حمله پرنده به مار سمی او را کور کرد + فیلم

به گزارش رکنا، وقتی به یک پرنده و یک مار فکر می کنیم، احتمالاً تصور می کنیم که مار متجاوزی است که سعی در کشتن و خوردن پرنده دارد. با این حال، در این ویدئو مشخصاً این پرنده بوته ای است که به این مار بومسلنگ حمله ور می شود.

سانا نوشت: این ویدئو ممکن است برای برخی از کاربران مناسب نباشد. این ویدیو مرگ آهسته یک مار را نشان می دهد که توسط یک پرنده رقم می خورد. در این ویدئو مشاهده می شود که چشمان مار توسط پرنده بیرون آورده می شود.

با وجود تمام زیبایی‌هایی که طبیعت و طبیعت وحشی دارند، باید بی‌رحمی‌هایی که ممکن است اتفاق بیفتد را نیز به خاطر بسپاریم. حیوانات باید غذا بخورند و به این ترتیب، اگر غذا بخورند، حیوانات دیگر حتماً خواهند مرد. این ویدئویی که در زیر منتشر شده است، تصویری بی‌رحمانه از طبیعت است که در مسیر خود قرار دارد.

ویدیویی که در زیر پست شده است ما را به منطقه ذخیره بازی مالامالا واقع در جنوب آفریقا می برد. راهنمای تور “پیتر ون ویک” بخشی از شرح وقایعی را که در تور او رخ داده است ارائه می دهد. «ابتدا فکر می کردم مار به نوعی به پرنده ای حمله می کند، اما وقتی نزدیکتر شدم، متوجه شدم که پرنده درواقع به مار حمله می کند. پرنده با پرهای خاکستری، زرد و سبز متمایزش، در حال شیرجه زدن بود و به بومسلنگ نوک می زد، یک مار درختی سمی به دلیل رنگ سبز روشنش معروف است.

هنگامی که گردشگران این تعامل متواضعانه طبیعت را با این دو حیوان تماشا می کردند، راهنمای تور در مورد نحوه برخورد گردشگران با آن صحبت کرد.

ما مدتی تماشا کردیم و هنگامی که امر اجتناب ناپذیر مشخص شد، مهمانان از ما خواستند قبل از اینکه مار واقعا بمیرد، آنجا را ترک کنیم، زیرا آنها نمی توانستند این منظره را ببینند. وقتی داشتیم می رفتیم، نمی توانستم به این فکر نکنم که چه اتفاقی برای مار می افتد.»

حمله شیطانی به مار

وقتی به یک پرنده و یک مار فکر می کنیم، احتمالاً تصور می کنیم که مار متجاوزی است که سعی در کشتن و خوردن پرنده دارد. با این حال، در این ویدئو مشخصاً این پرنده بوته ای است که به این مار بومسلنگ حمله ور می شود. در طول این ویدئو، این پرنده به طرز بدی به این مار ضربه می زند و چشمانش را درمی آورد.

منبع: فرادید

کدخبر: 927800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟