فرش طرح طاووس در مدل های رنگی و زیبا + عکس

به گزارش رکنا، فرش طرح طاووس : فرش‌های با طرح طاووس با زیبایی و جلوه‌ای که به فضا می‌بخشند از زمان‌های قدیم جلب توجه کرده‌اند. این طرح‌ها به خاطر جلوه‌ی شگفت‌انگیز و الهام‌بخشی که از پرنده‌ زیبای طاووس به‌دست می‌آید به عنوان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌ های فرش دکوراتیو شناخته می‌شوند.

فرش طرح طاووس

تعدادی از زیباترین و جذاب‌ ترین مدل‌های فرش با طرح طاووس:

    فرش‌های دستبافت با طرح طاووس: این فرش‌ها با دقت بالا و هنر دستبافت توسط صنایع دستی تولید می‌شوند. طرح طاووس را در این فرش‌ها به صورت دقیق و با جزئیات زیبا می بافند که به آنها جلوه‌ی لوکس و شیکی می‌بخشد.

 فرش طرح طاووس زیبا

    فرش‌های ماشینی با طرح طاووس : این نوع فرش‌ها از روش‌های صنعتی تولید می‌شوند. اما با تکنیک‌های پیشرفته و با کیفیت، طرح طاووس به آنها اعطا می‌شود. این فرش‌ها با قابلیت تولید در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، گزینه‌ی مناسبی برای انواع فضاها هستند.

 فرش طرح طاووس آبی

    فرش‌های بافته شده با پشم طبیعی و پشم اصطلاحی: فرش‌های بافته شده با استفاده از پشم طبیعی یا پشم اصطلاحی با دوامی بالا و حس نرمی و لطافت به فضا می‌بخشند. طرح طاووس در این نوع فرش‌ها به خوبی با جنس طبیعی و رنگ‌های طبیعی آنها سازگاری دارد.

 فرش طرح طاووس مدرن

    فرش‌های سنتی با طرح طاووس: برخی از فرش‌های سنتی با طرح طاووس، از طراحی‌های متنوع و زیبا برخوردارند که با جزئیات دقیق و نقش‌های رنگی زیبایی به فضا می‌بخشند.

 فرش طرح طاووس خاص

    فرش‌های مدرن با طرح طاووس: برخی از طراحان مدرن نیز طرح طاووس را به کار می‌برند و با ترکیبات مدرن و هنری، فرش‌هایی با جذابیت خاص و ظرافت خلق می‌کنند که به دکوراسیون مدرن فضاها شکوه می‌بخشند.

 فرش طرح طاووس مینیمال

با توجه به تنوع مدل‌ها و استفاده از مواد مختلف، هر کدام از این فرش‌ها جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند. هم چنین می‌توانند به طراحی داخلی فضاها شگفتی و جذابیت بیفزایند. پس برای دیدن این مدل های زیبا با ما همراه باشید.

 فرش طرح طاووس فانتزی

فرش طرح طاووس در مدل های زنگی و زیبا را ببینید.

بهترین فرش طرح طاووس

جذاب ترین مدل های فرش طرح طاووس دکوراتیو و زیبا را تقدیم تان کرده ایم.

 فرش طرح طاووس دکوراتیو

این فرش های طاووسی بی نظیر است.

 فرش طرح طاووس زیبا

فرش طاووسی برای اتاق خواب گزینه مناسبی است.

 فرش طرح طاووس چشم نواز

منبع: مجله بانو زی

کدخبر: 985756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟