رزرو آنلاین اقامتگاه، آنچه شما خواسته‌اید!

آسایش، رفاه و سرعت عملی که استفاده از خدمات اینترنتی برای ما به همراه آورد را نمی‌توان انکار کرد. شاید همین حالا اینترنت آنقدری با زندگی بعضی از ما پیوند خورده باشد که یک روز قعطی آن روند انجام تمام‌کارهای روزمره ما را به هم بریزد. البته همان‌طور که ما از داشتن اینترنت و استفاده از خدمات غیرحضوری آن سود می‌بریم صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین هم به خوبی در این فضا رشد کرده و سود بردند.

یکی از خدماتی که با کمک اینترنت راحت‌تر انجام می‌شود رزرو و اجاره سوئیت و اقامتگاه است؛ مثلا اگر همین حالا تصمیم بگیرید برای اوایل پاییز سفری به جزایر جنوبی داشته باشید و چند روزی را در سواحل آرام خلیج فارس استراحت کنید، ترجیح شما برای اجاره سوئیت در کیش چیست؟ اینکه شال و کلاه کنید و تا یک آژانس مسافرتی بروید و بعد از هیچ نتیجه‌ای تا رسیدن به کیش صبر کنید، یا همین حالا در هر موقعیتی که هستید یک سایت معتبر در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه را باز کنید و از بین بیش از صدها مورد یکی را به دلخواه برای اقامت در سفرتان رزرو کنید؟

در ادامه این مطلب قرار است ضمن معرفی یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه رزرو آنلاین ویلا و آپارتمان به شما بگوییم اجاره اینترنتی اقامتگاه چه مزایایی دارد که باعث شده حالا در بین کاربران فضای مجازی به یکی از محبوب‌ترین خدمات اینترنتی سفر تبدیل شود.

میهمان شو همراهی امن و مطمئن در سفرهای داخلی

اگر اهل سفر و گشت‌وگذار باشید حتما قبول دارید که اصلی‌ترین دغدغه در هر سفری پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب است. میهمان شو با در دست داشتن بیش از صدها مورد برای رزرو و اجاره در شهرهای توریستی توانسته در سال‌های فعالیتش اعتماد کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند. برای مثال همین حالا برای اجاره سوئیت در قشم بیش از 130 گزینه روی سایت میهمان شو در دسترس است. این تعداد در استان‌های شمالی که توریستی‌تر محسوب می‌شوند به بیش از 400 مورد و در تهران به بیش از 700 مورد می‌رسد.

میهمان شو در واقع یک سایت ارائه دهنده خدمات رزرو آنلاین اقامتگاه و تور گردشگری است که ابتدا با پوشش دهی تهران و شهرهای شمالی کسب‌وکار خود را آغاز کرد و کم کم به سراغ شهرهای توریستی دیگر رفت. از همان ابتدا شعار این استارت آپ این بود: میهمان شو هتلی به وسعت ایران! آن‌قدرها زمان نگذشت که میهمان شو خدمات اجاره اقامتگاه خود را به سمت شهرستان‌های کوچک برد و حالا به جرئت می‌توان گفت که بیش از 90 درصد شهرهای کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

اما سایت‌های رزرو آنلاین سوئیت و ویلا چه امکاناتی داشتند که باعث شد مردم دست از روش‌های سنتی و قدیمی خودشان بکشند؟

  1. سایت‌های رزرو آنلاین ساعت کار ندارند!

فرقی نمی‌کند ساعت 6 صبح است یا 2 بامداد، این سایت‌ها ساعت کار ندارند و در 24 ساعت روز آماده خدمات‌رسانی به شما هستند. گذشته از این با انتخاب سایت معتبری مثل میهمان شو علاوه بر اینکه در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید برای رزرو و اجاره اقامتگاه در سراسر ایران اقدام کنید از پشتیبانی 24 ساعته این سایت هم برخوردار می‌شوید، با این حساب اگر در هر مرحله از رزرو به مشکل بخورید جای هیچ نگرانی نیست چون تیم پشتیبانی در کم‌ترین زمان آن را برای شما رفع می‌کند.

  1. دایره انتخاب شما در سایت‌های رزرو آنلاین بسیار وسیع است!

فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید، در این صورت فرقی نمی‌کند کجا باشید، شما با چند کلیک ساده به دنیایی متصل می‌شوید که به شما امکان انتخاب از بین بیش از صدها گزینه را می‌دهد. در روش حضوری برای اجاره اقامتگاه نهایتا در گزینه دهم باید دست به انتخاب بزنید چون هم کار خسته‌کننده‌ای است و هم وقت سفرتان از دست می‌رود، اما در روش‌های اینترنتی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دایره وسیعی از انواع اقامتگاه و ویلا برای اجاره در شهر مقصد سفرتان متصل می‌شوید، می‌توانید بیش از صد گزینه را بررسی کنید و در نهایت دست به انتخاب بزنید.

  1. در این روش امکان مقایسه قیمت وجود دارد!

شما می‌توانید در سایت‌های مختلف ویلاهایی با امکانات مشابه را بررسی کنید، قیمت هرکدام را ببینید و در نهایت سایتی که از نظرتان قیمت‌گذاری منصفانه‌تری دارد را انتخاب کنید.

  1. دیگر کنسلی و یا تغییر تاریخ رزرو کار سخت و زیان‌آوری نیست!

اگر سفرتان به هر دلیلی کنسل شود و یا بخواهید اقامتگاهتان را تغییر دهید، کافی است سری به صفحه قوانین سایت بزنید و طبق همان قوانین برای کنسلی و یا تغییر رزروتان اقدام کنید. تیم پشتیبان هم در کمترین زمان کنسلی را پیگیری کرده و مبلغی که بابت اجاره‌بها پرداخت کرده بودید به حسابتان واریز می‌شود.

  1. نظرات باقی کاربران را بخوانید و بعد تصمیم بگیرید!

در اجاره حضوری امکان پرس‌وجو از مسافران قبلی تقریبا برابر با صفر درصد است؛ اما در روش آنلاین شما این امکان را دارید که ابتدا نظرات کاربرانی که پیش از شما تجربه رزرو اقامتگاه منتخبتان را داشته اند، بخوانید و بعد درخواست رزروتان را برای میزبان صادر کنید.

  1. عکس‌ها را ببینید و جزئیات را بخوانید!

یکی دیگر از مزایای رزرو آنلاین این است که علاوه بر اینکه امکانات و قوانین صاحب ملک به دقت برایتان نوشته شده است، شما چندین عکس با کیفیت بالا و در تمام زوایا هم از ملک منتخبتان می‌بینید. برای مثال اگر به دنبال اجاره ویلا در شمال باشید قطعا رزرو آنلاین منطقی‌تر است چون شهر شمال ایران توریستی و شلوغ است و احتمال گیر افتادن در بازار دلال‌ها هم وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت میهمان شو بیش از صدها مورد را برای اجاره در شمال ایران بررسی کنید. تمام سوئیت‌ها را با عکس ببینید و جزئیات را بخوانید، موقعیت مکانی آن‌ها را روی نقشه با هم مقایسه کنید و بعد دست به انتخاب بزنید.

کافی است همین حالا وارد سایت www.mihmansho.com شوید، نام شهر موردنظر، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد کنید و پس از کامل شدن جستجو بتوانید یک مورد را به دلخواه برای اقامت در سفرتان انتخاب کنید.

کدخبر: 611790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟