در سفر به مالزی چه سوغاتی هایی بخریم؟

اگر با تور به مالزی قصد سفر دارید یا اینکه بصورت انفرادی قصد سفر به مالزی دارید و برای خرید از مالزی باید برنامه ریزی داشته باشید تا برای دوستان و اعضای خانواده سوغاتی مناسب و مخصوص این کشور خریداری کنید.با مطالعه این مقاله شما می توانید خرید خوب و سوغاتی های مالزی برای بهترین ها هدیه بدهید.

صنایع دستی مالزی

اگر دوستان شما و خانواده های شما علاقه به صنایع دستی دارند و شما قصد محصولات ناب مالزی دارید ,باید به دهکده‌ ساواراک در مالزی بروید تا بهترین صنایع دستی که در مالزی وجود دارد را بپسندید.در این نمایشگاه انواع هنرهای دستی و سفالگری، صنایع چوبی، صنایع فلزی ,دستبافت‌ها و جواهرات را با قیمت مناسب خریداری کرد.

پارچه باتیک مالزی

یکی از قدیمی ترین پارچه های مالزی,پارچه باتیک می باشد.این پارچه که از هنر Art چاپ و طراحی به سبک سنتی مالزی می باشد دارای قدمت ۲۰۰۰ سال می باشد.یکی از سوغاتی های خوب برای خانم ها در مالزی این پارچه می باشد.پارچه باتیک یکی از سوغاتی هایی می باشد که اغلب گردشگران که به مالزی سفر می کنند خریداری می کنند.

لوازم آرایش مالزی

یکی دیگر از سوغاتی های مالزی که مخصوص خانم ها بیشتر می باشد و اغلب ایرانی ها برای خرید آن به مالزی سفر می کنند,لوازم ارایشی می باشد.مالزی نمایشگاهی از برترین برندهای روز دنیا در زمینه لوازم آرایش می باشد که با قیمت های متنوع بسیاری از گردشگران را جذب خود کرده است.

زیورآلات و پوشاک مد روز در مالزی

اگر شما در بوتیک ها و مجتمع های ایران برای خرید بروید ,فروشندگان بهترین محصولات خود را پوشاک مالزی معرفی می کنند.پس یکی ذیگر از سوغاتی های مالزی ,پوشاک می باشد. این محصولات شامل لباس، کفش، کیف و زیورآلات هستند که بهترین های آن را می توانید در مراکز خرید بزرگ و لوکس در منطقه‌ مثلث طلایی در شهر کوالالامپور خریداری کنید.

عطر در مالزی

یکی دیگر از محصولاتی که با بهترین مارک ها در مالزی می توانید بخرید ,عطر می باشد.عطر در مالزی با قیمت ها بسیار خوب می توان با مارک های رولون، اورآل، کلوین کلین، کوکو چنل،، کریستسن دیور، ایو سن لوران در فروشگاه های خریداری کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟