پیام های تصویری و متنی خود را برای دکتر روحانی ارسال کنید

رکنا پیام های تبریک و تهنیت به مناسبت حماسه سازی ملت ایران در انتخابات 96 و پیروزی دکتر حسن روحانی را رایگان و همراه با عکس و نام تبریک گویندگان منتشر می کند.

منتظر دریافت پیام های تبریک و شادباش شما هستیم.

برای ارسال عکس، فیلم، متن و صوت خودتان می توانید به تلگرام ما مراجعه کرده و از آن طریق برای ما ارسال کنید.

آدرس تلگرام رکنا:

http://T.me/Rok_az_shoma

@Rok_az_shoma
 

ارسالی از مریم تقوی:

12

11

ارسالی از نیما دیبامهر از تهران

اگه احتمالا بازهم انتخابات ب دوره دوم کشیده می شد مطمین باشید اقای روحانی حتی بیشتر از دوره اول هم رای میاورد.   ایندفعه من مادربزرگ و پدربزرگم رو هم میاردم که رای بدن.

10

 

ارسالی از علی صارمی از تربت حیدریه:

پیروزیت مبارک مرد بزرگ

9

ارسالی از مسلم از یاسوج:

 

سلام بر اصلاحات درود

 

 

ارسالی از فیروزه خدابخش زاده از شهرستان بم:

سلام و شاد باش خدمت دکتر روحانی خواهش میکنم به فکر پرسنل موسسه ثامن الحجج که تا حالا کار پیدا نکرده اند نیز باشید بسیاری از آنها در آستانه ازدواج بودن که با بسته شدن موسسه زندگی آنها نیز از هم پاشیده  شد از شهرستان بم این پیام را فرستادم.

 

ارسالی از شمس الله احمدی از کرمانشاه:

درود سلام به  رئیس جمهور تا1400ایران.  ازطرف بازنشستگان ناجا پیام می فرستم خدمت شما.  ما تا اخر با شما هستیم و شما ما را از فقر نجات ده خدا نگهدارت باد.

ارسالی از فاطمه زکی از بوشهر:

سلام آقای روحانی

تبریک بخاطر پیروزی شما

دوست دارم با تدبیر و اندیشه نو امروز شما، آینده ساز ایران سربلند فردا باشم.

ثابت قدم باش به پشتوانه میلیون‌ها ایرانی

8

ارسالی از ابراهیمی از اصفهان روستایی سهروفیروزان:

جناب دکتر روحانی  پیروزی جنابعالی نشانه حس دموکراسی آرمانی آیت الله رفسنجانی رحمتی الله علیه  همراه با انزجار ملت از نگرش پوپولیست درجامعه غیرمدنی ایران بود که با درایت شما وعزیزانی چون جهانگیری ،لاریجانی  ومطهری  و مردم اصلاح طلب این اتفاق به بار نشست که جادارد به همه ملت ایران و روح ملکوتی امام و آیت الله رفسنجانی عزیز  و شماتبریک عرض کنیم. امیدواری از کینه دشمنان درمان باشید.

 

ارسالی از مرتضی زکی از بوشهر:

انتخاب درست امروز والدینم

آینده روشن برای من و وطنم

اقای روحانی والدینم برای من، شما را انتخاب کردند.

حالا نوبت شماست،یاعلــــــــی....

7

 

ارسالی از آرزو علیپور از تهران:

سلام آقای روحانی تبریک بخاطر پیروزیتون.من خانم ۳۳ ساله ای هستم که متارکه کردم و سرپرستی یک فرزندم ۱۳ساله را دارم.اما دریغ از یک کمک مالی از کمیته و بهزیستی .شش سال است که مستاجرم و با یک بچه دربدر دنبال نون شبمونیم از کارگری گرفته تا منشی گری اما خودتون میدونید تو اجتماع برای من نوعی چه مسایلی پیش میاد تمام دغدغه ام سرپناهه که ندارم.کس و کاری هم ندارم تو رو قسمت میدم به روز و شب خدا برای زنهایی مثل من هم چاره کنید.

ارسالی از سید اسدالله نجفی مقیم کشور امارات از دوبی:


6

جناب آقای روحانی انتخاب مجدد شما صمیمانه تبریک عرض میکنم.

 

ارسالی از هادی قاسمی از خوزستان گتوند:

با سلام

از مسئولین محترم دولت میخوام که چرا به داد نیروهای شرکت تدارک بانک ملی برسه من الان دوازده سال سابقه کاری دارم چرا ما شرکتی ها رو تعیین وضعیت نمیکنن با تشکر

 

ارسالی از قنبری ازکرمانشاه:


باسلام وشادباش وتبریک حضور جناب آقای دکترروحانی رییس جمهور منتخب. انشالله که این چهارسال به خواسته های ما توجه نمایید.آقای دکترما کار میخواهیم. منو خانواده ام شمارا انتخاب کردیم. دردوره پیش هم همینطور. خواهش میکنم به ماهم رسیدگی کنین باتحصیلات عالیه دانشگاهی.

 

 

ارسالی از امیر حسین اجاق زاده٦ ساله از تهران:

5

 

ارسالی از حاجیه بزرگی:

جشن پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در رشت

4

ارسالی از سیروس ذکایی:

درودهایم را پذیرا باشید آقای رییس جمهور این پیروزی درخشان را به ملت بزرگ ایران و شخص جنابعالی تهنیت میگویم و از خداوند بزرگ بهروزی را برای ایران عزیزمان خواهانم .

و یک قطع شعر کوتاه تقدیم ملت سرافراز ایران  و شخص جنابعالی می‌شود:

به آنجا که رسیدی

زنگ بزن

که هنوز امید بیدار است

 

ارسالی از شما سیروس سیفی از کرج:

سلام اقای روحانی من جز ان نفرات گمنامی هستم که نه به ستاد شما رفتم نه عکس چسبوندم چون کارم حسابداریه با عدد و ارقام و با دلیل خیلی ها مخصوصا کارخانه داران را مجاب به رای کردم بدون هیچ توقعی یادمه با یه پیرمرد صحبت میکردم که در دوران تحریم به خاطر قرص تقلبی چینی دخترش را از دست داده بود مثل برگ اشک میریخت شما را قسم به روح ان کسانی که از نبود دارو و دیگر مشکلات از بین رفتند فقط به محرومان برسی  و سلام ارادتمند.

ارسالی از محمد و ماهان مرادی از بوشهر:

سلام آقای روحانی

تبریک و شادباش  از انتخاب دوباره شما

ما نسل نوپای آینده ایم به فکر ما باشید ماهم حق زندگی داریم چشم امثال من و نونهالان این مرزوبوم دردست های مهربان شماست.

3

 

ارسالی از انجمن صنفی کار فرمایی شن شوئی های استان خراسان رضوی:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراما بدینوسیله پیروزی قاطع و تاریخی و انتخاب مجدد حضرتعالی و دولت تدبیر و امید را در انتخابات دوازدهم،تبریک و تهنیت عرض نموده  ، موفقیت روز افزون را برای جنابعالی ، هیئت دولت  و سایر همکاران محترم از ایزد منان مسئلت مینماییم .تردیدی نیست که با بهره گیری از دو رکن مهم سرمایه اجتماعی یعنی مشارکت و اعتماد ، میهن عزیزمان بسوی منافع ، امنیت و شکوفایی بیش از پیش ، تحت مدیریت حضرتعالی رهنمون خواهد شد.

 

ارسالی از شهرستان لامرد:

سلام باعرض تبریک پیروزى جناب دکتر روحانى به ریاست جمهورى اسلامی ایران و همچنین مرحوم ایت الله هاشمى رفسنجانى این جشن باشکوه رادرشهرستان لامرد استان فارس برگذار کردیم.

 

ارسالی از آمل:

درود و سلام بر رییس جمهور عزیزمان،مبارک ما وشما باشه انتخاب مجدد شما در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، واقعاخوشحالیم وملت باشما خوشحاله، خدا همش خوشحالتون کنه که ما رو شاد کردی، جناب روحانی من جوان۴۱ساله اهل آمل هستم،که مدرک کارشناسی دبیری ادبیات دارم که متاسفانه کارگرموادغذایی هستم پیش برادرم،یه پسردارم که با همسر و پسرم بی خانمانیم و مستاجر مردم، میدانم دولت نهم و دهم چه بلایی سرما و مملکت ما آورد و شما چه زحمتی برای رفع خرابکاری اون دولت قبل انجام دادید تا بدهی‌های کشور و پرداخت کنید خدا قوت عزیز ما، ولی ازاین به بعد فکری بحال ماجوونا بکنید.

 

ارسالی از فریدون مقدم از کرج:

با عرض سلام و تبریک خدمت ریس جمهور عزیز، آقای روحانی لطفا یارانه ما را وصل کنید، یارانه ما دو سال بیشتر قطع می باشد، هر چه اعتراض کردیم تاثیری نداشت.


ارسالی از شیرین آجورلو از تهران:

آقای روحانی انتخاب شایسته و به جاتون رو از صمیم قلب بهتون تبریک می گم.. امیدوارم قدر این همه محبوبیت رو بدونید و به مطالبات مردم پاسخ بدید.

2
 

ارسالی از  وحید خسروی از قزوین:

با عرض سلام احترام خدمت رییس جمهور محبوب جناب دکتر روحانی

 جا داره که این پیروزی بزرگ را خدمت شما و هوادارن تبریک عرض کنم وامیدورارم این 4 سال پیشرو رو را با کامی شیرین و خوش پیش رویم.

1

 

ارسالی از حمید از سراب:

سلام آقای روحانی تو هم سن پدر منی ومن همسن فرزندت . آقای روحانی من سی سالمه نه شغل دارم نه درآمد دارم نه زندگی دارم بدتر از همه هیچ امیدی به زندگی ندارم .ازدواج کردن برایم یه رویا هست وهزاران مشکلات دیگر.

 

ارسالی از ایمان از شهر جیرفت:

سلام. اقای دکتر روحانی از صمیم قلب پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری رو به شما تبریک عرض میکنم.اکنون که انتخابات تموم شده است امید داریم که به وعده های خود عمل کنید. از شما میخواهم که به وضعیت نیروهای پیمانکاری در حوزه صنعت نفت رسیدگی کنید.

 

 

ارسالی از ابراهیم رجبی ازمازندران:

سلام سلامی چوبوی خوش گلهای بهاری تبریک هزاران بارتبریک خیلی خوشحال شدیم امیدوارم بیشترازهمیشه موفق باشید

ارسالی از دزفول:

باسلام وتبریک

این پبروزی رامفتخرا به جناب آقای روحانی وتیم انتخاباتی ایشان و به تمامی ملت ایران تبریک میگویم

من از دزفول هستم واین پیروزی بزرگ را از طرف پایتخت مقاومت به همه تبریک  وشادباش میگویم

از جناب شما رییس جمهور منتخب قلوب مردم تقاضادارم که اشتغال جوانان  را در راس امورقراردهید.بخصوص برای خانمها. بینهایت سپاسگزارم از توجه دولت یازدهم به  آزمونهای استخدامی. اگر در دولت دوازدهم سعی شود ظرفیت‌ها وتعداد آزمونها بیشترشود خوب است بخصوص آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش که برای خانمها مناسب تراست.

جناب آقای رییس‌جمهور ما دهه 60 ها که در گذشته شانس شرکت درآزمون های استخدامی راکمتر داشته‌ایم. ازشما تقاضا داریم که درآزمون های  استخدامی به این دهه اجحاف نشود وشرط سنی طوری باشد که این دهه نیز فرصت شرکت درآزمون ها راداشته باشند.

بی‌نهایت سپاسگزارم

ودر انتها از پیروزی دولت تدبیر و امید بی‌نهایت خوشحال هستم

باآرزوی سربلندی برای ایران عزیز
 

ارسالی از بیژن فتحی از کرمانشاه:
سلام هزاران تبریک به ریس جمهور عزیزمان

 

 

ارسالی از چهار محال بختیاری شهرستان لردگان روستای بردبر:

سلام، مبارک امیدوارم موفق باشی

 

 

ارسالی از زارعی از شیراز:

باعرض سلام واقعا تبریک به اقای روحانی، من دوفرزند دارم و نزدیک سه سال است که بیکار هستند وخودم هم از کار افتاده ام.  قرآن وکیلم فقط با این یارانه دارم سر می کنم. پسرهام زمان ازدواجشون است، خداوکیل اگر ممکنه بدادمن برسید.

 

 

ارسالی از سینا سهی بالا از آمل:

photo_2017-05-22_09-19-04

سلام رییس جمهور عزیزم دوستت دارم و زنده باشید. آینده مارا بیمه کنید، ما نسل نوپای آینده ایم به فکر ما باشید ماهم حق زندگی داریم چشم امثال من و نونهالان این مرزوبوم دردستهای مهربان شماست.

 

 

ارسالی از محمد مستعلی از مشهد:

با سلام آقای دکتر حسن روحانی ت، پدر سه فرزند هستم با درآمد کم خدا را شکر میکنم.

 

 

ارسالی از علیرضا درگاهی از البرز:

باسلام به دکتر روحانی رییس جمهور عزیز، تقاضای من رونق بازار کسب کار تلاش برای رونق بازار، تا ما کارگرها بتوانیم چرخ زندگیمون و بچرخونیم .با اطمینان بهتون رای دادم وبهتون تبریک میگم و آرزومه شمارو از نزدیک ببینم.

 

 

ارسالی از امیر حسین 55 ساله تهران:

سلام آقای روحانی . به حکم ادب تبریک میگم . البته من به شما رای ندادم یعنی در واقع اصلا رای ندادم. دلایل بسیاری دارم . فقط یه مورد تو صحبتهاتون اشاره داشتید خانواده هایی که دو نفر تحت پوشش بهزیستی دارن حتما به ایشان خانه یا سرپناه داده شده‌ بنده از سال ۵۸ که متاهل شدم تا امروز حداقل هزینه خرید دو تا خانه(به قیمت امروز) را اجاره داده و همچنان اجاره نشینم با همسر و سه فرزند بزرگ . که یک پسر و یک دخترم در اثر تصادف خودرو دچار مشکلات نخاعی شدند . وزیر کار دولت شما هم ایشان را در مراسمی دیدند و قولهای مساعد زیادی دادند(آقای ربیعی) .اما افسوس سخن گفتن بسیار آسان و.......

جهت اطلاع جنابعالی بنده ، همسرم و فرزندانم حتی یک متر ملک . زمین . خانه . آپارتمان  ویا هراسم دیگری نداشته و نداریم .+ هزاران مشکلات خاص درمانی (شاید شما خود بهتر بدانید اجرای طرح سلامت توسط دولت جنابعالی صرفا امکان استفاده از بیمارستانهای دولتی را فراهم میسازد که آنهم متاسفانه .... چه بگویم؟ !!!!!) و نیز مشکلاتی که اغلب مردم که وابسته بجایی نیستند دارندومن هم دارم . علیرغم پیگیریهای مکرر و بی نتیجه . تنها یک سوال  : شما جای من بودید اساسا رای میدادید؟  صادقانه پاسخ دهید.  در انتها برایتان آرزوهای خوب دارم .

 

ارسالی از حسن عشاقی  از تهران:

با سلام. چرا یکبار برای همیشه مشکل سپرده گزاران کاسپین(فرشتگان)  را با صحبت و اجازه ملاقات دادن به مردم حل نمیفرمایند. گویا امروز دو نفر از آنان سکته کردند و هر روز تجمع و تحصن برگزار میکنند. متاسفانه هیچکدام از مسولین هم بطور ‌شفاف و دلسوزانه رسیدگی نمیکنند. خیلی ها به آخر خط رسیده اند. در روزهایی که باید در شادی مردم سهیم باشیم موجی از غم و اندوه خانواده های  حدود یک میلیون نفر را فرا گرفته. جناب روحانی شما رئیس جمهوره همه ما هستید. یاری کنید شخصا رسیدگی بفرمایید  نه از طریق بانک مرکزی. یا علی

 

ارسالی از طرف موسسه فرهنگی آموزشی چنار وزبانکده چنار اندیمشک:

تبریک به رئیس جمهور

ارسالی از مهدی:

آقای روحانی دوستت دارم  تنت سالم ودلت سرشار از شادی از خداوند منان متشکرم که شما دوباره رییس جمهور شدید .بنده خانمی هستم چهل ساله . دستم خالیه همیشه خسته و افسرده ام نمی توانم کار کنم تو را به خدا بهم کمک کنید.

ارسالی از ابراهیم سهی بالا از آمل:

سلام جناب آقای رییس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران اینجانب ابراهیم سهی بالا از آمل دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری را انشالله با کابینه قوی شروع کنید چهل و دو سالمه لیسانس سال ۷۶-۷۷کاروکاسبی ندارم متاهل بادو فرزند وضع اقتصادی هم واقعا مردم را فلج کرده. وضع اقتصادی ما بدتر از فلسطینی لبنانی یمنی وسوری نباشد بهترم هم نیست لطفاً چاره‌ای برای کسب و کار ما کنید چقدر باید شرمنده زن و بچه خود باشیم این هدف مندی یارانه ها مردم را نابود کرد۴۵۵۰۰دولت میدهد بابیکاری چقدر باید هزینه بدهیم این چه وضعی است آقای احمدی نژاد برای مردم درست کرد .....وضعمان را درست فرمایید با تشکر و امتنان فراوان از شما وتیم زحمت‌کش شما

 

ارسالی از فاضل:

تبریک به امید فرداهایی بهتر ودرخشانتر  / چهار قلوهای افسانه ای به نامهای ابوالفضل / فاضل / رشید و راشد خمر این پیروزی عظیم را به ملت شریف ایران و شما تبریک میگویند. انشاالله همه باهم و در کنار هم  ایرانی اباد بسازیم و در رفع مشکلات مردم و محرومین شبانه روز تلاش نمایید فی امان ال...

5

6

ارسالی از سعیدنبی زاده از زنجان:

پیام تبریک برای استاد دکترحسن روحانی. مطلقا پشتت ایستاده ایم. 

ارسالی از رمضان رضایی از کازرون:
سلام جناب اقای دکتر روحانی پیروز ی شما را به شما وملت ایران تبریک میگویم.
کاش دراین فرصت که نصیبان شده عرض  ادب وتبریک وشادمانیامان رابه خدمتت عرض کنیم. بتوانیم مشکلمان رابگیم ونتیجه هم بگیریم جناب دکتر سهم گازاییل کامیون های  ۸تن واقعا کمه ترواخدا فکری کنید این خواسته هزران راننده خاور هست که بیان میکنم.  التماس دعا

ارسالی از  حسین محمدی مطلق از صومعه سرا:
سلام آقای روحانی اول تبریک به خاطر  رای آوردن تو انتخابات ریاست جمهوری امیدوارم تو این چهارسال جدید بتونید نه به همه ی وعده ها بلکه به اکثر شون جامه ی عمل بپوشونید من به نمایندگی از شش هزار نیروی شرکتی که در بانک ملی بزرگترین بانک جهان اسلام! مدت زیادیه مشغول به کار هستیم  اما زیر خط فقر زندگی میکنیم اکثر ما دارای زن و فرزند هستیم تا کی باید شرمنده زن و بچه هامون باشیم جناب رئیس جمهور  بخدا تو سی سالگی کل موهای سر و صورتم سفید شده نمیدونم این پیام رو میخونید یا نه اما اگر میخونید تو رو خدا مارو نجات بدین حق ما این نیست ما به امید استخدام شدن به شما رای دادیم.


ارسالی از زهره نجفی مطلق از مشهد:

سلام وعرض ادب وارادت واحترام خدمت شما به عنوان یک ایرانی کمال قدردانی تشکردارم از این زحمات بیدریغ شماواقعا تا جایی که در توانتان بود به کشور خدمت کردیداینکه قیمتها افزایش پیدانکردبسیارمهم است پارسال اولین سالی بودکه صاحبخانه اجاره مارو زیاد نکرددرضمن شمابسیارخوشروهستیدخیلی جالبه انشاللله این لبخندمتین ودوست داشتنی هرگزازچهره بشاشتون کنار نرودخواهش میکنم تدبیری بیاندیشیدبرای اوضاع راکت اقتصادی تشکرازلطفتون

ارسالی از فاطمه طیبی از انزلی:

دوست داشتم از نزدیک پیروزیتان را تبریک بگویم خیلی خوشحالم . 

ارسالی از خانم حسینی از شهر یزد:

سلام اقای روحانی تبریک عرض می کنم. یه بنده خدایی هستم که به خاطر اینکه شوهرم ورشکست شده یکساله خونه مادرم زندگی مکنم مادر بدبختم با خقوق بازنشستگی بابام هنوز باید خرج ماهم بده باباهم خدا بیامرز شده صاحب خونه هم چون اجاره اش ندادم جلو اساسای خونه ام را گرفته  دوتا دختر دانشجو هم دارم به شما رای دادم تا به امثال ما کمک کند اجرتون با اقام امام زمان ممنون ببخشید سرتون درد اورد

ارسالی از ابوطالب کریمی زاده مونه از شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد:

سلام. انتظار داریم آقای روحانی به فارغ‌التحصیلان رشته زبان و ادبیات فارسی توجه ویژه ای داشته باشد مخصوصا در استان ما کهگیلویه و بویراحمد که 99 درصد فارغ‌التحصیلان این رشته بیکار هستند

ارسالی از کریمی از گرگان استان گلستان:

4
پیروزیت مبارک.  من همسرم یک آزاده است. لطف کنید بهشون توجه بفرمایید. از سال69 که ازاسارت آزادشدندتاسال87حقوقش رو ندادندوحقمون پایمال شده چراحق مارومیخورنداگرواقعابه فکرمردم هستیدرسیدگی کنیدنگذاریدبرای اون دنیا

ارسالی از ام البنین علیزاده تالار پشتی از قایمشهر مازندران:

سلام اقای رییس جمهور شایسته ایران باعرض تبریک و اقتدار به حضرتعالی من دو پسر جوان دانشجو یکی دانشجوی ارشد ازاد معماری در گنبد دارم که خدمت سربازی هم کرده و 28 ساله هنوز ازدواج نکرده. چون کار نداره و پسر کوچکتر مم دانشگاه خود گردان علوم پزشکی بابل دندانپزشکی می خواند. من هم بازنشسته قراردادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستم. تقاضای کار برای پسر بزرگم را دارم و دیگری هم تخفیف شهریه برای پسر کوچکترم را دارم. خواهشمندم حضرتعالی دستور مقتضی جهت رسیدگی برای مشکلات فرزندانم فرمایید. با ارزوی سلامتی وعزت رییس جمهور عزیز و بزرگوار و مقتدر.

ارسالی از حسن صفایی سیرجان:

سلام اقای روحانی تبریک  بابت انتخاب شدنتون واقعا ازته دل خوشحال شدم اقای روحانی یک عرض کوچیک داشتم خدمت شما جان هرکی که دوست دارید توی فکر ما بدبخت بیچاره هاباشید من بخدا توی خرج ومخارج سنگین زندگی موندم کمکم کنید کمکم کنید....

ارسالی از شهر شریفیه ۱۵کیلومتری قزوین:
 

اقای رییس جمهورفکری به حال شورا شهرها بکنید . ۲۰ساله ساکن شریفیه قزوین هستیم اماهیچ امکانات رفاهی درشهرمون نداریم. پیادروها خاکیه. درمانگاهیه داروخانه شبانه روزی نداریم تمامی شوراها بومی انتخاب میشن.  فقط به فکرجیب ومنطقه خودشان هستن. تورخدا اقدامی کنید و می توانید بررسی کنید.

اقای رییس جمهور ما مدافع شما هستیم. فکر جوانان باشید.

ارسالی از مریم کرمی از همدان:

پیام به دکتر روحانی

من به عنوان کسی که به شما رای داده و۶ نفر از  کسانی که تابه حال رای نداده وجز رای خاموش بودند را قانع نموده تا رای بدهند ،درخواستم این است که در اولین فرصت به رفع مشکلات خانواده کارگران یورت گلستان پرداخته شود با این که من در همدان زندگی میکنم و آنها را نمشناسم اما دیدن غم واندوه این عزیزان برای دشوار است . باتشکر

ارسالی از محمد خادمی از خراسان رضوی:

سلام جناب دکتر و خسته نباشید. تشکر فراوان از زحمات بی دریغتان در حق مردم .فقط خواهشی که دارم ملت به قولشون عمل کردند و حالا نوبت شماست که به قولاتون عمل کنید و  نشان دهید که مردم اشتباه نکردند .با تشکر  محمد خادمی از خراسان رضوی

 

 

 ارسالی از حمیدرضا پیری از شاهرود:

16

 

ارسالی از رجبعلی شعبانی مایوان از روستای مایوان شهر فاروج:

سلام ودرود ؛ ضمن تبریک بی کران به پرچم دار  تدبیر وامید ایرانیان وآرزوی موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف ملی وجهانی  ،بنده از رئیس جمهور عزیز و دوست داشتنی  یک تقاضا برای خودم نه بلکه برای روستائیان وعشایری که چند سالی است که منتظر ند تا طرح تصویبی بازنشستگی صندوق بیمه  روستائیان و عشایر اجرایی شود ولی خبری نشده است اقدامی انجام شود.  سپاس فراوان...

 


ارسالی از علی امیری:

سلام تبریک میگم انتخاب درستی کردیم . آقای روحانی تنها خواسته من بیکاری جوان هاست. یکی هم خودم دارم. خواهش می کنم رسیدگی کنید. تروخدا

 

ارسالی از حمیدمعینی:

من متولد اول فروردین 40 هستم. پس از سال ها بیماری و هزینه درمان با دفترچه بیمه سلامت بهتر هستم و دعاگو به علت نداشتن منزل و درامد مجرد هستم اگه قیمت پراید کاهش پیدا کنه می تونم بخرم مسافرکشی کنم ازدواج کنم هیچ منبع درامد و بازنشستگی ندارم.


ارسالی از خدیجه کیانی از اصفهان:

زنده باد دکتر روحانی پاینده باد ایران

3

ارسالی از علی بهمنی از قم:

سلام اقای روحانی  تبریک میگم ریاستتون رو فقط امیدوارم به وعده هایی که مطمئنم عمل می کنید عمل کنید

ارسالی از مهرداد محرمعلی پور آهنگ از پرند:

سلام، اقای رئیس جمهور ضمن تبریک برای انتخاب مجددتون باید خدمتتون عرض کنم من فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه سراسری و با معدل اول و معرفی نامه از سازمان نخبگان و استعداد های درخشان هستم، متاهلم و چند ساله دنبال کار می گردم، زمانی که رشته جرم شناسی رو شروع کردم به عشق ورود به سازمان اگاهی بود و اون موقع توی دولت دهم نیروی انتظامی افسر جذب می کرد ، ولی از زمان گرفتن مدرکم توی دولت یازدهم جذب افسری انتظامی قطع شده، برای خانوادم به کمترین حقوق راضی هستم ، برای نفرات اول دانشگاهی، برای متاهلای بیکار و تحصیلکرده که شرمنده زن و بچه و خانواده خودشون هستن چه کاری می کنین ؟ من و امثال من تا کی باید عذاب بکشیم ؟

 

ارسالی از حمید معینی از شیراز:

سلام جناب روحانی بایدپیگیروجواب قالی بافو درمحاکم بدی وازکاربرکناربشه2واسه قیمت پرایدهم فکری بکن 7تومن شده22تومن ممنون

 

ارسالی از آزاده رحمانی از اصفهان:

سلام آقای روحانی پیروزی شما مبارک.
یادتان نرود ما جوان ها با وجود مشکلات بسیار فقط به عشق ایران و به امید تغییر شرایط به شما رای دادیم می دانیم شرایط شما بسیارسخت است وانواع کارشکنی ها سر راه شما وجود دارد همراهتان هستیم.
 


ارسالی از یک هموطن دزفولی :

2
 

باسلام وتبریک

این پیروزی را مفتخرا به جناب آقای روحانی و تیم انتخاباتی ایشان و به تمامی ملت ایران تبریک می گویم

من از دزفول هستم واین پیروزی بزرگ را از طرف پایتخت مقاومت به همه تبریک  وشادباش می گویم.


ارسالی از  امیرصفرپور:

تبریک به دکترحسن روحانی انشاالله چهارسال اینده امیدبرتمام ایران باشند.
به ماه مبارک رمضان هم نزدیک هستیم ازدکترحسن روحانی اگر امکان پذیر است درخواست دارم ربنا استاد شجریان را امسال پخش کنند.

1

ارسالی از عبدالحسین رضوان کارمند بازنشسته راه اهن ساکن اصفهان:

جناب آقای دکترروحانی سلام. این پیروزی مبارک شما و ملت فهیم ایران باشد.از شما تقاضای عاجزانه درجهت همسان سازی حقوق بازنشستگان را دارم.

 

 

ارسالی از علی امیری از تهران:

photo_2017-05-21_10-55-24

من نمیدونم چجوری اینکارو بکنم ولی به اقای روحانی تبریک میگم من خودم به آقای روحانی رای دادم و میخوام بگم اقای روحانی چند وقته کار پیدا نمیکنم

 

 

ارسالی از گلستان:

سلام مبارک باشه اقای روحانی ازتون خواهش میکنم برای ما خانم ها که از شوهرشو طلاق گرفتم سرپناه بده الان من خودم دارم کار میکنم با ماهی 400تومن خرج خودم بدم خرج دخترم پول مدرسه اجازه خانه، من ار استان گلستان شهر گنبد پیام میدم نه مادر دارم نه پدرم ازتون خواهش میکنم یک سر پناه به من دخترم بدین به پیر پیغمبر سخته زندگی همه چیز گران ماندم چکار کنم اگه پیام به دستون رسید خواهش میکنم با من تماس بگیرین نه کمیته امداد نه بهزیستی نیستم سه تا بردار دارم معتادن مادر پدرم فوت شدن 4تا خواهر شدیم خانه اجازه کردیم تو را به اون خدا قسمت میدم یک سرپناه برای ما 4 خواهرم بدین

 

 

ارسالی از محمودیان از زنجان:

جناب آقای روحانی با عرض سلام وشاد باش به مناسبت انتخاب شما به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران من هیچ راه ارتباطی با شما ندارم واین راه راهم امشب تصادفی پیدا کردم شاید اکنون زمان مناسبی برای این گفته ها نباشد ولی من مادر درمانده ی یک کودک اتیسمی هستم که به خاطر شرایط خاص فرزندم نمی توانم بیرون از خانه بروم ده سال تمام است ما دار وندارمان را برای کودکم خرج کرده ایم ولی کوچکترین نتیجه ای عایدمان نشده همسرم به عنوان شاگرد فرش فروشی زیر بارقرض کمرش خم شده باوجود داشتن دختر نوجوان هنوز هم مستاجریم به طوری که کارمان از دست مشکلات به کفر کشیده این چند سطر را نوشتم شاید اگر خدا خواست دست رحمت الهی از آستیان شما درآید واز این فلاکت نجات یابیم. گاهی اوقات برای ساکت کردن پسر بی گناهم مجبور میشویم اورا تنبیه کنیم وهر شب مثل امشب از عذاب وجدان خوابم نمی برد.از هیچ نهاد یا ارگانی هم کمکی دریافت نمیکنیم ودیگر اورا حتی دکتر هم نمیبریم و واقعا درمانده ایم که این گونه بی موقع ملتمس هستم مرا عفو بفرمایید

 

ارسالی از فهیمه السادات از کرمان:
رئیس جمهور عزیزم؛ انشاالله جوری کار کنید که دولت بعدی به یار وفادارت آقای جهانگیری برسد.
 

ارسالی از سما قره باغی ار تهران:

photo_2017-05-20_15-17-26

 

 

ارسالی از شهاب:

photo_2017-05-20_11-34-51

تبریک میگیم به اقای روحانی امید داریم که باعزم جدی تر مشکلات ما جوانانو دریابه، هم اکنون به یاری شما نیازمندیم

 

 

ارسالی از یحیی خزان از ایلام:

سلام تبریک به ملت ایران و رییس جمهور منتخب

 

 

ارسالی از شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری:

  photo_2017-05-21_03-02-25

 

 

ارسالی از جمشید خلجی از اصفهان:

photo_2017-05-21_09-15-13

در بهار روحانی، جای هاشمی خالی، هاشمی روحت شاد

 

 

photo_2017-05-20_19-32-02

جناب آقای دکتر روحانی، عرض سلام وادب احترام
امیدوارم همیشه سربلند پیروز وموفق باشید 
به همین امام رضا قسمتون میدم کمک پدر بی حقوق بی زمین بی خانه با 65سال سن با مریضی سرطان بکنید به خدا قسم که عاشقانه به شما رای دادی منتظریم برای مهربانیاتون

 

 

ارسالی از رحیمی از از شوراب صغیر ، استان چهارمحال و بختیاری:

IMG_4584++

با روحانی تا 1400 / رییس جمهور عزیز جناب دکتر روحانی تبریک

 

 

ارسالی از  علی  کریمیان از شهرستان کلاله استان گلستان:

سلام ای ابرمرد انتخاب دوباره شما را به ملت غیور ایران اسلامی تبریک میگویم امیدوارم سلام خدا بر شما ای حامی ملت . امدی و اره در این دوره توجه بیشتری به قشر زحمت کش پرستار مبذول دارید من علی  کریمیان پرستار بیمارستان رسول اکرم ص از شهرستان کلاله استان گلستان ای قهرمان پیروزیت مبارک

 

 

ارسالی از صدیقه وطن شناس از تهران:

سلام انشاءالله لبخند دوباره به لبهای خشک جوانان برگردد الهی آمین

 

 

ارسالی از ف.ا از بومهن:

با سلام، جناب آقای روحانی صمیمانه پیروزی شما را تبریک میگویم. بنده دارای مدرک روزانه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی هستم و به مدت دو سال بیکار و..

امیدوارم برای من و امثال من چاره بیندیشید ... امید ما به شماست.

 

 

ارسالی از داریوش جمادی از یاسوج:

رییس جمهور محبوبم اینجانب به عنوان کسی که حاضر به فدای جانش برای هدف شماست و به این افتخار میکنم فرهنگی بوده و به صورت غیر قانونی با وجود اینکه هیچ ملکی نداشته در سایت نوشتند که دارای خانه هستید و یارانه من و فرزندانم را قطع نمودند ولیکن بخاطر دولت هیچ اقدامی نکردم.خوشحال میشم بررسی و دستور به برقراری بفرمایید. رییس جمهور عزیزم جناب دکتر روحانی کلید این مملکت که پیش تو باشد ما آرامیم.آرامش ما بهترین هدیه ای بود که میتونستی بهمون بدی

 

 

ارسالی از نقوی از استان تهران:

سلام آقای روحانی انتخاب جنابعالی را تبریک عرض می نمایم و از شما تقاضا دارم در این دوره تدبیری بفرمایید که از زنان سرپرست گرفتار شاغل در ادارات دولتی جهت جذب و استخدام حمایت شود . متاسفانه هیچ وقت سهمیه های جذب و استخدام به افراد بدون پارتی نمی رسد .

 

 

ارسالی ار رسول صدرانی از اصفهان:

سلام و عرض تبریک خدمت رئیس جمهور منتخب . فراموش نکنید که این جوانان بودند که حماسه 29  اردیبهشت را آفریدند . شما امید جوانان این مرز و بوم هستید.سلامت و سرافراز باشید

 

 

ارسالی از کاظم همتی از لردگان:

درود بر مرد قهرمان و امید برای ایرانی آباد

 

1

ارسالی از لیلا:

با تمام وجودم خوشحالم که بازم میتونم دکتر ظریف رو پای میز مذاکرات ببینم و به خودم مغرور شم بخاطرش. امیر کبیر ایرانم . حتی فکر کردن به کابینه کاندیدای معروفم حال ادمو بد می کرد.

زنده باد ایران

زنده باد روحانی

زنده باد سید علی خامنه ای

روحانی ۱۴۰۰

 

ارسالی از سمیه:

جناب روحانی تبریک

خیلی خوشحال شدم رای 1400 را آوردید امیدوارم به داد دل مردم برسید

و خاطرات خوشی واسه همه ما بزارید

 

ارسالی از  امیر عبدالعلی پور از اردبیل:

2

به امید ایرانی آباد با دولت تدبیر و امید این پیروزی بزرگ رو به تمامی مردم ایران تبریک میگویم.

 

 

ارسالی از ایراهیم سلامتی :

پیروزی مبارک قهرمان.

 

 

ارسالی از حسین دریکوند از دزفول:

نوید مسرت بخش انتخاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان ریاست جمهوری کشور آقای دکتر حسن روحانی در دولت تدبیر و امید و در سال مزین به نام حماسه سیاسی - حماسه اقتصادی تبریک و تهنیت عرض می نماید.

ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی  مسالت دارد. و شکر الله سعیهم

 ارسالی از شهروندی از رشت:

جناب دکتر روحانی انتخاب بجا و شایسته شما توسط مردم ایران رو تبریک گفته و آرزوی موفقیت و ایرانی آبادتر را از خداوند منان براتون آرزو دارم...گیلان ،رشت

 

ارسالی از فاطمه تیموری:

با سلام وتبریک صمیمانه برای انتخاب شایسته شما.امیدواریم رای های مان را همیشه سبز نگه دارید.

 

ارسالی از محسن قربانی از تهران:

روحانی می خوام ببینمت خیلی نوکرم

ارسالی از عطوف از تهران :

سلام و عرض تبریک به آقای روحانی. امیدوارم قدر تمام ملت شریف ایران را بدانید و با وجود آگاهی هایی که از وضعیت فسادها پیدا کردیم اما به شما رای دادیم تا به آن خدایی که دوجهان در دست قدرت اوست و شماهم بدان معتقدید قسم که جلو این فسادها رابگیرید و اطرافیانتان را هم پاکسازی کنیدتا مدیون فقرایی که برای تکه نانی سطل های زباله را میگردند نمانید، علی برکت الله

 

ارسالی از جواد سنجری کارمند بهداشت عنبراباد جنوب کرمان:

دکترروحانی عزیز سلام منوبپذیر تبریک میگم به شما ودکترجهانگیری از جیرفت.

ارسالی از مرتضی از آبادان:

باعرض سلام ضمن عرض تبریک به دکتر حسن روحانی بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری انشاالله که دراین چهار سال بیشتر از قبل به فکر بازنشستگان لشکری وکشوری باشند وهمسان سازی حقوق را تا آخر اجرا کنند

ارسالی از شبنم یعقوبی اهل تبریز ساکن کرج:

سلام جناب آقای روحانی پیروزی جنابعالی رو در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک وتهنیت عرض میکنم واز صمیمیم قلب آرزوی موفقیت برای شما وهمراهانتون دارم فقط خواهش میکنم در برابر اعتماد مردم کارهای لازم برای بهتر شدن وضعیت کشور وجوانان انجام بدهید.

 ارسالی از فرزانه براقی هستم و همسرشان محمد خرمی از اراک: باعرض سلام خدمت جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم وبا عرض تبریک و شاد باش

آقای روحانی من و همسرم خیلی خوشحال هستیم که با وجودتون مارو نه تنها در ایران بلکه در جهان سرافراز نمودین.

فقط یک درخواست از شما داریم و اون هم اینه که همونطور که قول دادین به فرهنگیان نگاه ویژه ای بکنین لطفا قشر بسیار محروم و مظلوم کانون پرورش فکری کودکان رو هم فراموش نکنین ممنون

ارسالی از حسن ابراهیمی از زنجان:

ارادت کامل دارم خدمت شما جناب آقای دکتر روحانی.

 ارسالی از اعظم نظری از تهران:

سلام دکتر

سلام منتخب من

سلام روحانی

امروز ایرانی ها خوشحالند گویا روزنه ای از امید در تو دیده اند.

آرزو می کنم بتوانی واقعا قدر این خوشحالی و پشتیبانی مردم را بدانی و مردم بار دیگر احساس نکنند چقدر اشتباه کردند که به پای صندوق رأی آمدند.

قدمی برای رسمی شدن کارگران پیمانی شرکت های دولتی بارداری که با سالها سابقه کار هنوز ترس تعدیل دارند و حقوق أندک می گیرند.

قدمی برای بیکاران و جوانان که از بیکاری و ناچاری برای گذاری زندگی محکوم به خلاف هستند تا زندگی خود و خانواده خود را بگذرانند جوانان فعال و تحصیل کرده ای که برای تو یک هفته بدون چشم داشت به امید حل مشکل تلاش به جمع آوری و ترغیب به رأی کردند.

بازنشستگانی که با ٣٠سال خدمت حال با حقوق یک میلیون تومان بایدباقی عمر خود را بگذرانند.

ما چشم امید به تو داریم.باتوکل به خدا و اعتماد به تو به پای صندوق های رأی آمدیم شرکتی باردرصدی بالا و همگانی به امید روزی که همه از این انتخاب و حرکت خرسند و سربلند باشیم.

به امید اینکه بعد از ٤سال همه بگویند خدایی یکی از بهترین ریس جمهورهای این جمهوری بوده و مهر پشیمانی بر پیشانی ما دیده نشود.

 

 ارسالی از حسن ابراهیمی از زنجان:

ارادت کامل دارم خدمت شما جناب آقای دکتر روحانی.

ارسالی از حامد امرالهی ازیزد شهرستان تفت:

3

 

ارسالی از شمسی فروتن نژاد از کرمانشاه:

باسلام خدمت بزرگ مرد ایران جناب آقای روحانی

من مادرشهیدان  ۸سال دفاع مقدس کرمانشاه، مادر جانباز و همسرجانباز از راه دور پیام تبریکم را به شما دلاور مردتاریخ تبریک عرض می نمایم .

امیدوارم این دوره هم سرافرازی، شجاعت، عزت وافتخار را به مردم سرزمین ایران زمین عطافرمایید.

وباتمام وجود ملت ایران را درراستای اهداف خود درزمینه های  اقتصادی,وامنیت  واشتغال بهره مندسازید.

با آرزوی موفقیت برای شما رییس جمهور عزیز.

ارسالی از یک شهروند دزفولی :

با سلام و تبریک پیروزی جناب آقای روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری

به قول آقای جهانگیری ملت گل کاشتند لطفا آقای روحانی کاری کنید که هیچوقت مردم از اعتماد به شما پشیمان نشوند.

دل رهبری و ملت را شاد کنید.

با ارزوی موفقیت دولت تدبیر و امید

ارسالی از هادی فیروزبخت از مشهد:

میخواستم به آقای روحانی تبریک بگم و بگم خیلی دوسشون دارم فقط این نکته رو یادآوری کنم که مددجویان بهزیستی فراموش نکنند.

ارسالی از پریسا از سیستان و بلوچستان:

به آقای حسن روحانی تبریک میگم.

ارسالی از  پوریا قصری از کرمانشاه:

جناب آقای روحانی پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری به شما وملت شریف ایران تبریک عرض می نمایم.

از طرف نمایندگی سایپا قصری

 

ارسالی از مهدی معصومی پور از مشهد مقدس:

 

4

موفق باشی مرد روزهای سخت.

 

ارسالی از حاجیه بزرگی از رشت:

5تبریک به رییس جمهور منتخب

امیدوارم قدر مردم شجاع و قهرمان رو بدونید

ارسالی از معین از قم:

6

 

ارسالی از فرهنگیان مسجد سلیمان:

آقای روحانی ما همه ارادت به منش واخلاق شما داریم ازشما خواهش میکنیم رسیدگی بیشتر به کارکنان دولت علی الخصوص فرهنگیان داشته باشید ممنونم.

ارسالی از افسانه از اراک:

سلام.تبریک جناب آقای روحانی

من از شما به عنوان رئیس جمهور راضی هستم وبه شما رای دوباره دادم.ولی تو رو خدا یه کاری واسه بیکاری ما بکنید .به امید دولت کار و تدبیرو .....موفق باشید

ارسالی از حمید برخوردار از از مشهدالرضای امام رضا(ع):

آقای روحانی ملت کار را تمام کرد.

اکنون نوبت شماست!

حق الناس بزرگی به گردنتان است

امیدوارم عملکرد چهارسال آینده شما بگونه ای باشد که حتی کسانی هم که به شما رای ندادند پشیمان شوند.

ارسالی از پوریا قصری:

جناب اقای دکتر حسن روحانی پیروزی شما در 12 دوره ریاست جمهوری تبریک عرض می نمایم  امید وارم با همت شما ریس جمهور عزیز به بهترین وضعیت که به صلاح همه جوانان مملکت همچون گذشته دسترسی پیدا کنیم و سایه شما بر سر ما جوانان باشد.

ارسالی از شهرستان مسجدسلیمان:

سلام جناب آقای حسن روحانی رئییس جمهور منتخب ملت ایران ضمن تبریک پیروزی مجدد شما و ملت ایران و تبریک و تهنیت مخصوص به راه شهیدان پر افتخار این مرز بوم  .التهاب انتخاباتی شما را هر ثانیه میدیدم و ازینکه به فکر مردم بودید از شما متشکرم .خواهشا به فکر مردم کشورت باش . هر دوره ریاست جمهوری چهارسال بیشتر نیست اما ماندگاری اسم مردان بزرگ در تاریخ جاودانست /باتشکر ، فرزند ایران، جانفشان وطن  محمد احمدی

 

ارسالی از جعفر سیار از بهشهر:

تبریک پیروزیت مبارک

 دوست دارم خیلی زیاد  ازچشمای دشمنات اشک بیاد

ارسالی از حسن گوهرنیا از کرمانشاه:

سلام.بر مرد قلبها، امیر آرامش اقتصاد،ارتباط با دنیای آزاد وآرامش روح وروان دکتر دکترها عزیزجانم حسن روحانی.می ستایم نگرشت ،چهره سیاسیت ونفوذبیانت در دلها.

حسنم نامت ماندگار یادت آرامش جسم وجانم.تبریک میگم برد ارزشمندت در مقابل اباطلیل را.

ارادتمند همیشگی شما

کارمند اورژانس کرمانشاه.

ارسالی از سید سعید حسینی  از تهران:

آقای روحانی پیروزیتان مبارک اما برای ما پیامک وصل مجدد یارانه آمد اما دروغ بود چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسالی از اکبر شهابی فر از تبریز :

تبریک جناب آقای رییس جمهور به امید سربلندی ایران وشما.

ارسالی از توران حیدری از کرمانشاه:

سلام و تبریک فراوان مرا بپذیرید پدرم خیلی شما را دوست دارد و بارها بارها از زبانشان شنیده ام که برایتان دعای سلامتی می کند.

ارسالی از محمد علی مرتضایی استان خراسان جنوبی بیرجند:

سلام این پیروزی را به رئیس جمهور منتخب خودم تبریک میگویم.

ارسالی از حسین لرستانی از کرمانشاه:

جناب آقای دکتر روحانی انتخاب شایسته و بحق شما را که توسط قشری فهیم و آشنا به درد و درک مسائل مهم کشوری رقم خورد را تبریک عرض نموده و از شما التماس دارم از همین امروز به فکر انتخابات سال ۱۴۰۰ باشیم تا به سرنوشت سال ۱۳۸۴ دچار نشده و موجبات تخریب هشت سال خون دل خوری و رنج دولتمردان نگردیده و آینده فرزندانمان را به خطر نیندازیم. با آرزوی موفقیت و بهروزی شما . دوستدار و کوچک اصلاحات.

ارسالی از غلامرضا سلیمانی باغ بهادران اصفهان کارگر ساختمان بیکار:

حتما بهش میرسه بهش بگید یه میلیون کمکم کنه اجاره خونه بدم.

ارسالی از زهره علی پور از یزد:

سلام آقای روحانی تبریک به مناسبت پیروزی تون در انتخابات. مردم با حضور خودشون در انتخابات و اطمینان به وعده های شما، شما رو پیروز این میدان کردند تا این کشور و مردمش رو به جایگاهی که لیاقتش رو دارند برسونید. حالا که رئیس جمهور دوباره این مملکت شدید ازتون خواهش می کنم فکری برای وضع کار و معیشت مردم و امنیت شغلی شون داشته باشید .تا در این چهار سال شاهد اتفاقاتی مثل حادثه ای که برای کولبرها توی کردستان اتفاق افتاد یا حادثه ای که همین چند هفته ی پیش برای کارگران معدن آزادشهر افتاد نباشیم. از تلاش هاتون برای افزایش ایمنی پرواز ها و افزایش دسترسی به دارو برای بیماری های خاص و کاهش هزینه های درمان تشکر می کنم.

ارسالی از حمیدرضا پیری از شاهرود:

7

سلام دکتر روحانی. خداروشکر که بالاخره مردم فهیم ما نشون دادند که چه چیزی رو میخوان و در مقابلش چه چیزایی رو دیگه نمیخوان. زنده باد ایران و ایرانی. زنده باد اصلاحات

ارسالی از قاسمی از کرمانشاه:

سلام آقای دکتر مبارک باشه انشاالله که انتصاب دوباره به خیر صلاح این آب وخاک وملتمون باشه .ما که وظیفمونو انجام دادیم نوبت شماس روسفیدمون کنین

ارسالی از م.ج متولد مشهد ساکن تهران لیسانس معماری فرزند شهید مدافع وطن:

8

سلام دوباره تبریک امیدوارم سالی پر از خاطرات خوبی برای همه هموطنانم باشه. امیدوارم برای ما تحصیلکرده های بیکار هم جایی برای پیشرفت بگذارید و بتوانیم همه در کنار هم پیشرفت و ترقی داشته باشیم. به امیدفردای بهتر.

ارسالی از علی کریمیان پرستار بیمارستان رسول اکرم ص از شهرستان کلاله استان گلستان:

سلام خدا بر شما ای حامی ملت. امدی و اره در این دوره توجه بیشتری به قشر زحمت کش پرستار مبذول دارید.

ارسالی از معصومه راهپیما از تهران:

امید بستیم به شما تبریک فراوان با آرزوی امیدواعتدال.

ارسالی از  مهران از تهران:

 

9

رئیس جمهوردوست_داشتنی

برایت سنگ تمام گذاشتیم.

برایمان سنگ تمام بگذار.

ارسالی از سیروان مقدم از هلند:

با روحانی تا 1400 = با اصلاح طلبان تا .......

ارسالی از  نیکو از تهران:

آقای روحانی واقعاً بهتون تبریک میگم.

امیدوارم این ٤ سال برای ما بهترین دوره باشه.

ارسالی از  عذرا رضایی از تورنتو کانادا:

آقای روحانی عزیز .رئیس جمهو ر منتخب .با تبریک به شما .امیدوارم  روزهای خوبی در زندگی مردم خلق کنید . اعتلای ایران به شما بستگی دارد و کوشش جمعی همکاران شما. ما باورتان کردیم پس شما هم ما را از یاد نبرید. در هر جا که باشیم ایران در قلب ماست به امید فردایی بهتر برای کشور ومردم ایران. روز خوش. در پناه خدا.

ارسالی از سارا عالی خانی استان خوزستان شهرستان شوش دانیال:

10

دکتر روحانی عزیز درود خدا بر شما، عاااشقتیم و تا آخرررش باهاتیم پاینده و پیروز باشید.

ارسالی از محمدوطن شناس از استان گلستان شهرستان علی ابادکتول:

سلام رییس جمهور محترم هزاران تبریک وتبریک خدمت دولت خدمت گذار

ارسالی از محمد از اهواز:

پیروزى و انتخاب شایسته شما را از صمیم قلب تبریک میگم و از خداوند بزرگ براى شما سربلندى آرزو دارم ...صداقت همیشه پیروزه

ارسالی از فهیمه السادات از کرمان:

رئیس جمهور محبوب پیروزیت مبارک

ارسالی از بهروز از بندرانزلی:

 

11

باعرض سلام خدمت ملت ایران و رئیس جمهورعزیزمان، این پیروزی روتبرک عرض مینمایم وبرای ایشان آرزوی موفقیت وسلامتی ازخداوند منان خواستارم. ممنون ازهمه

ارسالی از حمیدرضا پیری از شاهرود:

دکتر روحانی عزیز وقتی صدای خسته و بغض آلود شمارا در اردبیل خطاب به سازمانها و نهادهایی که بسیج شده بودند درتخریب یک طرفه دولت. شنیدم مایوس شدم ولی بالاخره جمعه گذشت و شنبه ای که نوید انرا داده بودید رسید. غنچه های بنفش بر ساقه های سبز شکفتند.

ارسالی از الهام حبیبی ازتهران:

 

12

 

ارسالی از حمیدرضا پیری از شهر شاهرود:

سلام دکتر روحانی. خداروشکر که بالاخره مردم فهیم ما نشون دادند که چه چیزی رو میخوان و در مقابلش چه چیزایی رو دیگه نمیخوان. زنده باد ایران و ایرانی .زنده باد اصلاحات

ارسالی از احمد مکاری از ارومیه:

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

جز دلی که به من پس دادی

ارسالی از حسین رضایی از کرمانشاه:

13

من  شاگرد یک مغازه هستم که با همسایگان در چهار راه دوم شهیاد مغازه خود را بدون هیچ چش مداشتی مغازه مان را به یک ستاد آقای روحانی تبدیل کردیم.

ارسالی از اردلان پوررستم از شهر لوندویل (ملقب به شهر شکوفه های بنفش) واقع در استان گیلان:

ارسالی از یک ایرانی :

باعرض سلام وتبریک فراوان خدمت شما رئیس جمهور محبوبمان ازینکه با درصد بالایی دوباره رئیس جمهور شدین خیلی خوشحالم من شخصن بزرگترین ارزوم تو این روزا پیروزی شما بود که بحمدالله این پیروزی را به دست اوردیم اگر چه رای هم نمیاوردین بازهم ما پیروز بودیم ولی دوست داشتم شما رای بیارین تا اولین کاری که میکنین ومن به عنوان یه ایرانی از شما میخوام از خودتون رفع اتهام کنین این تهمتای که زده شد حتما باید رسیدگی بشه به مردم بفهمونین که دروغه مخصوصا قضیه ی ٢٠٣٠و خواهش دیگه ی من از شما اینه که همینطور که مردم حسن نیتشونو به شما ثابت کردن همه سرصندوقهای رای حاضر شدن صرفا بخاطر امدن دوباره ی شما از شما خواهش میکنم به مشکلات مردم بیش از پیش رسیدگی کنین تا این مردم نخوان از اصولگراها بخاطر رایشون حرف بشنون خیلی دوستون داریم امیدوارم که بیش ازپیش موفق وسربلند باشین.

ارسالی از دکترمحمدخالقیان  و مهدیه بی نیاز  از جیرفت:

سلام آقای رییس جمهورعزیز جناب آقای دکترروحانی ازطرف خودم وهمسرم پیروزی مقتدرانه ریاست جمهوری را ازشهرم سبزواران شادباش می گویم تازه سردردم خوب شد از استرس بستری شدم اما الان سرشار از غرورم.

ارسالی از طلایی از شهرستان نهاوند:

سلام.بنده به نوبه خودم این پیروزی را تبریک عرض می کنم

ارسالی از سید رضا حسینی دیوکتی از ساری، روستای دیوکتی:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت رئیس جمهور  محبوب، رئیس جمهور 96 درصدی ها، رئیس جمهور تحریم شکن، رئیس جمهورتدبیر و امید. امیدوارم شما و سیاستمداران کشور عزیزمان قدر این مردم را بدانید، مردمی که در اوج بی پولی، فقر و تنگدستی و مردمی که عادت ندارند در صف نانوایی منتظر بمانند اما در صف رای  یک ساعت منتظر ماندند، مردمی که به عشق رهبر و میهن عزیزمان آمدند و رای دادند تا سرنوشت مملکت را رقم زنند، تبریک به شما و همه مردم ایران.

ارسالی از محمدی زاده از مرکز بهداشت مسجد سلیمان:

این پیروزی عظیم و باشکوه را به آقای روحانی و ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.

ارسالی از حسن ادریس از استان خوزستان.شهر خرمشهر

با سلام.اینجانب حسن دریس همراه با خانواده پیروزی دکتر حسن روحانی را به تمام ملت ایران و دوستداران ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و اشتغال برای جوانان و رفع مشکلات مردم و امنیت در سال ۹۶را خواستارم.مرسی

ارسالی از راحله کریمی صادره از تهران، ساکن کرج

سلام وعرض تبریک خدمت رییس جمهور کشورم. امیدوارم در عرصه ی سیاسی کشور واقتصاد به بهترین وجه ممکن موفق وموید باشید

من از شما خواهشمندم که به ما افراد جامعه ی کشوری رسیدگی بیشتر در باره تورم وشغل ما جوانان اهمیت بیشتری داشته باشید

ارسالی از احمد ترکمن ساکن ملایر

سلام بررییس جمهورمحبوب قلبها،انتخاب مجدد حضرتعالی را به ریاست جمهوری ایران بزرگ را تبریک عرض کرده موفقیت جنابعالی راازخداوندمنان خواستارم.

ارسالی از امیر قربانی از خرم آباد

با سلام خدمت جناب آقای روحانی،درود خدا بر شما مرد اعتدال،انشالله که همیشه ادامه دهنده راه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)باشید.که راه پیشرفت و اعتلای کشور در اعتدال است.خیلی خوشحالیم که شما بار دیگر رییس جمهور شدید.

ارسالی از شیروان محمدی زاده ساکن مسجد سلیمان (شهرک بی بیان)

ماهمه چشم انتظار روزنه های امیدی هستیم که به دست توانمد جناب آقای روحانی گشوده میشه.

باشد که این جوش و خروش مردم فهیم شروعی باشه برای آینده بهتر.

بازهم این پیروزی فرخنده را تبریک عرض میکنم برکل مردم ایران.

انشاالله دراین مدت چهار سال روبرو نگاه ویژه ای به بخش بهداشت داشته باشین.

ارسالی از سخائی ساکن هشترود

من از هشترود شهر روحانی خوشحالم که دکتر روحانی دوباره رئیس جمهور شد و تبریک عرض میکنم.

ارسالی از زهرا کریمی ساکن اسلامشهر

سلام خدمت رئیس جمهور مملکت ایرانمون آقای دکتر روحانی.

تبریک دوباره بابت پیروزی در عرصه ریاست جمهوری.

از شما انتظار داریم ک بفکر تورم و گرانی و بیکاری جوانان باشید.

من خودم مستاجر و بیکار هستم و همسرم هم شغل مناسبی نداره و زندگی رو با مشکلات و سختی زیاد داریم میگذرونیم.

ممنون میشم رسیدگی کنین با تشکر

ارسالی از میثم الماسی ساکن کرمانشاه

سلام

روحانی

دوستت دارم

ارسالی از داریوش جمادی ساکن استان کهگیلویه و بویر احمد یاسوج

ضمن تبریک ب رییس جمهور محبوبم.روحانی عزیز ملت برای شما سنگ تمام گذاشتند و بر عهدی که بستیم ماندیم.اینجانب بعد از سالها ماشینی قسطی خریدم که فقط بخاطر چسباندن عکس های حضرتعالی تمامی اطراف اونو خط خطی کردند.فدای سرت.وطنم آباد باد.

امشب راحت میخوابم

ارسالی از مصطفی آقایی ساکن مریوان

سلام به جناب دکتر روحانی. با آگاهی به جنابعالی رأی دادم. برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم

ارسالی از حسین ساکن قزوین

ضمن سلام و عرض تبریک به مناسبت انتخاب مجدد آقای دکتر روحانی به سمت ریاست جمهوری امیدوارم در چهار سال آینده یکی از برنامه های بزرگ دولت رسیدگی به بیکاری, و مبارزه با فساد باشه چون بیکاری داره بیداد میکنه و متأسفانه برخی از افراد سودجو و فرست طلب دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن که به اعتقاد بنده حقیر به صلاح جامعه و مخصوصا به صلاح قشر ضعیف و طبقه پایین نیست. امید است که در آینده هیچ بیکاری محتاج یارانه و هیچ جوانی گرفتار سکه های ... نشوند.

ارسالی از  ثریا دوستی از تهران

واقعا با تمام وجود خدمت شما رییس جمهور عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم . کاندیدای انتخابی بنده هم خودشما بودین و بسیار مسرور هستم که تا ۱۴۰۰ کنارهم هستیم . فقط از شما عاجزانه تمنا میکنم فکری برای اشتغال و اقتصاد جوانان مملکت بکنید . درضمن یارانه من و همسرم غریب به یکسال هست که قطع شده درصورتی که ماهیچ ثروتی نداریم . مستاجر نشین هستیم و ماهی ۶۰۰ کرایه میدهیم . حقوق همسرمم ۱۳۰۰ هستش .درضمن توخدا یه چاره اندیشی برای مسکن بکنید که مستاجرایی چون ما صاحب خانه بشوند .

ارسالی از مسعودی نیا ساکن نیشابور

آقای دکتر روحانی تبریک برای انتخاب مجددتان اگر چه کاسپینی بودم اما شماراشایسته تر میدانم پس به شما رای دادم شما را به خدا به داد سپرده گذاران کاسپین برسید. ما اگر از سر نیاز نبود یقینا به سود کم بانکها قناعت می کردیم نیاز اغلب سپرده گذاران را به حساب زیاده خواهیشان نگذارید. دستمان را بگیرید الهی که خداوند در دنیا و اخرت دستتان رابگیرد.در پناه خدا.

ارسالی از سروناز سلیمی ساکن ایلام

با سلام وخسته نباشید حضورپر شور مردم درصحنه ۲۹اردیبهشت درتاریخ جاویدان شد همچون نام واوازه ای رستم دلاور خسته نباشی مبارک باد

ارسالی از عارف آل ناصری ساکن استان خوزستان / شهرستان ماهشهر

 

 

« به نام حق »

سلام بر عقلانیت

سلام  بر شعور  ، کمال و روشنفکری

سلام بر تدبیر و امید

دوباره تکرار شد به امید پیروزی و همچنان امید ...

پیروزی عقلانیت یک شعار نیست ، نبوده و نخواهد بود

یک واقعیت است که در 29 اردبیهشت 96 رقم خورد

    *یک حماسه ای نو ،  عظمتی نو  در عصری نو

 

 

آری تا 1400 با روحانی

برادران وخواهرانم ؛

بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند وصادقانه شما بزرگواران که به حمایت جناب آقای دکتر روحانی کمر همت را بستید و به سرمشق رساندید تشکر نموده و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت ، تداوم حضور وتاثیر آن بزرگوار و مسئولین محترم کشور عزیزمان در راستای دستیابی به اهداف عالیه و ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و پر افتخار ایران را مسئلت دارم .

مجدداً از صمیم قلب و عمق جان از همه عزیزان که با همدلی لاینفک که خالق این شگفتی بودند سپاسگزاری کرده و دست تک تک آنان را متواضعانه میبوسم .

                      ایام بکام باد

ارسالی از ندابی نیاز ازجیرفت استان کرمان

باسلام دراین شادی شمارئیس جمهورمحترم ایران عزیزبه شماتبریک عرض میکنم باآرزوی سلامتی وموفقیت برای شما آقای دکتر حسن روحانی        موجب افتخاروسربلندی ماجوانانید

ارسالی از محمد کریمی گوغری متولد کرمان ساکن شهر پرند تهرا

سلام اقای روحانی پیروزی مبارکتون ایشالله  همه وعده هاتون عملی بشن بعد خدا امیدمون به شماست

ارسالی از میثم الماسی و السا الماسی ساکن کرمانشاه

 

 

السا الماسی

 

 

جناب آقای دکترحسن روحانی ریاست

جمهوری ایران اسلامی راخدمت شماتبریک عرض مکنم.باتشکرمیثم الماسی ودخترگلم السا

ارسالی از عباس طلائی ساکن خوزستان شهرستان رامهرمز

 

 

عباس طلائی از خوزستان شهرستان رامهرمز

هاشمی روحت شاد

سلام بر خاتمی

درود بر روحانی

ارسالی از آندیا کریمی ساکن زاهدان

آندیا کیانی

من آندیا کیانی از  زاهدان از صمیم قلب پیروزی دکتر روحانی رو تبریک میگم. باشد که با وجود همچون رییس جمهور دلسوزی آینده ی روشنی برای نسل من رقم بخورد.

ارسالی از فیروزه رضایی ساکن تهران

سلام  رئیس جمهور  محبوبم  جناب آقای دکتر حسن روحانی از صمیم قلب این پیروزی را به شما تبریک میگویم وبسیار خوشحالم که با افتخار به شما رای دادم و  برای شما از خداوند بزرگ آرزوی سعادت و سلامتی و موفقیت دارم  با کمال تشکر از زحمات شما.

ارسالی از جمعی از فرهنگیان کشور ایران اسلامی

باسلام رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر حسن روحانی پیروزی شما را در انتخابات تبریک و تهنیت گفته و آرزوی سلامتی وتندرستی را برای شما و کابینه محترمتان از درگاه ایزد منان خواستاریم.

ارسالی از جواد اکبری ساکن تربت حیدریه

با سلام خدمت رئیس جهمور ایران عزیز پیروزی شما را در انتخابات تبریک گفته و این سمت فقط برازنده حضرت عالی ست بنده از شما دخواست کمک مالی جهت راه اندازی مغازه خیاطی با یک وام دارم.

بنده جوانی ۳۱ساله با دو بچه که در زمینه خیاطی پرده ماهر هستم اما هیچ سرمایه ای ندارمو از شما در خواست کمک دارم.

ارسالی از ابوطالب کریمی زاده مونه شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد

به امید موفقیت دولت.. و جناب آقای روحانی عزیزم

امیدوارم که آقای روحانی نگاه ویژه ای به استان محروم ما داشته باشند

ارسالی از عباسیان معلم بازنشسته

 

 

جناب آقای روحانی تبریک میگم وامیدوارم واقعا واقعابمشکلات کشوررسیدگی کنیدانتظارمعجزه نداریم،امامن هفته گذشته بدلیل سرقت منزلم کلانتری واگاهی بودم، همه سارقین، جوان بودندواکثرامعتاد.مسلمابیکارندکه سارق شدنداین دردبیکاری رادرمان کنید.باوجوداینکه حاصل چندسال زندگی ام رابه سرقت بردنداماوقتی جوانان بااین وضع رادیدم واقعاازته دل ناراحت شدم،امیدوارم تمام تلاش شماووزیران وکابینه تان رفع مشکلات جوانان،بازنشستگان و....باشد.گفتم بازنشستگان چون اگرپدرمادراپول داشته باشندکمک فرزندان خودمیکنند

ارسالی از امید بسیم از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری

 

 

تبریک و شادباش به رییس جمهور منتخب دوادزهمین دوره، دکترحسن روحانی

ارسالی از طرف یکی از پرستارات ساکن اهواز ، استان خوزستان

من پرستار ی بیمارستان دولتی در اهواز استان خوزستان هستم۰و دارای قرار داد با دانشگاه با نام اوای سلامت هستم۰گروه اوای سلامت از شهریور سال ۹۵ کارانه نگرفته ایم۰بین ما و نیروهای پیمانی تبعیض خیلی قایل شده اند۰تعداد پرستاران کم است و انگیزه کاری از همکاران زحمت کش کم شده است. از رییس جمهور محترم درخواست رسیدگی به اوضاع پرستاران را دارم۰بدون در نظر گرفتن سابقه و نوع قرارداد۰چرا نیروی پیمانی هدیه روز پرستار دارد اما نیروی اوای سلامت چیزی دریافت نکرده۰در حالیکه زحمات یکی هستن۰چرا کمبود پرستار بیداد میکنه.

ارسالی از فهیمه اکبری ساکن خراسان رضوی شهرستان رشتخوار

جناب روحانی پیروزی شما رو در انتخابات تبریک میگویم و ارزوی سلامتی شما را در سایه حضرت بقیت الله را دارم .

ارسالی از آرش تهرانی

ارسالی از آرش تهرانی

با سلام خدمت رییس جمهور عزیرم جناب روحانی خدا شاهده ک من و خانوادم چقد استرس کشیدیم ب خدا قسم دیشب و نخوابیدیم تا نتیجه مشخص بشه رییس جمهور عزیزم آنقدر دوستت دارم ک حتی اتاق های خانه را هم ب عشقت بنفش کرده ام. برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

ارسالی از طیبه بیگدلی از تهران

آقای روحانی از صمیم قلب خوشحالم وبه شما تبریک میگم وامیدوارم در کنار شما وبا همراهی مردم عزیز روزهای خوبی را پیش رو داشته باشیم.

ارسالی از  ابراهیم سلامتی از دزفول همیشه قهرمان

ما قطرهای خالص انقلاب یک بار دیگر از فراز کوههای سربه فلک کشیده و دشتهای پهناور و کوی و کوچه و شهرهای ایران همیشه سرافراز به هوا برخواستیم و به عشق شما و ایران به سمت آسمان آبی بالا رفتیم و ابر شدیم و با انرژی اتحاد و همدلی در 29 اردیبهشت  خالصانه  و باقدرت غرش کردیم و باریدیم و دریایی آرام و عظیم شدیم تا کشتی شما با وجود وزش بادهای شدید سلامت به مقصد برسد .

خداوند حافظ و نگهدارتان ای بزرگ مرد تاریخ که در این زمان حساس بار مسئولیت بزرگی را به دوش گرفتید.

تا آخرین نفس و قطره ی خون کنارت می مانم.

پیروزی ات مبارک

ارسالی از معصومه ارتا ساکن مشهد

باعرض سلام ودرود برای رییس جمهور محبوبم تبریک این حقیر راپذیرا باشید ازاین که به شمارای دادم برای دومین بار خیلی خوشحالم یکی ازقشرضعیف جامعه

ارسالی از فرزانه سیفی ساکن تهران

تو فوق العاده ای مرد  پبروزیمون مبارک قدم هاتو محکم تر بردار

ارسالی از امیر عباس ساکن خراسان رضوی

سلام و درود خداوند بر مردم باد که با حضور پرشور خود در انتخاب رییس جمهورآینده کشور حماسه آفریدید و با اعتماد خود به دولت تدبیر و امید بالاخص شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محبوبمان در میزان رایی که در حمایت از ایشان به صندوق ها ریختید ، ما رابیش از گذشته متعهد به پیمودن راه و خواسته شما عزیزان نمودید.

ارسالی از طرف فاتحی ساکن کردستان

 

 

سلام دکتر

چیزی که حقتون بوده واقعا تبریک نداره، هیچ کس غیر از شما برازنده این وظیفه الهی نبوده و نخواهد بود ...

ارسالی از فاطمه طیبی

دوست داشتم از نزدیک پیروزیتان را تبریک بگویم خیلی خوشحالم .

ارسالی از احسان عربپور استان کرمان .شهرستان زرند شهرک شهید باهنر

 

 

ارسالی از احسان عربپور

 

 

سلام. با عرض تبریک و تهنیت ب جناب آقای دکتر حسن  روحانی. خانواده ما  ت دولت قبل آقای دکتر روحانی کاری برامون  نشده حتی دادشمم امتحان داده ت کارخونه فولاد زرند مصاحبه هم رفته  ولی خبرش نکردن بیاد برا کار! ولی ما باز هم ب دولت تدبیر وامید امید داریم .اگ میشه مشکل دادش منم حل بشه خوب بود خودمم بیکارم ولی خانوادتن ب  دکتر روحانی رای دادیم حتی یکی داداش هام تا آخرین لحظه نمیدونست ب کی رآی بده ولی وقتی قلم بدست گرفتم براش بنویسم گفت بنویس روحانی چون اونم سرکار بود بیرونشون کردن از فولاد!  ولی بازم به دولت تدبیر و امید امید داره.بخدا چند روز پیش حقوق برج ۱۰ دادنشون الانم دگ شرکتشون داره میره بیکار.....

ببخشید قرار بود تبریک بگیم دگ تبریک و درد دل همراه شد

ارسالی از ارسالی از عباس سالار نژاد ساکن مشهد

باعرض سلام ودرود برای رییس جمهور عزیزمان تبریک اینجانب راپذیرا باشیداز اینکه دوباره ب شما رای دادم وجزء کوچیکی برای پیروزی شما بودم به خودم میبالم به امید ایران ازاد

ارسالی از علیرضا صیاد ساکن سمنان .سرخه

 

 

ارسالی از علیرضا صیاد

 

 

سلام دکتر تبریک به شما ۴ سال ریاست جمهوری (من از مهاجرین زادگاه تون هستم که به شما رای دادم وخیلی خوشحالم رای اوردید

ارسالی از عباس پهلوان ساکن مشهد الشهدا

سلام دکتر پیروزیتونو توانتخابات تبرک میگم

ارسالی از  اکبر ارجمند عسکری ساکن شهر کرمان

سلام پیروزیتان مبارک خداوند شما را که درامیدوامیدواری رابرای ماگشودیدحفظ کنند و همیشه پایدار باشید.

ارسالی از نادرچاوشانی از کرمانشاه

باعرض سلام به دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب کشورم ایران خیلی خوشحالم که ایشان بازم به تلاش وکوشش برای آبادانی ایران بپردازن وبه  فکر جوان و بیکاری شهر کرمانشاه باشند با توفیق و سرافرازی برای دکتر

ارسالی از طرف حسینی ساکن تهران

 

 

سلام دکتر روحانی  تبریک مرابپذیرید  استدعایی که از شما دارم این است قانون را نجات دهید   با توکل ویاری خداوند قادر قانون را نجات دهیدبا تشکر

ارسالی از علی اصغر میرزایی از کرمانشاه

سلام جناب آقای روحانی رییس جمهور محبوب و منتخب با تبریک و تهنیت بابت پیروزی شما در انتخابات امیدوارم همیشه موفق و موید باشین...التماس دعا..

ارسالی از طرف وحید ساکن تهران

 

 

ارسالی از طرف وحید

 

 

سلام و عرض ادب و احترام .آقای روحانی عزیز و دوست داشتنی طرفدارات با  جون و دل کنارت بودن بخاطرت با خیلی از نزدیک ترین کساشون مشاجره کردن رو سیاهمون نکن کاری کن جلوشون با افتخار بگیم این بود انتخاب ما .....؟!!

ارسالی از طرف جاسم رنجبر هفت لنگی

ارسالی از طرف جاسم رنجبر هفت لنگی

ارسالی از افشین مخلصیان ساکن تهران

تبریک و شادباش فراوان جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور عزیز من و ایران

چه زیبا بود شعارتان که در عمل هم پیاده کردید تدبیر و امید که در جای جای حرفهایتان نهفته بود آن هنگام که از دوست و برادراتان دکتر جهانگیری دعوت کردید برای دفاع از خودتان به صحنه بیاید تا حرمت‌ها حفظ شود و امید که زیبا تبیین کردید اینگونه باور دارم که رییس جمهور سمبل و نماد قانون اساسی است و انصافا کارهای شما بصورت زیربنایی در حال انجام است آرزو دارم در ادامه کارهایتان موفق و پیروز باشید

دعای 24 میلیون هوادار شما و آن چند میلیون نفری که مجال نیافتند به حمایت از شما رای دهند بدرقه راهتان

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 265954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟