سلامت روان با یک آینه هوشمند

به گزارش رکنا، شرکت باراکودا یکی از جذاب‌ترین محصولات CES 2024 را رونمایی کرد؛‌ آینه‌ هوشمند برای بهبود سلامت روان شما.

باراکودا شاید شهرت دیگر شرکت‌های فعال در زمینه خانه هوشمند را نداشته باشد، اما یکی از خلاقانه‌ترین محصولات نمایشگاه را معرفی کرده است.

به‌صورت دقیق گجت خلاقانه‌ی شرکت باراکودا، BMind Smart Mirror نام دارد. این محصول منحصربه‌فرد که با شناسایی خلق‌وخو و مدیریت استرس توسط هوش مصنوعی ، سلامت روانی کاربران را بهبود می‌دهد، با دریافت جایزه‌ی نوآوری CES 2024 به کار خود پایان داد.

BMind از هوش مصنوعی مولد و پردازش زبان طبیعی برای رسیدن به خلق‌وخوی کاربر قبل از پیشنهاد تمرین‌های مختلف مانند مدیتیشن هدایت‌شده یا خودپذیری استفاده می‌کند.

به زبان ساده، محصول جدید Baracoda سعی می‌کند تا نیازهای شما را بر اساس صدا، وضعیت بدن و سایر عوامل قابل‌مشاهده‌تان مشخص کند. هدف نهایی کمک به بهبود حس‌وحال شما با استفاده از انواع تمرین‌ها، نورها، صداها و تصاویر است. همه‌ این قابلیت‌ها در خود این آینه گنجانده شده‌اند و به وسیله‌ی جانبی یا اتصال به دستگاه دیگری نیاز نیست.

آینه هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند در یک حمام استاندارد جای بگیرد. رابط کاربری آن بر پایه‌ی CareOS توسعه داده شده و از برنامه‌های ThrivePal برای کمک به تقویت روحیه شما استفاده می‌کند.

BMind همچنین با تمرکز بر حریم خصوصی ساخته شده است و تمام اطلاعاتتان را به‌صورت محلی ذخیره می‌کند و هرگز این اطلاعات را بدون رضایت شما به اشتراک نخواهد گذاشت.

توماس سروال، مدیرعامل باراکودا، گفت: «فناوری‌ای که می‌تواند کوچک‌ترین تغیرات سلامتی شما را کنترل کند، پتانسیل بهبود کیفیت زندگی میلیون‌ها نفر را دارد.» او ادامه داد: «وضعیت روانی ما تأثیر شدیدی بر سلامت و تندرستی فیزیکی ما دارد.»

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی، قیمت گجت هوشمند باراکودا از حدود ۵۰۰ دلار آغاز خواهد شد و قرار است BMind در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از این محصول سلامت‌محور منتشر شود.

کدخبر: 962312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟