5 غذای خوشمزه در بهشت غذاها!

سئول، پایتخت کره جنوبی، بهشت غذاها است! مخصوصا برای آن دسته از افرادی که عاشق امتحان کردن طعم های اصیل و محلی این کشور با قیمت پایین هستند. از آنجایی که مواد اولیه بیشتر غذاهای کره ای زیاد و قابل تغییر است، می توانید بنا به ذائقه خودتان بهترین غذاها را درست کرده و یا پیدا کنید.

بیبیمپاپ احتمالا یکی از خوش قیافه ترین و معروف ترین غذاهای کره ای است. این غذای هیجان انگیز از برنج به همراه رویه ای از سبزیجات مختلف، گوشت و تخم مرغ تهیه می شود. این غذا با چیلی مخصوص کره ای سرو می شود و بدون این که به شما حس سنگینی بدهد احساس خوشایند سیری را به شما القا می کند.

کیمچی

کیمچی یکی از اصلی ترین غذاهای کره ای است. غذایی که تقریبا با بیشتر وعده ها در کره خورده می شود و بدون آن میز غذا به نظر ناقص می آید. این غذای تند و کمی ترش، خواص تغذیه ای بالایی دارد و به خصوص برای مشکلات گوارش بسیار مفید است. کیمچی معمولا با کاهوی چینی درست می شود اما در تولید آن مواد اولیه ی ی دیگر ی مثل کاهو یا ترب کره ای می توانند به کار بروند. این غذا معمولا با برنج خورده می شود و به هر وعده ی غذایی کمی طعم تند و ترش دلنشین اضافه می کند.

تیوکبوکی

یکی از رایج ترین غذاهای خیابانی که در سطح شهر سئول می توانید پیدا کنید تیوکبوکی است. بیشتر محلی ها این کیک برنجی های استوانه ای شکل را در مسیرشان به سر کار یا هنگام نهار می خورند. انواع دیگر این کیک ها، کیک ماهی و سبزیجات است که در سس ملایم و شیرین چیلی درست می شوند. تیوکبوکی یکی از غذاهای ارزان و پر طرفدار کره ای است.

کیمباپ

احتمال این که با دیدن این غذا یاد سوشی بیافتید زیاد است. البته اشتباه هم نکرده اید، کیمباب نام دیگر سوشی کره ای است که شباهت زیادی به سوشی ژاپنی دارد. این غذای سریع و سبک، از برنج با مغز بسیار متنوعی از سبزیجات و یا گوشت آبزیان درست می شود که در ورقه های جلبک درست مثل انواع دیگر سوشی پیچیده می شوند. برخلاف ژاپن، این غذا در کره یکی غذای سریع و ساندویچ مانند است که رسمیت زیادی هم ندارد.

سوشی

دنبال یک خوشمزه ی شیرین می گردید که حالتان را جا بیاورد؟ این شیرینی خوشمزه را در بیشتر مغازه ها و بوفه های غذای خیابانی سئول می توانید پیدا کنید. خمیر هوتئوک درست مثل خمیر پنکیک است و وسط آن با دارچین، شکر و در بعضی موارد آجیل پر شده و سرخ می شود. این شیرینی های خوشمزه رویه ترد و درون نرمی دارند و حسابی در سئول پرطرفدارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

اولین عکس شهرام جزایری هنگام دستگیری در مرز بازرگان

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

جزئیات دستگیری شهرام جزایری در میان بار عدس در مرز +عکس

تجاوز به دختر ها با بستن دست و پایشان!+عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

گردانندگان باند «مگس»‌ مشهد را به هم ریخته بودند + عکس رییس باند

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

مرد طلافروش وقتی زندانی شد زنش تنهایش گذاشت!

ناگفته هایی از 10 هزار دلار جامانده در شلوار کردی یک معلم! + گفتگو

جمشید به خواهر زنش نظر داشت! / او نزد سیما کتمان نکرد!

 

کدخبر: 402223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟