۵ جاذبه دیدنی و زیبای شهر بیلبائو در اسپانیا

این شهر اما جاذبه های دیدنی زیادی دارد و افراد بسیاری برای بازدید از موزه ها و غذا خوردن در رستوران های لوکس و معروفش به آن سفر می کنند. 

موزه دریایی (Marítimo Ría)

این موزه که در ساختمان سابق کارخانه کشتی سازی این شهر قرار گرفته است، یکی از جالب ترین موزه های شهر است که تاریخ صنعت کشتی سازی و تجارت دریایی بیلبائو را به زیبایی به نمایش گذاشته است. این موزه علاوه بر نمایش کشتی های تاریخی و برپایی نمایشگاه های متعدد، ورکشاپ های مختلفی را خصوصا برای بچه ها برگزار می کند که فرصت یادگیری یک مهارت جدید در کنار بازدید از تاریخ این شهر را برای آن ها فراهم می کند.
اسپانیا
ترن کابلی و تپه آرتزاندا (Artxanda)
سوار شدن در این ترن های کابلی از تجربه هایی است که نباید در سفرتان به بیلبائو از آن غافل بشوید. این ترن های کابلی، شما را به بالای کوه آرتزاندا می رسانند و از آنجا می توانید چشم انداز بی نظیری به چهارمین شهر بزرگ اسپانیا، بیلبائو داشته باشید. بیشتر جاذبه های معروف و دیدنی شهر را می توانید بر فراز این کوه تماشا کنید و از یک تفریح دلپذیر در کنار خانواده تان لذت برید. ساعات کاری این ترن کابلی، هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۷ و ربع صبح تا ۱۰ شب است.
اسپانیا
موزه هنرهای زیبا (Bellas Artes)
این موزه تاریخی و دیدنی در سال ۱۹۱۴ شروع به کار کرد. در این موزه آثار ارزشمند هنرمندانی چون کنتین ماتسیس، آنتونی ون دایک، درک بوتس، کلکسیون کاملی از آثار نقاش معروف داریو دورگویس و آثار هنرمندان معاصر اسپانیایی به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر دیدن آثار هنری و منحصر به فرد این گالری، می توانید از غذا خوردن در یکی از بهترین رستوران های شهر در نزدیکی این موزه لذت ببرید.
اسپانیا
قصر بگونیا (Begoña)
این قصر باشکوه در سال ۱۹۲۵ در شهر بیلبائو ساخته شد که با قرار گرفتن بر بالای تپه، چشم انداز بی نظیری به جاذبه های شهر دارد. در این مجموعه، کلیسایی قرار دارد که برای رسیدن به آن باید در حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی کنید. نام بگونیا، از بگونیا گومز مارتین که به بانوی بگونیا معروف بوده است گرفته شده است و تصویری از او در این کلیسا قرار دارد.
اسپانیا
موزه گوگنهایم (Guggenheim)
موزه گوگنهایم یکی از معروف ترین موزه ها و نماد های بیلبائو است که توریست های بسیاری برای دیدن آن به این شهر سفر می کنند. ساختار قوسی و متفاوت این ساختمان یکی از اصلی ترین دلایل شهرت آن است که با استفاده از نرم افزارهای پیچیده صنعت هوا و فضا طراحی شده است. در این موزه می توانید علاوه بر بازدید از آثار هنرمندان معاصر اسپانیایی از وقت گذرانی در کافه های زیبای آن و خرید هدیه و سوغاتی هم لذت ببرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اسپانیا

کدخبر: 300810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟