دنیای دوقلوها چگونه است؟

حمید و مجید کنار هم می‌خوابند و به هم خیره می‌شوند و بعد با هم شروع به حرف زدن می‌کنند.

ـ «من مطمئن هستم که تو خیلی خوبی.»

گاهی اوقات آنها با دستانشان به هم چنگ می‌زنند.

کاری که برای دیگران که شاهد رفتار آنها هستند بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وقتی اقوام و فامیل و دوستان به خانه آنها می‌آیند این دوقلوهای شیرین دستانشان را باز می‌کنند تا هر کدام زودتر از دیگری آغوشی را به تصاحب خود درآورد.

به گزارش رکنا ، انجام دادن کارهای دوقلوها خیلی سخت، اما هیجان‌انگیز است. من احساس می‌کنم خیلی خوشبخت هستم چون خدا به من یک دوقلو داده است . وقتی که آنها را در آغوش می‌گیرم احساس خوشبختی و شادی زیادی به من دست می‌دهد. دخترانم یک رابطه خاص با من ایجاد کرده‌اند.آنها با هم ارتباط برقرار می‌کنند و می‌خندند وقتی که یکی از آنها گریه می‌کند دیگری اسباب‌بازی مورد علاقه او را به طرف او می‌برد تا او را آرام کند.

آنچه که در مورد دوقلوها خیلی جالب است این است که آنها در حالی که با هم بازی می‌کنند مراقب یکدیگر نیز هستند.

آنها در حالی که به هم شباهت دارند به چیزهای شبیه به هم علاقه دارند برای آنها این مسئله که فکر می‌کنند آنها هر کاری را باید با هم انجام دهند بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است و هرچه سن آنها بالاتر رود و بزرگ‌تر شود این حس همکاری برای آنها لذتبخش‌تر است.

برای آنها شرکت‌کردن در یک انجمن یا باشگاه ورزشی یا مهدکودک در حالی که کنار هم باشند لذت‌بخش است.

اگر یکی از آنها همراه من نباشد من هیچ‌جا مورد توجه قرار نمی‌گیرم. به این علت هرگز بدون یکی از آنها جایی نمی‌روم.

گاهی اوقات آنها چیزی را به دست می‌آورند و به هم می‌دهند و گاهی نیز وقتی از روی تصادف و شانس چیزی را پیدا می‌کنند شروع به حرف زدن با یکدیگر می‌کنند. هیچ چیزی به اندازه داشتن دوقلو لذت‌بخش نیست. من آرزو دارم که صاحب یک دوقلوی دیگر شوم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آرش ابراهیمی

کدخبر: 646506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟