آموزش سئو حرفه ای با آکادمی آی تی

سئو چیست

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو میباشد.سئو باعث بهتر و راحت تر دیده شدن محتوا و مطالب سایت شما و همچنین ایندکس شدن آن توسط موتورهای جستجو و خزنده های گوگل می شود و شما در کلمات کلیدی مد نظرتان در نتایج گوگل به صفحه اول و لینک یک خواهید رسید که نتیجه ای فوق العاده در فروش و کسب و کار شما دارد. اگر شما صاحب وب سایت و کسب و کار آنلاین می باشید، اگر شما برنامه نویس وب سایت هستید؛ یکی از مهمترین تخصص هایی که باید یاد بگیرید سئوی سایت برای موتور های جستجو گوگل است چرا که از این راه به راحتی می توانید وب سایت خودتان را در نتایج جستجو بهبود دهید و شاهد پیشرفت ناگهانی کسب و کار آنلاین خود باشید.

آیا سئو نیاز به یاد گرفتن کدنویسی دارد؟

برای اینکه یک متخصص سئو شوید نیازی به داشتن تخصص در کد نویسی و تبدیل شدن به یک برنامه نویس نیست بلکه باید اصول سئو را به طور کامل یاد گرفته و توانایی پیاده سازی آن در وب سایت خود یا مشتریان را داشته باشید. برای یادگیری اصولی دانش سئو باید آموزشی را تهیه کنید که تمامی مباحث و تکنیک ها را به صورت کامل بیان کرده باشد در میان آموزش های موجود در بازار، آموزش سئو آکادمی آی تی بسیار خوب می باشد.

چرا باید سئو را یاد بگیریم؟

طبق تحقیقات صورت گرفته فقط کمتر از 2% کاربران به سراغ صفحه دوم نتایج گوگل می روند و درصد قابل توجهی فقط 5 نتیجه اول صفحه یک را بررسی میکنند پس نه تنها سئو سایت یکی از مهمترین کارهایی هست که باید در آن تخصص پیدا کنید بلکه لازم است که شما در نتایج گوگل جزو رتبه های بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرید چرا که همین امر در جلب نظر کاربران به منزله معتبر بودن سایت شما می باشد و این عامل قطعا کمک خواهد کرد نسبت به سایر رقبا فروش بیشتری داشته باشید و کسب و کارتان رونق بیشتری پیدا کند پس شما نیاز به دوره آموزش سئو دارید.

آموزش اصولی طراحی سایت

از بهترین و پردرآمدترین شغل های حال حاضر می توان به طراحی سایت اشاره کرد که با پیشرفت جامعه بر محبوبیت این شغل نیز افزوده می شود. مهمترین نکته ای که باید در این رابطه بدانید این است که این کار نیازمند مهارت بالایی می باشد و کسب مهارت بالا باعث خواهد شد شما به راحتی به درآمد های بسیار بالا برسید که اولین قدم برای کسب این مهارت، آموزش طراحی سایت کامل و با کیفیت می باشد  که علاوه بر اینکه به شما کمک خواهد کرد تا مسیر صحیحی را انتخاب کنید بلکه به صورت کاملا پروژه محور به شما مهارت طراحی وب سایت رو انتقال می دهد نه اینکه صرفا با آموزش های طراحی سایت تئوری وار که باعث می شود زمان شما بیهوده صرف شود و در نهایت بعد از گذشت زمان زیادی به این نتیجه برسید که راه را اشتباه رفته اید. اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که از کجا و با چه آموزشی باید شروع کرد که در پاسخ باید بگوییم تیم آکادمی آی تی با ارائه کامل ترین و بروز ترین آموزش ها به صورت پروژه محور و با کیفیت، آموزش طراحی سایت را از مقدماتی ترین نکات تا حرفه ای ترین ترفندها برای علاقه مندان به این زمینه با قیمتی مناسب ارائه می دهد و شما می توانید با گذراندن این دوره آموزشی متخصص طراحی سایت شوید.

مزایای شغل طراحی سایت

1- داشتن درامد بسیار بالا

2- امکان کار به صورت غیرحضوری و یا فریلنسری( پروژه ای ) در منزل

3- وجود منابع بسیار فراوان برای ارتقای دانش خود به صورت همیشگی

4- وجود فرایند های بسیار جذاب

5- امکان کسب درامد دلاری

6- و غیره

به این ترتیب شما با داشتن تخصص در طراحی سایت می توانید آینده کاری و درآمدی فوق العاده ای را تجربه کنید. در بخش آموزش طراحی سایت آکادمی آی تی ما به شما کمک می کنیم که به راحتی و با استفاده از بهترین آموزش ها و ابزارها به دور از هرگونه اضافه گویی و به صورت کاملا پروژه ای در هر یک از زمینه های آموزش لاراول و آموزش php تخصص لازم را پیدا نمایید.

آموزش php

همانطور که می دانید وب سایت از دو قسمت اصلی تشکیل شده که یکی مربوط به قالب سایت یا همان فرانت اند و دیگری سمت سرور یا بک اند است که نیازمند برنامه نویسی های نسبتا پیچیده می باشد که در این بخش میتوانید از زبان PHP استفاده کنید که بسیار قدرتمند می باشد و بیش از هر زبان دیگری در این زمینه پرطرفدار و محبوب است.

آموزش php از جمله آموزش هایی به شمار می رود که هر فرد برنامه نویسی باید این آموزش را به صورت کامل ببیند و با اصول آن آشنا باشد، شما با یک جستجو در سایت های آگهی برای استخدام در شرکت های طراحی سایت متوجه این موضوع می شوید که محبوب ترین و بهترین زبان بک اند در بازار کار ایران بی شک زبان پی اچ پی است، شما با یک آموزش php می توانید به سادگی وارد بازار کار شوید، متخصص php را اکثر شرکت ها نیاز دارند و شما به محض یادگیری آن می توانید مشغول کار شوید؛ آموزش پروژه محور php تیم آکادمی آی تی بسیار کامل و جامع بوده و شما را بی نیاز از هر آموزش php دیگری خواهد کرد. جالب است بدانید لاراول محبوب ترین و پرطرفدارترین فریم ورک زبان PHP در ایران و حتی جهان می باشد که به صورت شگفت انگیزی از دیگر رقبا پیشی گرفته  و همواره محبوب تر نیز می شود. اگر شما آموزش لاراول را ببینید به سادگی می توانید هر سایت بزرگ و معروفی از جمله دیجیکالا، دیوار و یا آکادمی آی تی را با استفاده از زبان بسیار قدرتمند PHP نوشته و آن را گسترش دهید .

چرا آموزش لاراول

1- در دوره آموزش لاراول خبری از آموزش تئوری نیست و تمامی پروژه های سایت هایی مثل آکادمی آی تی پروژه محور می باشد.

2- در مدت زمان کوتاه می توانید تخصص کافی را در این زمینه کسب کنید.

3- وجود منابع کامل برای به روز نگه داشتن دانش خود از لاراول

4- آموزش قدم به قدم و بسیار حرفه ای توسط تیم آکادمی آی تی

چرا آکادمی آی تی

دارا بودن سابقه تدریسی حرفه ای با بیش از 10 سال در این حوزه و همچنین آشنایی کامل به نیاز های بازار کار باتوجه به  فعالیت اجرایی در این کسب و کار و ساخت آموزش هایی پروژه محور و به دور از تئوری های بیهوده و آماده سازی شما برای ورود به بازار کار.

پیشنهاد میکنیم سری به آدرس سایت آکادمی آی تی بزنید و پیشنهاد ها، تخفیف ها و آموزش های جامع در زمینه سئو، طراحی سایت، php، لاراول، فتوشاپ و بسیاری دیگر از آموزش های دنیای وب را مشاهده نمایید.

منبع: academyit.net

 

 

کدخبر: 512180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟