بازدید معاون زنان رئیس جمهور از شهرک صنعتی شمس آباد / خزعلی: معاونت زنان به دنبال حل بخشی از مشکلات زنان کارآفرین، بی‌سرپرست و بدسرپرست است

به گزارش رکنا، انسیه خزعلی در حاشیه این بازدید بیان داشت: این معاونت تمام تلاش خود را برای گرفتن تسهیلات برای صنعتگران خانم، رفع مشکلات بیمه، تسهیل در اخذ مجوز و سایر مشکلات به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شورای اشتغال کشور با دستور رئیس‌جمهور پس از ۲ سال تشکیل جلسه داده است، تأکید کرد: بر اساس دستور رئیس‌جمهوری این جلسات مهرماه برگزار می‌شود و معاونت زنان به دنبال حل بخشی از مشکلات زنان کارآفرین، زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست است.

در ادامه مشاور امور زنان و جوانان سازمان محیط زیست در این بازدید گفت: این واحدهای تولیدی با توانمندی و همت بانوان کارآفرینی پا به عرصه گذاشته و در کنار سایر واحدهای صنعتی مشغول انجام خدمت می‌باشند، امیدواریم با حمایت‌هایی که دولت از این واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می‌دهد، شاهد رشد و توسعه در کشور باشیم.

وی در ادامه افزود: درصورتی‌که کارخانه‌ها صنعتی واحدهای HSE تخصصی و کارآمد به‌عنوان مهم‌ترین راهکارهای ارتقای فرهنگ ایمنی و سلامت داشته باشند ، ایمنی و سلامت کارکنان در کنار استانداردهای زیست‌محیطی رعایت خواهد شد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟