سال نو؛ سواحل زیبای مدیترانه را از یاد نبرید!

آنتالیا با داشتن سواحل زیبای مدیترانه، یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه است.

آنتالیا، مرکز استان آنتالیا و یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ترکیه است. در این شهر طبیعت و آثار تاریخی باهم ترکیب شده‌اند و فضایی فوق‌العاده برای گشت و گذار و تجربه‌ی روزهایی به یاد ماندنی ایجاد کرده‌اند. این شهر پر است از هتل‌هایی که با بالاترین استانداردهای دنیا ساخته شده‌اند و باکیفیت‌ترین خدمات را به مسافران خود ارائه می‌کنند. اکثر هتل‌های آنتالیا یوآل هستند و میهمانان می‌توانند در طول شبانه‌روز از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند. تور آنتالیا یکی از پرفروش‌ترین تورهایی است که آژانس‌های مسافرتی به فروش می‌رسانند. تور آنتالیا در نوروز نیز بسیار طرفدار دارد و ایرانیان برای گذراندن تعطیلات و جشن گرفتن سال نو به این شهر زیبا می‌روند.

هتل آمارا پرستیژ آنتالیا (Amara Prestige)، هتلی ۵ ستاره است که در منطقه‌ی کمر، در Goynur، واقع در کوه‌پایه‌های Taurus قرار دارد. این هتل ۵۷۹ اتاق دارد و در سال ۲۰۱۶ بازسازی شده است. اتاق‌های هتل بزرگ بوده و دکوراسیونی زیبا و ظریف دارد. کولر، مینی‌بار رایگان، حوله حمام، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون ال‌سی‌دی به همراه ماهواره و وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. تمامی اتاق‌ها دارای بالکن و برخی از آن‌ها دارای منظره‌ای رو به دریا هستند. فاصله‌ی ساحل از هتل ۱۰۰ متر است و ساحلی ماسه‌ای دارد. هتل آمارا پرستیژ دارای ۵ استخر (که بسته به فصل ممکن است بسته باشند) ، پارک آبی، کلوپ کودکان و مرکز سلامتی Health است. هتل برای بزرگسالان حمام ترک، سونا و آبگرم‌هایی دارند که خدمات درمانی ارائه می‌کنند. همچنین در کنار ساحل و استخرها، چتر آفتابی و تخت‌های مخصوص به صورت رایگان در دسترس است.

تفرجگاه بزرگ کمر فقط ۷ کیلومتر از این هتل آنتالیا فاصله دارد، جایی که میهمانان می‌توانند طیف گسترده‌ای از جاذبه‌ها، از جمله مراکز خرید، رستوران‌ها و تفریحگاه‌ها است. همچنین برای تفریح شما سینما Cinema و سالن تلویزیون در نظر گرفته شده است. تنیس، فوتبال، ایروبیک و بولینگ از دیگر تفریحاتی است که هتل به میهمانانش ارائه می‌کند. هتل آمارا پرستیژ مکانی ایده‌آل برای زوج‌های جوان و خانواده‌هایی است که مایل هستند در ساحل از تفریحات آبی لذت ببرند. حتی در نزدیکی هتل نیز رستوران‌ها و کافه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تنوع هم که شده، سری به آن‌ها زده و غذاهای خوشمزه و متنوعی نوش جان کنید.

هتل به منظور راحتی میهمانان خود، امکاناتی نظیر آرایشگاه، کولر، پذیرش، یک لابی، فروشگاهها و مینی‌مارکت در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. برای کودکان نیز زمین بازی وجود دارد. کارکنان هتل به زبانهای روسی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. از سایر امکانات هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی، باغ، خشکشویی (غیررایگان)، آسانسور، ساحل اختصاصی، فروشگاه و … اشاره کرد.

فاصله‌ی هتل از فرودگاه آنتالیا ۵۰ کیلومتر است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟