محبوب ترین شهرهای گردشگری ایران در ایام نوروز

1) مشهد
مشهد از آن دست شهرهایی است که محبوبیتی خاص بین ایرانی‌ها دارد. جذابیت‌های گردشگری و توریستی شهر از یک طرف و قرار گرفتن حرم مطهر امام رضا (ع) در این شهر از طرف دیگر موجب شده که انواع تورمشهد از اقصی نقاط ایران به آن سفر  کنند. مسافرین تورمشهد می‌ توانند در کنار زیارت، انواع  تور‌یک روزه را در این شهر تجربه کنند، از بازارهای فوق العاده ی شهر بازدید نمایند، در کنار تورمشهد خود به طبیعت اطراف سری بزنند، تور طبیعت گردی ویژه‌ای به ییلاقات این شهر داشته باشند و از لحظه لحظه ی تور مشهد خود به نحو احسن استفاده کنند. باید گفت که تورمشهد به عنوان خاص ترین و محبوب ‌ترین تورمسافرتی همواره در صدر لیست برنامه های هر آژانس مسافرتی است. اگر تصمیم دارید تور مسافرتی بعدی خود را به تور مشهد اختصاص دهید، به مقالات مرتبط همگردی که در رابطه با تور مشهد نگارش شده اند، رجوع کنید.

1__hamgardi_photo_2017-03-12_01-50-10

2) شیراز
شیراز یکی دیگر از محبوب ترین نواحی گردشگری ایران است و به عنوان سنبل گردشگری کشور محسوب می شود. تعدد آثار باستانی، جذابیت های طبیعی ییلاقات خاص و تاریخ این استان موجب محبوبیت آن بین گردشگران تور داخلی و تور خارجی شده است. می توان در هر فصل سیلی از گردشگران را در این استان مشاهده کرد. در تورمسافرتی خود به شیراز می توانید از تخت جمشید تا قلعه‌ی دختر از بازار Store وکیل شیراز گرفته تا مقبره‌ی حافظ را بازدید کنید و از تمام لحظه‌های خود در طول تورمسافرتی شیراز لذت ببرید.

1__hamgardi_photo_2017-03-12_01-49-54

3) اصفهان
از دیگر شهرهایی که لازم است حتما به آن سفر کنید، اصفهان می باشد. اصفهان، یکی دیگر از محبوب ترین توانسته با موقعیت جغرافیایی خود تنوعی فوق العاده از آثار تاریخی و جذابیت های طبیعی را در اختیار گردشگران تورمسافرتی قرار دهد. شما می توانید در طول یک توریک روزه از دیدنی‌های شهر بازدید کنید، سری به چهل ستون بزنید، پیاده روی دلچسب بر روی سی و سه پل Bridge داشته باشید و یا چند ساعتی را به محله‌ی جلفا اختصاص دهید، از جهت دیگر باغات این شهر می‌توانند تفرجگاهی فوق العاده برای انواع تورطبیعت‌گردی  باشند. شما می ‌توانید در قالب یک تور طبیعت گردی سری به کویرهای فوق العاده‌ی اصفهان بزنید و از زیبایی‌های کویر هم بهره مند شوید. اگر به همراهی تورمسافرتی به اصفهان سفر کردید، بازدید از میدان نقش جهان را فراموش نکنید. این میدان سنبلی است از تاریخ اصفهان و زیباترین ها را در خود جای داده است.

1__hamgardi_isfahan_1

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟