با هتل تاریخی و شگفت انگیز رویال آشنا شوید + عکس های دیدنی

یکی از هتل های تاریخی شهر مسکو هل رادیسون رویال است که به دلیل کیفیت بالای خدماتی که ارائه می کند، بین دیگر هتل های مسکو زبانزد است. رادیسون رویال هتلی ۵ ستاره و تاریخی است که البته نمای آن مرمت شده است و به همین دلیل، هم حس لوکس و مدرن بودن را القا می کند و هم اینکه حال و هوای تاریخی خود را توانسته حفظ کند.

موقعیت قرار گیری این هتل هم جالب است که از یک طرف به رودخانه ی مسکوا و از طرف دیگر کاخ سفید که مقردولت روسیه است، قرار گرفته است. از طرف دیگر دسترسی فوق العاده خوبی به اصلی ترین جاذبه های گردشگری مسکو مثل میدان سرخ، تئاتر بولشوی و کاخ کرملین و تعدادی از ساختمان های دولتی مهم روسیه دارد و تا فرودگاه بین المللی ونوکووا فقط ۳۱ کیلومتر فاصله دارد. همچنین از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی هم محل آن فوق العاده است چون تا ایستگاه مترو راه آهن Kievsky هم تنها ۵ دقیقه پیاده روی است.

مسکو

امکانات هتل رادیسون رویال

این هتل دارای ۵۰۵ اتاق و ۳۸ آپارتمان است که در آنها همه ی امکانات رفاهی تعبیه شده است که این خود یکی از مزیت های رادیسون رویال است. اتاق های هتل به ۳ دسته ی سوپریور، دلوکس و اتاق های رمانتیک دسته بندی می شود که هر کدام ویژگی های خودشان را دارند. برای مثال، اتاق های سوپریور، نور کاملا طبیعی دارند و تختخواب های آنها ملافه های مخملین و نرمی دارد. اتاق های دلوکس، به نسبت مجلل تر هستند و نمای فوق العاده ای به شهر و رودخانه مسکوا دارند. اتاق های رمانتیک هم در واقع سوییت هایی بسیار زیبا مخصوص زوج های جوان و بخصوص گذراندن دوران ماه عسل هستند. در این سوییت های بزرگ هم جکوزی و هم دوش های بسیار زیبایی دارد.

رویال

نمای دیگری از اتاق هتل رادیسون رویال مسکو

از امکانات این هتل می توان به ۵ رستوران، استخر، جکوزی، مرکز کنفرانس، کتابخانه، سالن بدنسازی، فروشگاه، کافه و سالن مهمانی Party اشاره کرد.در فروشگاه پر زرق و برق این هتل، کالاهای گران مانند جواهرات به فروش می رسد و یک جای عالی برای خرید سوغاتی محسوب می شود.

همانطور که گفته شد این هتل دارای ۵ رستوران است که یکی از بهترین آنها وراندا (Veranda) نام دارد و در آن انواع و اقسام غذاهای روسی، اروپایی آمریکایی سرو می شود. یکی دیگر از رستوران های آن، رستوران فارسی (Farsi) نام دارد که غذاهای متناسب با ذائقه ایرانی ها سرو می کند و نمای بسیار زیبایی به شهر مسکو هم دارد.

4

4

3

 

این هتل امکانات رفاهی هم برای مهمانان خود فراهم کرده است و برای مثال قایق هایی دارد که هر ۲ ساعت یکبار مهمانان هتل را به تماشای کاخ کرملین و کلیسای جامع مسکو می برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟