هتلی پشت میله های زندان در بانکوک +عکس های جالب

اما اینطور که به نظر می رسد اقامت در زندان Prison به قدری طرفدار داشته که در شهر بانکوک تایلند هتلی را به آن اختصاص دهند. اوایل تابستان امسال ( 2017 ، هتلی با نام سوک استیشن ( Sook Station ) در بانکوک افتتاح شد که به ماجراجویان این امکان را می دهد تا تجربه اقامت پشت میله های زندان را با پرداخت شبی 30 پوند داشته باشند !
هتلی که دور تا دور آن نه تنها حصار کشیده شده است بلکه بالای حصارها نیز سیم خاردار قرار گرفته است. درست همانند زندان ها. اما این حصار مرزیست بین آسایش و زندانی Prisoner بودن.
این هتل در منطقه Udomsook قرار گرفته است ، هتلی اقتصادی که اتاق هایی دارد با درهای فلزی و میله ای همانند زندان ، و تخت خواب های دو طبقه ای که داخل اتاق ها قرار گرفته اند. هر اتاق ، یا شاید بهتر باشد بگوییم سلول ، فقط هشت متر مربع است.
در بدو ورود از میهمانان همانند زندانی ها عکس گرفته می شود و به آنها لباس های راه راه سفید و مشکی داده می شود تا در سلول هایشان همانند زندانی ها به تن کنند. دستشویی و حمام هتل نیز همانند زندان ها مشترک است.
اما پشت این میله های زندان هنوز امکاناتی برای رفاه میهمانان وجود دارد. همانند جکوزی ، لانژ و فضای بازی زیبا و سرسبز با نورپردازی های ملایم و آرامبخش.
سیستم زندان های تایلند در جهان بخاطر خشونت و بی رحمی مشهور است به طوری که این خشونت های فراوان در بسیاری از فیلم های هالیوود به تصویر کشیده شده است. با این حساب باید دید چه کسی دوست دارد واقعا پشت میله های زندان اقامت کند ؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

هتلی در زندان

هتلی در زندان

هتلی در زندان

هتلی در زندان

هتلی در زندان

هتلی در زندان

هتلی در زندان

 

کدخبر: 293000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟