عکس های ناب از شهری که در حال نابودی است

خیابان جیمینگسی
خیابان جیمینگسی در بیرون عبادتگاه جیمینگ یکی از بهترین چشم اندازهای شهر نانجینگ را مخصوصا در فصل بهار دارد. این خیابان در ماه مارس پر از شکوفه های گیلاس است، شکوفه هایی که در امتداد خیابان جیمینگسی هستند معمولا چند هفته ای گل دارند.
jimingsi-road-800x500
عبادتگاه جیمینگ
یکی از بهترین محل ها برای دیدن شکوفه های گیلاس، عبادتگاه جیمینگ و تالار نمایش آن است که در دوره مینگوو ساخته شده است. باغ لوور، دانشگاه جنگل داری و دریاچه ژواوو از دیگر محل هایی که می توانید شکوفه های زیبای گیلاس را در آنجا تماشا کنید.
jiming-800x500

jimng-temple

کاخ ریاست جمهوری
پشت در ورودی کاخ ریاست جمهوری دو تا از زیباترین و جالب ترین قصرهای نانجینگ قرار دارد که در اواسط دهه ۱۳۰۰ ساخته شده اند. در این محل باغ های سنتی چینی، معماری هایی از دوره های مختلف و اداره های دولتی مهم قرار دارد. این ساختمان شاهدی بر تاریخ چین است چون پایگاه رهبران مختلف بوده است.

131220141106-beautiful-nanjing-02-horizontal-large-gallery
چشم انداز پانورامایی
این عکس از رصدخانه کوه بنفش نانجینگ گرفته شده، صخره ای بزرگ در بالای کوه بهترین چشم اندازهای پانورامای را از دریاچه می دهد، هر سال تابستان افراد زیادی از این صخره بالا می روند و عکس های ناب و زیبا می اندازند.

131220141130-beautiful-nanjing-03-horizontal-large-gallery
پارک ملی کوهستان ژونگشان
پارک ملی کوهستان ژونگشان در کوه بنفش جاذبه های مهمی مثل عبادتگاه لینگو، مقبره مینگ و ژونگشان لینگ را دارد. عکس گرفتن از بناهای عظیم داخل پارک ملی همیشه چالشی برای عکاسان بوده است تا بتوانند زیبایی و هویت نمادین این پارک را به خوبی به دیگران نشان دهند.

131220141433-beautiful-nanjing-09-horizontal-large-gallery
مسیر فیل سنگی
این مسیر در روبروی مقبره مینگ قرار دارد و یکی از بهترین محل ها برای گردش و قدم زدن به سمت کوه و لذت بردن از طبیعت زیبای اطراف است. مجسمه های سنگی در سلسله مینگ ساخته شده اند و بسیار زیبا هستند در جلوی آن ها درختان رنگارنگی قرار دارد که در پاییز مناظری حیرت آور را به وجود می آورند.
P1020715-800x500
سنت های رو به نابودی
در شهری که به سرعت در حال توسعه یافتن است، بیشتر معماری های قدیمی در حال خراب شدن هستند. برخی از ساختمان های قدیمی تر همچنان در بخش جنوب نانجینگ باقی مانده اند. اینجا همان جایی است که عکاس سان چن در آنجا بزرگ شده است، او می گوید بیش از ۳۰ سال را در این محل زندگی کرده و در آن زمان اینجا پر از کاخ های بزرگی بود که خانواده های زیادی در آن ها زندگی می کردند، خانواده هایی که لهجه اصیل نانجینگی داشتند، غذاهای سنتی این محل را می شناختند و با داستان های اساطیری اینجا آشنا بودند، جنوب نانجینگ اصل و ریشه این شهر است.

131220141347-beautiful-nanjing-07-horizontal-large-gallery
دیوار و برجی که در عکس می بینید در دهه ۱۳۰۰ ساخته شده اند، دیوار شهر مینگ که در سمت راست قرار دارد از بهترین دیوارهای شهری به جا مانده از قدیم است و برج ۸۹ طبقه زیفنگ در سمت چپ بلندترین ساختمان این شهر می باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟