این جزیره یمن شما را شگفت زده می کند + عکس

درختان یمن

به گزارش رکنا ، سُقطرا یا به زبان عربی سُقطری، جزیره ای سراسر شگفتی و بکر در کشور یمن است. این جزیره زیبا چون جواهری در دریای عرب می‌ماند، چراکه سرشار از تنوع زیستی است و مناظری طبیعی و فوق‌العاده، سواحل افسانه‌ای، آب‌های زلال و غارهای آتشفشانی شگفت‌انگیزی را در خود جای داده است.

ساحل یمن

جزیره خارق‌العاده سُقطرا در یمن، بی‌شک یکی از زیباترین مجمع‌الجزایر دنیا به شمار می‌رود که به‌عنوان یک اٍثر میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است.

جزیره یمن گل

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد جزیره سُقطرا، وجود بیش از 900 گونه گیاهی است که شانس دیدن بعضی از آن‌ها را در هیچ جای دیگری نمی توانید، داشته باشید.

خون درخت یمن

به‌عنوان مثال می‌توان به درخت خون اژدها اشاره کرد که شیره سرخ‌رنگی از آن تراوش می‌شود و برای مصارف دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جزیره یمن

از دیگر گونه‌های با ارزش در این جزیره آرام درخت خیار است، که شبیه به یک خیار بزرگ دیده می‌شود. علاوه بر این همه زیبایی که فضای جزیره سُقطرا را پوشانده است، وجود تپه‌هایی با شن‌های سفید، جذابیت این جزیره را دوچندان می‌کند.

جزیره عجیب در یمن

گردشگران در بازدید از این جزیره رویایی می‌توانند از تفریحاتی چون ورزش‌های زمینی و دریایی لذت ببرند.

جزیره در یمن

اگر کشور یمن را برای سفر انتخاب کردید، تماشای پرندگان مجمع‌الجزایر سُقطری را از دست ندهید، پرندگان بی‌شماری که در بالای درختان، روی آب و در اطراف جزیره و دره‌ها در حال پرواز هستند که دیدن آن‌ها خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما می‌تواند باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟