داستان عجیب گربه ای که پس از 10 سال به خانه بازگشت

یک خانواده آمریکایی پس از ۱۰ سال موفق به یافتن گربه گم شده‌شان شدند. این گربه توسط یک خانواده دیگر که در جریان عملیات حادثه Incident آتش سوزی ماه اکتبر به دنبال گربه‌هایشان بودند یافت شد. این گربه که «پیلوت» نام دارد در فاصله یک کیلومتری از محل گم شدنش پیدا شده است.
پس ازبازگشت «پیلوت» به خانه مشخص شد پنجه هایش به شدت سوخته اند. وی سپس به بیمارستان مخصوص حیوانات در کالیفرنیای شمالی انتقال داده شد. در بیمارستان، گربه به کمک کیت الکترونیکی کوچکی که در زیر پوستش جاسازی شده بود شناسایی شد.
جنیفر تامپسون، صاحب اصلی گربه، در حال حاضر در ایالت کالیفرنیا زندگی نمی‌کند و از چندی پیش ساکن شهر لانگمانت در ایالت کلرادو است. خانم تامپسون هنگامیکه از پیدا شدن گربه‌اش با خبر می شود با هواپیما به سانتا روزا در کالیفرنیا می رود.
«پیلوت» هنگام ناپدید شدن سه ساله بود و اکنون یک گربه ۱۳ ساله است. خانم تامپسون با اشاره به سن بالای گربه‌شان می گوید:‌ «مهم نیست چقدر از زندگی او باقی مانده باشد، مهم اینست که در میان ماست، از سرمای زمستانی در امان است و شاد است.»
«پیلوت» به‌دلیل سوختگی و جراحات وارده نیازمند دو جراحی بود. خانم تامپسون موفق می شود با راه انداختن یک کارزار اینترنتی بیش از ۶ هزار دلار هزینه مورد نیاز را برای درمان گربه‌اش فراهم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 341947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟