دوچرخه سواری روی هوا

مسیر دوچرخه سواری آسمان Xiamen که توسط شرکت طراحی دانمارکی به نام Dissing + Weitling توسعه داده شد، 7.6 کیلومتر طول دارد که این موضوع آن را به بلندترین مسیر دوچرخه سواری در آسمان تبدیل می کند. این اولین باری نیست که این شرکت تجربه ای مرتبط با دوچرخه سواری داشته، بلکه در حقیقت پروژه ی Bicycle Snake (پل 230 متری مختص دوچرخه در کپنهاک) نیز در سال 2014 توسط آنان ساخته شده است.

این مسیر پک پل Bridge طولانی مختص دوچرخه است اما به طور کامل از محیط اطراف خود جدا نیست و در 13 نقطه در طول مسیر به سایر سیستم های حمل و نقل متصل می گردد که 11 تای آنها مربوط به ایستگاه های اتوبوس تندرویی هستند که روی مسیری به موازات مسیر دوچرخه به شهروندان این شهر خدمت می رسانند.

این مسیر به شکلی مناسب برای دوچرخه سواری تجهیز شده و دارای 11 رمپ مارپیچ، ایستگاه های دوچرخه عمومی با 355 دوچرخه، 253 پارکینگ در طول 7 پلت فرم و 30 هزار چراغ برای تضمین ایمنی دوچرخه سواری در شب هنگام است.

در حالیکه این مسیر برای ارتقای دوچرخه سواری ایجاد شده، به پیاده ها نیز خدمت می کند. روی این پل، چندین مسیر پیاده روی وجود دارند که با رنگی متفاوت مشخص شده اند تا از هر گونه سردرگمی و تصادف Crash بین دوچرخه سواران و پیاده ها جلوگیری کنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟