ایران را شکست می دهیم و رؤیای صعود را احیا می‌کنیم/ بازی با ایران سخت و مهم است

تمرینات تیم ملی فوتبال قطر پس از جدایی بازیکنان تیم‌های باشگاهی الریان و لخویا به دلیل رویارویی با تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با اضافه شدن 14 بازیکن تیم المپیک این کشور دنبال می‌شود.

ملی‌پوشان تیم‌های الریان و لخویا نیز تا پایان هفته به اردوی تیم ملی قطر ملحق خواهند شد تا مهیای بازی برابر ایران در هفته اول از دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا شوند.

در این میان روزنامه الشرق به نقل از محمد کسولا، بازیکن تیم ملی فوتبال قطر درباره رویارویی با ایران نوشته است: قطر به خوبی مهیای این بازی می‌شود. بازی برابر ایران با توجه به اینکه همچنان شانس صعود به جام جهانی داریم، برای ما مهم است. می‌خواهیم با شکست ایران رؤیای صعود را احیا کنیم.

«تجربه بازی تدارکاتی برابر آذربایجان برای قطر مهم بود»، کسولا با بیان این جمله ادامه داد: قطر به دنبال کسب نتیجه خوب در بازی برابر ایران است و بازیکنان این تیم تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

مشعل عبدالله، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال قطر نیز اظهار داشت: بازی تدارکاتی با آذربایجان فواید خوبی برای قطر داشت و ما می‌توانیم تجربه مفید این بازی را در رویارویی با ایران مورد استفاده قرار دهیم. قطر در این بازی به دنبال پیروزی و حفظ شانس صعود به جام جهانی 2018 روسیه است.

وی در ادامه گفت: می‌دانیم که بازی برابر ایران سخت و مهم است و بازیکنان قطر با تمام توان خود در این بازی حاضر خواهند شد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران سوم فروردین ماه سال 1396 در دوحه به مصاف هم می‌روند. ایران با 11 امتیاز صدرنشین گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در قاه آسیاست و قطر چهار امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی این گروه را در اختیار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟