تصادف در جاده‌های زنجان ۲ فوتی بر جا گذاشت

به گزارش رکنا؛ سرهنگ مهدی میناخانی افزود: بر این اساس روز گذشته در کیلومتر سه جاده ترانزیت زنجان به خرمدره وقوع یک فقره تصادف گزارش شد که در این حادثه خودروی ریو با یک دستگاه پراید برخورد کرد.

وی اضافه کرد: به دلیل شدت تصادف خودروی پراید به لاین مخالف پرتاب و سپس با یک دستگاه کامیون تصادف کرد که منجر به فوت راننده شد.

میناخانی با بیان اینکه راننده خودروی ریو پس از تصادف با پراید از صحنه گریخته است، افزود: به احتمال زیاد مقصر این حادثه راننده ریو بوده که پیگیری های لازم در دست انجام است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، حادثه ای دیگر مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی ساینا یا عابر پیاده در کیلومتر ۱۰۰ آزاد راه زنجان به قزوین به وقوع پیوست که منجر به فوت او شد.

وی اظهار کرد: طبق ماده چهار قانون ایمنی راه و راه آهن، ورود عابران به سطح آزاد راه ممنوع بوده که مقصر این حادثه عابر پیاده است که توجه به این موضوع امری ضروری به نظر می رسد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با توجه به بارش های پیش رو توصیه کرد: رانندگان و مسافران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند تا در ادامه مسیر گرفتار مشکلات ناشی از شرایط جوی نشوند.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

 

کدخبر: 864968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟