بکرترین خلیج در تایلند/مایا بهشتی اسرار آمیز

یکی از بهترین مکان های تفریحی و دست نخورده تایلند ,خلیج مایا می باشد.این مکان دیدنی در جزیره کوه فی فی له، در تایلند است. خلیج مایا را بهشت اسرار آمیز تایلند می نامند.این منطقه دیدنی مکانی برای تفریح و اردو زدن توریست ها و گردشگران شده است که شنا کردن و شیرجه زدن در سواحل تمیز خلیج مایا و همچنین ساحل شنی آن بسیار لذت بخش می باشد.شما اگر قصد سفر به تایلند دارید ,حتما در برنامه ی خود سفر به خلیج مایا داشته باشید,شما می توانید برای تماشای جزایر زیبای تایلند با قایق از آنها بازدید کنید.

خلیج مایا محاصره صخره های ۱۰۰ متری می باشد,یعنی سه طرف آن صخره وجود دارد.ساحل خلیج حدود ۲۰۰ متر طول دارد که از شن های سفید و نرمی پوشیده شده است.

زمانی که شما با قایق در نزدیک خلیج عبور می کنید,مرجان های رنگارنگ و همچنین ماهی های زیبا استوایی می بینید که بسیار شگفت انگیز و زیبا می باشند.

بعد از فیلم برداری فیلم “The Beach” با بازی لئوناردو دی کاپریو،در این خلیج , فی فی یکی از جاذبه های گردشگری معروف تایلند شد.

شما اگر قصد سفر به خلیج مایا دارید ,بهترین زمان برای رفتن به این مکان از نوامبر تا آوریل است .در این فصل توریست های زیادی هم به این منطقه سفر می کنند.زیرا دسترسی به این خلیج آسان می باشد و دریا ارام می باشد.

شما می توانید با غواصی در این سواحل شاهد ماهی ها و گیاهان زیبایی را ببنید.مهم ترین مکان ها برای غواصی در این منطقه ورودی خلیج مایا و خلیج پالونگ می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟