حجم ویدیو: 13.66M | مدت زمان ویدیو: 00:02:18

مارها یکی از خطرناک ترین حیوانات ممکن هستند که شاید تصور دیدن یکی از آنها نیز خواب و رویا برای هر یک از ما کمی ناخوشایند باشد و نتوانیم به خوبی با آن کنار بیاییم و این ترس و وحشت ممکن است به دلیل ظاهر و چهره ترسناک این حیوان باشد که می تواند برای هر یک از ما کمی سخت باشد.

از این رو برخی دیگر هستند که به هیچ وجه از این حیوانات ترس و وحشتی ندارند و برای شناخته شدن و محبوبیت در طی ویدیویی کوتاه از یک مار برا شعبده بازی استفاده می کنند تا دیگران آنرا بشناسند. با این وجود اخیرا ویدیویی عجیب و دردناک از یک مرد جوان مار باز در صفحات مجازی منتشر شد که توانست به شدت مورد بازدید و واکنش های مختلف کاربران قرار گیرد.

حمله مار به انسان

اخیرا ویدیویی از یک جوان که هنوز هویت وی شناخته نشده است، در صفحات مجازی به شدت منتشر شد و توانست با بازدید فراوان روبرو شود. همان گونه که در ویدیو مشاهده می کنید، مرد جوان با حرکاتی که انجام می دهد باعث عصبی کردن مار می شود و پس از گذشت مدت زمان اندکی، برای بستن دهان مار، سر ما را به سمت سر خود می آورد که موفق به بستن دهان باز مار می شود.

سپس زمانیکه وی قصد عقب کشیدن مار از سر خود می گیرد، مار در طی عکس عکس العملی سریع از سر او گاز می گیرد که در نهایت پس از تلاش چند ثانیه ای مرد جوان، موفق به جدا کردن مار از سرش می شود و فورا ویدیویی که در حال ضبط کردن آن بود را قطع می کند!اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 450391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟