خنده دارترین عکس های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2022

به گزارش رکنا، جذاب ترین و خنده دارترین عکس های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2022، عجیب و چشم نواز است. فینالیست های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2022 پس از بررسی هزاران عکس ارسالی از عکاسان حرفه ای و آماتور جهان اعلام شد. شاید دیدن این تصاویر خنده دار از حیات وحش بتواند در این روزها لبخندی روی لبان تان بنشاند.

سنجاب

جایزه عکاسی کمدی حیات وحش (Comedy Wildlife Photography Awards)، مسابقه ای است که هر ساله بین عکاسان حیات وحش برگزار می‌شود.

در این رویداد، عکاسان بهترین و خنده‌دارترین تصاویری را که از حیات‌ وحش ثبت کرده‌اند، به نمایش می‌گذارند. این عکس‌ها معمولاً حیواناتی را نشان می‌دهند که در حال انجام کارهای خنده دار، غیر معمول و عجیب هستند.

فک دریایی

گوریل

شیر

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش از سال 2015 توسط عکاس حرفه‌ای، پل جونسون-هیکس کار خود را آغاز کرد.

او هنگامی که در شرق آفریقا به عنوان یک عکاس حیات وحش کار می کرد، در حال بررسی عکس های خود بود که با عکس های متعددی برخورد می‌کند که باعث خنده او می‌شود.

میمون افسرده

گاو بالدار

گورخر

خرس

همین موضوع او را به فکر می ‌اندازد که شاید این تصاویر بتواند برای درک واقعی حیوانات و مسائلی که آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، دیگران را نیز علاوه بر خنداندن، به فکر فرو برد و همین موضوع سرآغازی می‌شود برای برگزاری این رویداد عکاسی!

رای گیری برای برنده جایزه مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2022 در 27 نوامبر (6 آذرماه) پایان می‌یابد و برندگان امسال در 8 دسامبر معرفی خواهند شد.

کدخبر: 842099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟