هتل رکسوس بلدیبی، آنتالیا

ازجمله امکانات تفریحی آن می توان به زمین بازی تنیس، یک استخر با فضای باز و یک استخر سرپوشیده اشاره کرد. همچنین شهر باستانی فاسیلیس (Phaselis)، شهر توریستی اولیمپوس و مراکز غواصی سه جزیره هم در فاصله ی نزدیکی از این هتل واقع شده اند. مرکز بیلدیبی حدود 5 دقیقه پیاده با اینجا فاصله دارد.
هتل 5 ستاره ی تورکیز بیلدیبی مجموعه ی عظیم و باشکوهی است که در دهکده ی زیبای بیلدیبی و منطقه ی تماشایی تورکیش ریویریا واقع شده است. این هتل با امکاناتی کامل و مدرن، در کنار ساحلی شنی و دریای لاجوردی قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی دهکده قرار گرفته اما با منطقه ی معروف "کمر" حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.
اینجا مکانی مناسب برای خانواده ها و زوجین جوان است که قیمتی مناسب دارد و برای تمام سنین سرگرمی Hobby های مناسبی تهیه کرده است. این هتل 268 اتاق لوکس دارد که با امکاناتی مدرن تجهیز شده اند. مسافرین در اینجا می توانند از ساحلی فوق العاده زیبا لذت ببرند؛ در دهکده ی مجاور به گردش بپردازند؛ از مناطق تاریخی دیدن کنند و مهمان نوازی مردم ترکیه را تجربه کنند. فرودگاه آنتالیا تنها 40 کیلومتر با این هتل فاصله دارد و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟