گزارش AFC از دیدار ایران و ازبکستان: ایران از داشتن مهاجمانی مانند آزمون و طارمی به خود می بالد

در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه فردا تیم ملی کشورمان میزبان ازبکستان است ،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارش کوتاهی به استقبال این مسابقه رفت.

afc نوشت:

تیم ملی ایران پیشتاز گروه A روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی Freedom میزبان تیم ازبکستان رده سومی است و می داند که پیروزی در این دیدار آنها را برای دومین بار پیاپی به جام جهانی می برد.

ایران بدون شکست در هفت بازی مقدماتی، تیم مسلط گروه A بوده است، و در عین حال در مسیرجام جهانی روسیه گلی دریافت نکرده و از داشتن خط حمله ای متشکل از بازیکنانی امثال سردار آزمون و مهدی طارمی به خود می بالد.

گرگ های سفید( ازبکستان) در جای سوم جدول رده بندی هستند، اما کسب یک پیروزی غافلگیر کننده در فاصله دو بازی باقی مانده به پایان بازی های دور مقدماتی، آنها را همچنان در کورس رقابت برای قرارگرفتن در بین دو تیم بالای جدول حفظ خواهد کرد.

شاگردان ساموئل بابایان با کسب پیروزی 2-0 مقابل تایلند در بازی دوستانه هفته گذشته در تاشکند،خود را برای این مسابقه آماده کردند.

تیمورخوجه عبدوهالیکوف و سردار رشیدوف که دو گل آن مسابقه را به ثمر رساندند امیدوارند به تیمشان کمک کنند تا اولین تیمی شود که قفل دفاع ایران را باز می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟