برانکو: بازی کردن مقابل پرسپولیس کار ساده‌ای نیست

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری بعد از دیدار برابر لخویا و صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خیلی زحمت کشیدند و توانستیم جنگ خیلی بزرگی را ببریم.

وی افزود: هر دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی داشتند. ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بیشتر استفاده کنیم. لخویا هم فرصت‌های خیلی زیادی داشت. به نظرم بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم اما خوشحالم از اینکه تیم پرسپولیس به حق خودش رسید و به مرحله بعد صعود کرد و باید در اینجا از همه تشکر کنم.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، بازی راحتی را پیش رو داشتید، تصریح کرد: همانطوری که دیروز در کنفرانس خبری گفتم، پرسپولیس و لخویا از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا هستند. لخویا خیلی خوب و زهردار فوتبال بازی می‌کند و از اول هم می‌دانستیم که کار راحتی را مقابل این تیم نخواهیم داشت اما اینکه ما به هر حال آمده بودیم تا نتیجه بگیریم و هدفمان این بود که به مرحله بعدی صعود کنیم و فکر می‌کنم به این هدفمان هم رسیدیم و هنوز هم فکر می‌کنم لخویا یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بود.

ایوانکوویچ در ادامه افزود: خصوصا وقتی العربی به زمین آمد خیلی خطرناک ظاهر شد. او مهاجمی زهردار بود که می‌دانستیم مقابل این تیم و این بازیکن بازی راحتی را پیش رو نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما مقابل لخویا اصلا دفاعی بازی نکردیم. ما پرس را در دستور کار قرار دادیم و دنبال این بودیم که از میانه میدان کارمان را به خط حمله انتقال بدهیم و تدارک حمله روی دروازه حریف را ببینیم.

خبرنگاری پرسید، لخویا امشب روی فرم نبود و خوب ظاهر نشد، که سرمربی پرسپولیس گفت: با نظر شما موافق نیستم. لخویا خیلی خوب بازی کرد اما بازی کردن مقابل پرسپولیس کار ساده‌ای نیست. پرسپولیس تیم خطرناکی است و بهترین تیم ایران است که توانست قهرمان لیگ شود اما ما با تمام توان بازی کردیم و لخویا مقابل ما کار ساده‌ای را پیش رو نداشت و نتوانست مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟