زیباترین جزائر تایلند را بشناسید

۱-جزیره کو فی فی (Ko Phi phi)

جزیره کو فی فی در استان کرابی در جنوب تایلند می باشد.این جزیره سکونت دائمی است.جزیره کو فی فی له که کوچکتر می باشد ,برای ضبط فیلم “ساحل” در سال ۲۰۰۰ معروف است. جزیره کو فی فی در سال ۲۰۰۴ در اثر سونامی هند آسیب دید.اما این جزیره در حال حاظر با ایجاد فضای جدید و همچنین محدود کردن ارتفاع هتل های جدید و بناهای دیگر که چشم اندازه های زیبایی را بوجود آورده است .این جزیره گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

۲- جزیره کو تائو (Ko Tao)

یکی از جزایر تایلند که زود معروف شد و گردشگران و توریست های زیادی به خود جذب کرد ,جزیره کوتائو بود.این جزیره برای علاقه مندان به غواصی ,صخره نوردی و همچنین کوه نوردی خدمات می دهد.این جزیره توانسته با جذب علاقه مندان به شنا و غواصی سالانه تقریبا ۷۰۰۰ غواص جدید را با گواهی نامه معتبر از این جزیره پرورش دهد.به علت استقبال زیاد گردشگران از این جزیره علاوه بر کلاس های غواصی ,علاقمندان به ماهیگیری، به امید گرفتن نیزه ماهی های فراوان،باعث شده است که استراحت گاه های زیادی در این جزیره بوجود بیاید.

۳-جزیره کوچانگ (Ko Chang)

یکی از جزایر آرام که با داشتن آبشار ها و صخره های مرجانی، جنگل های انبوه و سواحل شنی توانسته در طی ده سال اخیر سومین جزیره ی بزرگ تایلند قرار بگیرید.

۴-جزیره پوکت (Phuket)

گردشگران که به تایلند سفر می کنند ,حتما به پوکت سفر می کنند.زیرا پوکت هم نام استان تایلند و هم شهر اصلی آن استان است.یک جزیره بزرگ و چند جزیره کوچک در اطراف پوکت وجود دارد که جاذبه های زیادی دارد مانند,زمین های گلف، موزه ها و بناهای تاریخی می باشد.

۵- جزیره کو پنگان (Ko Pangan)

یکی از جزایر ارام تایلند را می توان کو پنگان معرفی کرد.این جزایر که بیشتر علاقه مندان به کوهنوردی انتخاب می کنند و باعث شده است که توریست های زیادی از تمام نقاط جهان داشته باشد.یکی دیگر از جذب توریست این جزیره جشنواره ی رقص ها معروف می باشد.

۶-کو سامویی (Ko Samui)

کو سامویی جزیره ای می باشد که تقریبا بیشترین گردشگرانی که مقصد تایلند را برای تفریح انتخاب کرده اند را دارد.این جزیره امکانات رفاهی مناسبی دارد از جمله خانه های ییلاقی کوچک و ویلاهای منحصر به فرد.سالانه مراسم های زیادی در این کو سامویی برگزار می شود ,از جمله جشنواره مبارزه ی بوفالو ، جشن هنر Art ده ستاره ی سامویی همراه با فروشندگان خوراکی های محلی، لباس و سوغاتی. یکی دیگر از برنامه هایی که در این جزیره برگزار می شود و توریست های زیادی به خود توانسته جذب کند , ورزشکاران را به خود جذب کرده است زیرا در این جزیره مسابقات قایق رانی برگزار می کنند.

۷-کو تاروتا (Ko Tarutao)

اگر قصد به جزیره آرام و ساکت دارید به جزیره کو تاروتا تایلند سفر کنید,این جزیره دارای کوه های ناهموار ، مناظر جنگل و کوه های آهکی است.اگر مشتاق دیدن حیات وحش هستید این جزیره را انتخاب کنید زیرا در این جزیره حیات وحش عجیب و غریب دارد ,از جمله لاک پشت های بسیار بزرگ.

۸-کو سامت (ko Samet)

کو سامت ,نسبت به جزایر دیگر تایلند که برای شما معرفی کردیم شلوغ تر می باشد و بیشتر فضای این جزیره پارک ملی می باشد.سواحل شنی سفید جزیره کو سامت باعث شده که گردشگران زیادی به خود جذب کنند.

۹-کو لانتا (Ko Lanta)

کولانتا از جزیره های استان کرابی تایلند می باشد.این جزیره با جذب گردشگرانی که قصد غواصی دارند توانسته علاقه مندان زیادی به خود جذب کنند.در این جزیره شما می توانید تعداد فراوانی از گیاهان گرمسیری از جمله بقایای جنگل های انبوه را مشاهده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟