این زرافه نمی تواند آب بنوشد + فیلم
حجم ویدیو: 16.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

به گزارش رکنا، آب نوشیدن زرافه‌ها همیشه یک منظره بدیع برای دیدن است، با این حال، این زرافه هرگز نمی‌تواند به درستی بنوشد، زیرا آب مدام از گلوی سوراخ شده او می‌ریزد!

این منظره باورنکردنی در منطقه ذخیره‌گاه کاپاما در کروگر آفریقای جنوبی اتفاق افتاد.

ایبن رود، راهنمای میدانی ۲۸ ساله، خوش شانس بود که شاهد این لحظه بود. او در این باره می‌گوید: ما در واقع منتظر حضور شیر‌ها در این حوضچه بودیم اما خبری از آن‌ها نشد و در عوض، این زرافه نر با زیبایی خود ما را مجذوب کرد. در ابتدا هیچ چیز غیرعادی به نظر نمی‌رسید. تصمیم گرفتیم با زرافه در حال نوشیدن وقت بگذرانیم که بعدا برای ما به یک لحظه خاص و نادر تبدیل شد.

احساسات اوج می‌گرفت، زیرا نمی‌دانستیم در آن لحظه غمگین باشیم یا طبیعت را تماشا کنیم. نمی‌توانستیم باور کنیم که حیوانی که باید این همه درد داشته باشد، هنوز قدرت و انعطاف پذیری برای مبارزه و زنده ماندن را دارد.

فکر می‌کنم این حیوان را نه چندان دور از اقامتگاهی که در آن کار می‌کنم دیدم. یادم می‌آید یک روز دیدم که به دلیل آبسه چرک از آن می‌ریزد و نشان می‌دهد که ترکیده است.

من حدود ۷ سال است که به طور فعال راهنمایی می‌کنم، اما این لحظه برای من بسیار شگفت انگیز بود - چیزی که همیشه نمی‌توان آن را دید. چگونه حیوانات همیشه می‌توانند بدون مداخله از شانس‌ها سرپیچی کنند و راهی برای زنده ماندن پیدا کنند و از طرف دیگر قوی‌تر بیرون بیایند.

کدخبر: 812493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟