ساحل شن های صورتی در جزیره باهاما/مکانی زیبا برای گردشگران

در بندرگاه جزیره باهاما یکی از عجایب گردشگری در جهان وجود دارد که به دلیل منحصر به فرد بودن سالانه گردشگران زیادی را برای بازدید به سوی خود می کشاند .

ساحل جزیره باهاما یک ساحل معمولی نیست ساحلی پوشیده از شنهای صورتی می باشد که به همین دلیل به عنوان یکی از عجایب گردشگری در جهان شناخته شده است .علاوه بر زیبایی خاص ساحل جزیره باهاما داشتن آبی زلال و کریستالی مکانی مناسب برای انجام ورزش Sport های آبی و شنا برای گردشگران منطقه می باشد .شن های صورتی رنگ ساحل جزیره باهاما به طول ۵ کیلومتر ادامه می یابند که دلیل رنگ خاص و صورتی این ساحل شن هایی با رنگ صورتی در این ساحل است که به دلیل وجود موجوداتی با پوسته صورتی رنگ که با پوسته اندازی در سواحل و ترکیب پوسته موجودات + شن های درخشان سواحل شن های این ساحل به صورتی رنگ تغییر رنگ داده است .

حتما از قدم زدن در ساحل صورتی لذت خواهید برد چرا که دلیل اصلی سفر گردشگران به جزیره باهاما وجود ساحلی با شن های صورتی رنگ میباشد که یکی از عجایب گردشگری نیز به حساب می آید . سواحل جزیره باهاما یکی از غیر معمول ترین سواحل در جهان به شمار میرود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟