​​​​​​​​​​​آشنایی با الاهلی عربستان حریف آسیایی پرسپولیس

به گزارش رکنا و به نقل از 11 نیوز، پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود. الاهلی عربستان مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با العین، ذوب آهن و بنیادکار سپری و به عنوان تیم دوم بعد از العین به دور بعد صعود کرد.

آنها در دور گروهی در عربستان بنیادکار را با نتیجه ۰-۲ شکست دادند، و همچنین در زمین بی طرف با نتیجه ۲-۱ از سد ذوب آهن گذشتند. آنها همچنین رفت و برگشت مقابل العین به تساوی ۲-۲ رسیدند. نماینده عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان با ۲ گل از بنیادکاری شکست خوردند که تنها امتیازاتش ر از همان بازی کسب کرد و در بازی اخر با ۲ گل ذوب آهن رو شکست دادند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کردند.

در مرحله حذفی آنها با همنام اماراتی هم قرعه شدند و در بازی رفت به تساوی یک - یک دست پیدا کردند و در امارات با نتیجه ۱-۳ این تیم را شکست دادند.

کریستین گروس سوییسی هدایت الاهلی عربستان را بر عهده دارد که پیش از این به عنوان سرمربی سابق تاتنهام، اشتوتگارت و بازل شناخته می شد.

الاهلی تنها یک بازیکن خارجی غیر عرب در ترکیب دارد. عمر السومه فوروارد قدبلند ۲۷ ساله سوریه ای، فتفاتزیدیس یونانی که سابقه حضور در جنوا، کیه وو و المپیاکوس را در کارنامه دارد با ۲۶ سال سن، سعد عبدالامیر هافبک تیم ملی عراق با ۲۵ سال سن و بالاخره محمد عبدالشافی دفاع چپ ۳۱ ساله تیم ملی مصر بازیکنان خارجی الاهلی را تشکیل می دهند.

این تیم با ۵۵ امتیاز در لیگ عربستان بعد از الهلال ۶۶ امتیازی به مقام دوم رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟