برای تفریح و گردشگری به سراغ اکو کمپ گنبد کبود بروید

به گزارش رکنا، 14 سال پیش با تاسیس شرکت اکوتور ایران با همت جمعی از مدرسان محیط زیست و علاقه مندان به این فعالیت قدمهای ابتدایی در جهت توسعه گردشگری در کشور برداشته شد ، شرکت اکوتور ایران با هدف آموزش و ترویج طبیعت گردی، حفظ و فرهنگسازی به کار خود ادامه داد. بعد از گذشت سالها تاثیرات زیادی در طبیعت گردی و حفظ محیط زیست گذاشت.

photo_2017-03-11_10-37-16

هر چند این مجموعه در حال حاضر دیگر فعالیتی ندارد اما تاثیر آن بر فرهنگ و طبیعت ایران کاملا مشهود و قابل لمس است.

این موج فرهنگسازی و طبیعت گردی به پیدایش اقامتگاههای محلی رسید و تعداد زیادی از روستاها و مناطق گردشگری کشور مجهز به این اقامتگاهها شدند ، اقامت در این خانه ها برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت زیادی داشته و دارد .

اما اکو کمپ گنبد کبود که در نوع خود در ایران اولین اقامتگاه گروهی سیار می باشد نسل جدیدی از تکامل طبیعت گردی را در کشور رقم خواهد زد ، مسئولان موسسه اکو کمپ گنبد کبود، مجید میرفتاح و فرزاد فرامرزی از دانش آموختگان طبیعت گردی و عاشقان به طبیعت هستند.

اکو کمپ گنبد کبود بعد از پنج سال بررسی و تحقیق و آماده سازی بستر فعالیت، در سال 1395 درگردشگری کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

photo_2017-03-11_10-37-24

این مجموعه در مدت زمان کوتاهی توانسته جایگاه خود را در بین طبیعت گردان ها پیدا کند .

اکو کمپ گنبد کبود با ایجاد امکانات مناسب مانند چادرهای کاملا ضد آب ، محل تجمع و میز ، صندلی ، سرویس بهداشتی و کادر مجرب متشکل از راهنمایان طبیعت گردی، محلی ایمن و مفرح برای گردشگران در طبیعت فراهم می کند.

لذا امیدواریم با همراهی شما دوستان و قدرت عشق به طبیعت خودمان قدمهای مناسبی در راه توسعه پایدار گردشگری و ترویج کمپینگ در ایران برداریم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟