رمانتیک ترین شهرهای دنیا +عکس هاس دیدنی

ونیز، شهری روی آب
تا به حال نام شهر ونیز را شنیده‌اید؟ شهری که به‌جای راه‌های آسفالت و جاده‌های خاکی، کانال‌های آب، گذرهای آن را ممکن می‌سازند. تصور کنید درون یک قایق نشسته‌اید،همچنان که از پس کانال‌های گاه تنگ و باریک شهر عبور می‌کنید و شاهد غروب آفتاب هستید، ناگهان از یک میدان مجلل و زیبا در شهر، سردرمی‌آورید و غرق در شادی محو تماشای مناظر اطرافتان می‌شوید. این خیال را با رفتن به شمال ایتالیا به یک سفر  واقعی، مبدل کنید. تجربه‌ی  سفر به ونیز، شهر جشنواره‌ها و برجسته‌ترین معماری‌های جهان و البته زیباترین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را از دست ندهید. در این سفر، شک نکنید که عشق همچون شمعی، دریچه‌های قلبتان را روشن خواهد‌کرد و احساساتی مملو از حس زیبایی شناختی، شما را مسحور خود خواهد کرد.

5c4597ec-677d-4e70-b00f-1bbcdcb46ef0

پاریس، شهر عشاق
وقتی به پاریس فکر می‌کنید، حتماً اولین تصویری که در ذهنتان حک می‌شود، برج ایفل است. ولی بدانید و آگاه باشید که پاریس را به خاطر گذرگاه‌های زیبا، هوای مطلوب و باغ‌های مجلل گردشگری‌ای که دارد، شهر عشاق لقب داده‌اند. چرا که قلب شما در پاریس، تندتر از پیش به تپش خواهد افتاد، نگران نباشید، شما بیمار نیستید، فقط زیبایی‌های شهر، این حس را به شما القا کرده‌است. پس تا می‌توانید، از سفر خود در پاریس، لذت ببرید و عکس‌های یادگاری برای روزهای دلتنگیتان در بازگشت از سفر بیندازید.بی شک این مکان یکی از زیباترین شهرهای دنیا و رمانتیک ترین شهرهای دنیا ست.

030b5a07-c2c4-4ded-8803-9ed5fbc6a4e3

پراگ، بهشتی بر روی زمین
اگر قصد سفر به اروپا و زیباترین شهرهای دنیا را دارید، اقامت در پراگ را از الزامات سفر خود قرار دهید، پراگ، پایتخت جمهوری چک با جاذبه‌های گردشگری زیبایی که دارد، سفری به یادماندنی برای شما رغم خواهد‌زد. در زمان اقامت خود، حتماً از قلعه‌ی پراگ، پل Bridge چارلز دیدن کنید و مشاهده‌ی ساعت نجومی با قدمت 6000 سال را از دست ندهید. معماری بی‌نظیر سازه‌های این شهر، هیچ‌گاه از ذهن شما پاک نخواهدشد. پس خوب ببینید، تا بتوانید خیلی دقیق برای دوستانتان از خاطرات سفر به زیباترین شهر گردشگری جهان، بگویید.

26b9866b-076d-426a-9d92-466c836d62e4

فلورانس، موزه هنر Art و تاریخ
اگر تشنه‌ی دیدن برترین آثار تاریخی و هنری هستید، سفر به فلورانس ایتالیا را از اولویت‌های خود قرار‌دهید. آثار به جای‌مانده از دوران رنسانس و برترین آثار نابغه های تاریخ، میکلانژ وبوتیچلی را در این شهر دنبال کنید. در رستوران‌های ایتالیا، در فضایی کاملاً رمانتیک و شاعرانه، قدری استراحت کنید و فارغ از فکر به دغدغه‌های زندگی روزمره، با آرامش اوقات خوبی را بگذرانید. در نهایت لذت عشق، درک هنر و گذر به تاریخ را در فلورانس تجربه کنید و یکی از رمانتیک ترین شهرهای دنیا را از نزدیک ببینید.

8292bcb6-ac11-45ab-b5ff-fbf237e99772

رم، پایتخت مد جهان
خوب است بدانید، رم پذیرای شما به عنوان بزرگ‌ترین پایتخت مد در جهان خواهد‌بود. از چشم‌اندازها و مناظر زیبا و گردشگری رم دیدن کنید و به دنبال علائق خود از جمله بازدید از بوتیک‌های لوکس، مشغول شوید. اگر گروهی از افراد را دیدید که کنار حوضچه‌های آب ایستاده‌اند و سکه در آب می‌اندازند. حتماً اندکی در کنارشان تأمل کنید، آنان با این کار، در دل‌هایشان آرزوی عشق پایدار و تداوم خوشبختی در زندگیشان، دارند، شما هم بد نیست، با آن‌ها همراه شوید و به یکی از رمانتیک ترین شهرهای دنیا مهاجرت کنید.

9335f0fb-a3c9-4433-838b-af00a1c359f0

لیسبون و معماری بی‌نظیرش
فکرش را بکنید بر بلندای تپه‌ای ایستاده‌اید، در حالی‌که به افق نگاه می‌کنید، دیدن شهری با خانه‌های کاشی‌کاری شده که در بستر زمینی سنگ‌فرش شده، جای گرفته‌اند، به چشمانتان فرصت برهم خوردن نمی‌دهد. دلتان می‌خواد مسیر رودخانه‌ ی گذرا که به اطلس منتهی می‌شود را دنبال کنید و در عین حال شوق بازدید از یادبودهای به‌جامانده از عهد کاوش، مجال ماندن را به شما نمی‌دهد. لیسبون با تمام زیبایی‌هایش در مقابل شما قدعلم کرده است. اگر چشمانتان با دیدن این شهر افسانه‌ای، زیبایی‌های دیگری طلب می‌کند، صبر جایز نیست، شهر فرهنگ و هنر، سینترا، را هم از دست ندهید. به اوبیدوس، دهکده‌ی قرون وسطایی بروید و از هدیه‌‌ی پادشاه به ملکه‌اش دیدن کنید. بی‌شک، زیبایی این دهکده، بهترین هدیه برای ملکه محسوب می‌شده است. پس فرصت را از دست ندهید و به یکی از رمانتیک ترین شهرهای دنیا سفر کنید

56fd445f-00ea-4c34-906f-1832c2dab435

وین شهری اعجاب انگیز
اگر با همسفر خود، به دنبال مقصدی برای سفری اعجاب برانگیز هستید، از وین غافل نشوید. پیاده‌روی‌های عاشقانه و گذر از کوچه‌های وین با کالسکه، شنیدن نوای موسیقی کلاسیک و دیدن بهترین جاذبه های شهر، لحظات به یادماندنی و شیرینی برای شما ثبت خواهدکرد و احساس رضایت از سفر را در شما هویدا می‌سازد. از قصرهای مجلل وین بازدید کنید و اگر تاریخ ملل برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، به موزه‌های این شهر، سری بزنید و در اعتلای سواد تاریخی و فرهنگی خود، بکوشید.

5699fea0-86b2-4dcb-a65b-67bd27536546

سویل، شهری افسانه ای
سفر به سویل مرکز اندلس، شهر افسانه‌ای و پرجاذبه را به خاطر معماری بی‌نظیرش، دیدن رقص سنتی فلامینگو و تجربه‌ی تماشای مراسم گاوبازی از نزدیک، از دست ندهید. دست همسفریتان را بگیرید و از گذرگاه‌های مزین به گل‌های رنگارنگ و رویایی، که شاید پیشتر تصویرش را در خواب دیده‌باشید، عبور کنید و هرگاه پاهایتان شما را در طی کردن سنگفرش های شهر یاری نکرد، سوار کالسکه شوید و خوب از چشم‌هایتان تمنای دیدن زیبایی‌های شهر را داشته‌باشید.

b0f6e73b-9773-41f8-9e06-888cc4696150 (1)

بوینس آیرس، ترکیبی از اروپا و آمریکای لاتین
اگر عاشقانه به دنبال دیدن برجسته‌ترین آثار معماری و سازه‌های دست بشر هستید، به بوینس آیرس سفر کنید. این شهر، در واقع به گونه ای از اروپا و آمریکای لاتین، ایده‌های ترکیبی دارد، که هرآنچه شما از زیباسازی فضاها و مناظر طبیعی می‌بینید، به‌هرحال به شما حس خوبی می‌دهد. در این شهر زیبا، مهمان رستوران‌های روباز شوید و در حین استفاده از امکانات رفاهی و غذایی، از زیبایی‌های آفرینش لذت ببرید.

82f60d02-aa6a-46ed-948d-fd058df1abf5

مراکش محصور میان جاذبه‌ها
تصورش را بکنید در شهری هستید که جاذبه‌های منحصربه فردی چون کوه‌های استوار اطلس، بیابان ساحارا و درختان نخل، گرداگرد شهر را پوشش داده‌اند. در مراکش که یکی از رمانتیک ترین شهرهای دنیاست، از گذر لحظه‌های عمرتان، نهایت استفاده را بکنید و خوشی را به معنای واقعی تجربه کنید. از بازارهای شهر دیدن کنید و ادویه‌جات مخصوص مردم این‌شهر را مزه کنید. به تماشای ماربازی و شترسواری بنشینید. از تفریحات سنتی مردم شهر، باخبر شوید و با آن‌ها همراه شوید. برای مدتی تمام دغدغه‌های فکری خود را فراموش کنید و به این فکر کنید که شما در زیباترین شهر جهانگردی، حضور دارید، پس لذت ببرید و شاد باشید.

18709578-631f-4e48-aca2-070115a4ecfd

سفر به رویایی‌ترین شهرهای جهان حتماً شما را حیرت‌زده خواهد کرد، این حیرت شما برخاسته از دیدن و لمس زیبایی‌هاست. مقصد سفرتان را با توجه به روحیه‌ای که دارید انتخاب کنید تا با چمدانی پر از خاطرات خوش راهی دیار خود شوید. ولی بدانید حتی فکر به این شهرهای افسانه‌ای که هرکدام، ویژگی منحصربه فردی دارند، انسان را در اعماق افکار خوش غرق خواهدکرد، حال چه برسد به رفتن و از نزدیک دیدن این همه زیبایی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟