کشف 10 تن شکر و 5 میلیارد کالای قاچاق در زنجان

به گزارش رکنا، ایرج خانی پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بررسی این خودروی توقیف شده، 10 تن شکر به صورت قاچاق و توزیع خارج از شبکه کشف و ضبط شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده بیش از 2 میلیارد و  800 میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف انواع کالای قاچاق به ارز تقریبی 5 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

خانی پور با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو توقیف شده، 879 بطری آبجو فاقد الکل شکلات 413 کیلوگرم، قهوه 303 کیلوگرم و پاستیل 817 کیلوگرم کشف و ضبط شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقربی محموله کشف شده بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 784721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟