چای، یکی از بهترین سوغاتی های ترکیه

یکی دیگر از سوغاتی های ترکیه,خوراکی های این شهر می باشد که دسترسی و خرید آن بسیار آسان می باشد.زیرا در بیشتر مغازه های ترکیه می توان خوراکی ها را خرید کرد.نکته ای که شما در خرید خوراکی ها باید دقت داشته باشید,تاریخ آنها می باشد .پیشنهاد ما برای خرید خوراکی در ترکیه,خرید در استانبول می باشد.

چای ترکی

یکی از بهترین سوغاتی های ترکیه چای می باشد.چای های ترکیه سیاه و بسیار شیرین هستند.گردشگران و توریست های که برای اولین بار به ترکیه سفر می کنند بیشترین چیزی که سوغات از ترکیه می برند برای منزل خود چای می باشد.

چشم زخم

یکی از پرکاربرد ترین چیزی های که خود مردم ترکیه استفاده می کنند در منزل خود چشم زخم یا «Nazar Boncuk» می باشد.مردم ترکیه ,خصوصا در زمان تولد فرزندشان در منزل این چشم زخم ها در منزل خود اویزان می کنند.در حال حاظر گردشگران هم از این محصول برای سوغات خریداری میکنند.

لامپ های موزاییک

یکی دیگر از سوغاتی های که از ترکیه خریداری می شود ,لامپ های موزاییک می باشد.این لامپ های زیبا که با دست هنرمندان در رنگ های مختلفی مثل زمردی رنگ و یا یاقوتی رنگ ساخته می شوند.لامپ استاندارد می باشند و قیمت آن کمی گران می باشد.اگر قصد خرید این سوغاتی از ترکیه دارید از مغازه دار بخواهید برای شما بسته بندی کند تا رسیدن به منزل خود آسیب نبیند.

ادویه های ترکی

شما می توانید برای خرید ادویه های ترکی به بازار Store ادویه فروشی در استانبول بروید و از این ادویه های خوش بو خریداری کنید.ادویه هم برای آوردن آسان می باشد و هم می توانید آن را در جعبه های تزیین بریزید و همراه خود به عنوان سوغاتی به منزل بیاورید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟