نوشیدن قهوه در کنار جغدهای دوست داشتنی و بانمک + عکس های دیدنی

اگر عاشق تجربه های عجیب و غریب و متفاوت هستید، ژاپن یکی از بهترین کشورهای دنیا است. این کشور همیشه چند قدم از زمان خود جلوتر است و چیزهای جدیدی برای ارائه دارد. شاید اسم کافه ی گربه ها به گوشتان خورده باشد؛ یکی از معروفترین تم های کافه در ژاپن که در دنیا به شهرت رسیده است. افرادی که حیوان خانگی ندارند، می توانند با رفتن به یکی از همین کافه ها حسابی با گربه ها بازی کنند و حس خوبی بگیرند

شهر جغد
اگر عاشق حیوان ها هستید و از نزدیک شدن به آن ها هراسی ندارید، در شهر توکیو انتخاب های هیجان انگیز زیادی برایتان وجود دارد. یکی از آن ها، وقت گذرانی با جغد ها است.کافه عجیب و غریب جغد ها، شعبه های مختلفی دارد. یکی از آن ها کافه فوکورو (Fukuro) است که در یکی از مناطق شهر توکیو، فضای اتاق مانند کوچک و نه چندان شلوغی دارد. تعداد جغد ها در این کافه به ۲۰ عدد می رسد. از جغد های کوچک و بانمک گرفته تا جغد های بزرگتر و کمی ترسناک. هر کدام از این جغد ها اسم، جایگاه و به طبع، شخصیت مخصوص به خود را دارند!
شهر جغد
پس از ورود به این کافه، قبل از نشستن و وقت گذرانی با جغد ها برگه ای شامل قوانین رفتار با این حیوان به شما داده می شود. از جمله اینکه حق گرفتن عکس با فلاش را ندارید، پرنده ها را محکم نگه ندارید و واکنش ناگهانی نسبت به آن ها نشان ندهید. اما می توانید آن ها را ناز و نوازش کنید و روی دست و پای خود بنشانید.

شهر جغد
این جغد ها از ابتدا به صورت حیوان خانگی و با انسان ها بزرگ شده اند، بنابراین منتظر نباشید نسبت به ناز و نوازش و توجه شما واکنش خاصی نشان بدهند! می توانید بدون نگرانی به آن ها دست بزنید و در چشمانشان نگاه کنید. تصور کنید در یک بعدازظهر دلنشین به این کافه بیاید و علاوه بر نوشیدن چای یا قهوه و رفع خستگی، برای فراموش کردن دغدغه هایتان، حسابی با این جغد های دوست داشتنی وقت گذرانی کنید.

شهر جغد
نظرهای کاملا متضادی در رابطه با این کافه متفاوت وجود دارد.عده ای عاشق آن می شوند و در مقابل، عده ای از آن متنفرند. به گفته ی صاحبان این کافه، هدف از ساخت چنین فضایی، ایجاد آرامش در انسان ها بوده است. آنها معتقدند که جغد ها می توانند برای زندگی های شلوغ و ناراحتی های روحی ما انسان ها، درمانگر و التیام بخش باشند. همانطور که گربه ها و دیگر حیوانات هستند. فضای این کافه ها هم بر اساس همین فلسفه طراحی شده است. از نورپردازی ملایم آن گرفته تا طراحی دیوارها و موزیک آرامش بخشی که در فضای کافه پخش می شود.

شهر جغد

این کافه پر از اجناس مختلف به شکل جغد است، برچسب، مجسمه، جاکلیدی و غیره، که می توانند یادگاری خوبی از این کافه متفاوت باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟