یه بلیط هواپیما و یه هتل فوق العاده همین الان تو سامتیک منتظرتن !

 اگر اهل سیر وسفر باشین حتماً اسم چند تا سامانه‌ی خرید آنلاین بلیط هواپیما به گوشتون خورده، نمیدونم تاحالا از این سامانه‌ها استفاده کردین یا نه، راستش من از اونجایی که عاشق سفر کردنم و دو سال پیش تصمیم گرفتم کل ایران رو ببینم تاحالا چندین بار از سامانه‌های مختلف برای خودم بلیط خریدم اما یه سامانه هست که با امکانت خوبش باعث شد تا من من مخاطب دائمی‌اش بشم و اینجا میخوام در موردش براتون توضیح بدم.

سامانه‌ی مورد علاقه‌ی من سامتیکه.

 داستان برمیگرده به زمانی که من می‌خواستم یه سفر ارزون به جنوب کشور برم و از طرفی هم به خاطر زمان محدودی که داشتم وقت رفتن با قطاریا اتوبوس نبود.

با پول محدودی هم که داشتم امیدوار نبودم بتونم بلیط هواپیما به همراه هتل رزرو کنم، ولی گفتم شانسم رو امتحان می‌کنم.

چندتا سامانه‌ی مختلف رو دیدم و چیزی مناسب من نبود تا اینکه وارد سامتیک شدم، مقصدم رو وارد کردم و یک لیست طولانی بلیط جلوم ظاهر شد.

بعد از کمی گشتن تونستم یه بلیط ارزان هواپیما در سامتیک پیدا کنم که به بودجه‌ی من می‌خورد، مراحل خرید بلیط آنلاین هواپیما از سامتیک هم خیلی آُسون بود و در ده دقیقه بلیطم رزرو شد و تمام اطلاعات به ایمیلم ارسال شد.

بعد به فکر محل اقامتم افتادم، توی سایت سامتیک گزینه‌ی رزرو هتل رو زدم تا ببینم اینجا هم میتونم خوش شانس باشم و بلیط هواپیما به همراه هتل رو یه جا بخرم یا فقط قراره با یه سری هتل لوکس و گرون مواجه بشم.

راستش باورم نمی‌شد، اگر خودم قرار بود بگردم هیچوقت نمیتونستم همچین هتل‌هایی پیدا کنم، 36 تا هتل خوب با اطلاعات کامل و عکس‌های مختلف جلوم لیست شده بود و از اون بهتر اینکه تقریباً همشون تخفیف خورده بودن و من تونستم یه هتل 4 ستاره رو با شبی 70 تومن رزرو کنم!

دقیقاً همون لحظه بود که سامتیک رتبه‌ی اول لیست من رو بین بقیه‌ی سامانه‌ها گرفت و از اون روز تا الان هم هیچوقت نا امیدم نکرده و میتونم بگم همیشه تونستم به راحتی یه بلیط ارزان هواپیما در سامتیک پیدا کنم و بخرم.

من تا امروز با خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامتیک تونستم بیشتر شهرهای ایران رو ببینم و جلوی لیستم با لبخند رضایت یه تیک سبز بزنم، این قابلیت که میتونم بلیط هواپیما به همراه هتل رو باهم رزرو کنم هم سامتیک رو از سامانه‌های دیگه متمایز کرده و باعث راحت کردن کارم شده.

تا الان خرید بلیط هواپیما به همراه هتل از سامتیک اونقدر به صرفه و راحت بوده که من همیشه به تمام اطرافیانم پیشنهادش می‌کنم.

در ضمن سامتیک و تیم پشتیبانی خوبش همیشه این اطمینان رو به شما میده که در صورت بروز هرگونه مشکل حواسش بهتون هست و انگار تا لحظه‌ی آخر کنارتونه.

بهتون پیشنهاد می‌کنم همین الان به سایت سامتیک برین و یه مقصد فرضی انتخاب کنید، مطمئنم با دیدن اونهمه بلیط ارزان هواپیما در سامتیک و کلی هتل هیجان انگیز به حرف‌های من پی میبرین و برنامه سفر بعدیتون رو با خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامتیک شروع می‌کنید.

منبع : ویرلن

کدخبر: 504500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟