عکس / فرش مد سال 2024

به گزارش رکنا، یکی از وسایلی که بی نهایت به شیک شدن خانه شما کمک می کند و می تواند آن را زیبا جلوه بدهد فرش است که از آیتم های بسیار بزرگ در هر خانه محسوب می شود و جالب است که برای جاهای مختلف هم با هم تفاوت دارند یعنی فرش جلوی سینک ظرفشویی با فرش برای راه پله فرق دارد که این فرق نه تنها ظاهری نیست بلکه در خصوص جنس، بافت و تراکم و... هم به چشم می آید.

بنابراین شما باید موقع خرید فرش به موضوعات مختلفی دقت کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید مثلا خیلی ها برای جهیزیه خودشان تنها به دنبال فرش جدید عروس هستند که ظاهر و قیافه جدیدی داشته باشد وگرنه به اینکه باید چه جنسی داشته باشد، چند شانه باشد و.. توجه نمی کنند که همین کار باعث می شود چند سال بعد که ظاهر فرش عادی شد متوجه بی کیفیت بودن و یا مناسب نبودن آن برای فضایشان شوند؛ مثلا در صورتی که یک خانواده شلوغ و پر رفت و آمد داشته باشید بروید سراغ یک فرش گل برجسته برای پذیرایی تان که از قضا کیفیت خوبی هم دارد. متوجه می شوید به مرور این گل ها آسیب دیده و خم می شوند که به علت رفت و آمد زیاد است! بنابراین این موضوعات همگی مهمند. حالا در ادامه مقاله می خواهیم در خصوص فرش مد سال صحبت کنیم که می توانید با توجه به آنها از مد مطلع شوید و بعد با تحقیق بیشتری خرید کنید.

فرش کهنه نما و وینتیج از فرش های مد سال

فرش کهنه نما و وینتیج

عکس فرش کهنه نما و وینتیج

دیگر چیزی تا شروع سال جدید نمانده و زمستان دارد خیلی بی رمق می گذرد و کم کم سال 1403 از راه می رسد و حالا در سالی که می خواهد بیاید و امسال که گذشت از زیباترین فرش هایی که بسیار مورد توجه بودند و خواهند بود می شود به قالی هایی با طرح قدیمی اشاره کرد که با الهام از گذشته و طرح های قدیمی تداعی کننده زمان های شیرین و خوش خانه مادربزرگ است و حس نوستالژی را در شما به جوش می آورد و از طریقی با نگاه به آنها همان قدر که متحیر می شوید همانقدر هم احساس آرامش می کنید. پس در صورتی که علاقه مند به داشتن یک دکور شیک و امروزی هستید با یک فرش مد سال توصیه ما به شما رفتن به سراغ فرش های وینتیج و کهنه نماست.

فرش های طرح دار و سنتی از فرش های مد سال

فرش های طرح دار و سنتی

عکس فرش های طرح دار و سنتی

در صورتی که روحیه هنری دارید و عاشق دکوراسیون اصیل و سنتی هستید که با نگاه کردن به رنگ های موجود در تک تک آیتم های آن مثل فرش به وجد می آیید توصیه ما به شما رفتن به سراغ فرش هایی است که دارای طرح های سنتی و اصیل هستند که در ایران که مهد فرش است کم نیست از این دست فرش ها و شما می توانید هم انواع ماشینی و هم انواع دستی آنها را تهیه کنید و در گوشه گوشه خانه اعم از اتاق خواب، پذیرایی و... از آنها استفاده کنید و به فضایتان ظاهر قدمت دار و اصیل ببخشید. خوبی این فرش ها هم این است که دارای تنوع رنگی بالایی هستند؛ پس در این صورت مشکلی برای ست کردن آنها نخواهید داشت.

فرش مدرن و فانتزی از فرش های مد سال

فرش مدرن و فانتزی

عکس فرش مدرن و فانتزی

آن دسته از فرش هایی که از بلوک های رنگی گوناگون و زیبا برخوردار هستند در این سال ها بسیار مورد توجه قرار گرفتند و امسال هم همینطور بودند و برای سال جدید هم همینطور خواهند بود و از آنها به عنوان فرش مدرن یاد می شود و خوبی که دارند این است که به راحتی با دکور شما هماهنگ می شوند و حتی یکجور متصل کننده و ارتباط دهنده همه چیز در فضای شما خواهند بود. در بیشتر فرش های این مدل بلوک کردن رنگ ها بسیار به چشم می خورد که شاید در صورت استفاده از این تکنیک روی دیوار احساس جالبی منتقل نشود ولی در خصوص فرش که روی کف پهن می شود این موضوع کاملا متفاوت است.

منبع: شایانیوز

کدخبر: 961469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟