نوراللهی در یک قدمی بازگشت به پرسپولیس/ عالیشاه راهی لیگ دسته اول می شود

احمد نوراللهی و امید عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوستند اما به علت محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید نتوانستند در این تیم تبریزی بازی کنند.

البته وضعیت عالیشاه و نوراللهی با یکدیگر متفاوت است چرا که نوراللهی به علت کسری خدمت می تواند فصل آینده در پرسپولیس بازی کند اما عالیشاه هنوز خدمت سربازی اش به پایان نرسیده و باید در یک تیم نظامی از جمله ملوان یا فجر شهید سپاسی شیراز مابقی خدمت سربازی اش را بگذراند.

در حال حاضر نوراللهی پیگیر تایید کسری خدمت سربازی خود است تا خیلی سریع به پرسپولیس برگردد تا فصل آینده در این تیم بازی کند.

سردار باران چشمه مدیر کل ورزش Sport نیروهای مسلح هم اعلام کرده که نوراللهی مدارک خود را به این سازمان ارائه کرده و فقط منتظر تایید کسری خدمتش است تا کارت پایان خدمت خود را دریافت کند.

در حالی که گفته می شود نوراللهی در تمرین امروز سرخپوشان پایتخت حاضر می شود تا با این تیم تمرین کند اما مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس نظر دیگری در این خضوص دارد.

پندار خمارلو درباره حضور نوراللهی در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: نوراللهی هنوز نتوانسته تاییدیه کسری خدمت سربازی خود را بگیرد ، براین اساس ما از وی خواستیم مدارک خود را تکمیل کند و بعد از تایید کسری خدمتش در تمرینات حضور یابد تا در آینده با مشکل مواجه نشود.

وی عنوان کرد: طی نامه ای به باشگاه تراکتورسازی خواستار مشخص شدن وضعیت خدمت سربازی نوراللهی شدیم اما تاکنون مسئولان تراکتورسازی جواب درخواست ما را ندادند. اگر کسری خدمت نوراللهی تایید شود در آن صورت این بازیکن مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهد داشت.

به هر حال باید دید برگه تاییدیه کسری خدمت سربازی نوراللهی چه زمانی صادر می شود تا این بازیکن بتواند به پرسپولیس بازگردد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟