وحدت سرخ برای شکست الوحده ابوظبی

دیدار 2 تیم فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 18:40 در ورزشگاه "آل نهیان" ابوظبی برگزار می‌شود.

شاگردان برانکو در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شدند،بر این اساس آن‌ها به دنبال کسب 3 امتیاز مقابل الوحده امارات هستند تا نخستین برد خود در آسیا را جشن بگیرند برانکو همه بازیکنان خود را برای بازی با الوحده امارات در اختیار دارد اما سرمربی پرسپولیس رامین رضاییان و علی علیپور را به علت درگیری در تمرین از اردوی تیم در دبی اخراج کرد و گفت که این 2 بازیکن به ایران بازگردند تا پرسپولیس در آستانه بازی با الوحده امارات دچار مسائل حاشیه‌ای شود.

برانکو به خوبی می‌داند که از دست دادن امتیازات دور رفت لیگ قهرمانان آسیا باعث می‌شود که پرسپولیس در بازی‌های برگشت با مشکل مواجه شود.بر این اساس وی به دنبال پیروزی برابر الوحده امارات است تا کار تیمش برای صعود به مرحله حذفی به بازی‌های آخر کشیده نشود.

البته این دیدار برای برانکو یک بازی خاص محسوب می‌شود چرا که در روز تولدش به مصاف تیمی می‌رود که در فصل 2012-2013 هدایت آن را بر عهده داشت،به طور حتم پیروزی در این بازی برای برانکو طعم متفاوتی خواهد داشت.

مسئولان باشگاه الوحده امارات تماشای این باری را برای هواداران خود رایگان اعلام کردند البته پرسپولیس هم در ورزشگاه "آل نهیان" تنها نیست چرا که ایرانی‌های مقیم امارات برای حمایت از نماینده کشورشان در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه می‌ روند.

در آن سوی میدان، تیم الوحده امارات در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا تنها تیم بودن امتیاز گروه D باشد.

به هر حال تیم اماراتی قصد دارد از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری در این بازی برای حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا خط و نشان بکشد اما کار سختی مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس دارد.

در حال حاضر تیم الوحده امارات با 28 امتیاز از 19 بازی با اختلاف 12 امتیازی نسبت به الوصل تیم چهارم جدول در جایگاه پنجم لیگ امارات قرار دارد.

این تیم در 5 بازی آخر خود در لیگ امارات 3 شکست، یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده است.

"ریم چانگ" مدافع کره‌ای، "خورخه والدیویا" هافبک شیلیایی، "بالاز زوبیاک" هافبک مجارستانی و "سباستین تاگلیبو" مهاجم آرژانتینی بازیکنان خارجی الوحده امارات هستند، "تاگلیبو" با 15 گل چهارمین گلزن لیگ حرفه‌ای امارات است،وی به علت فیزیک بدنی مناسب ضربات سر خوبی می‌زند و مدافعان پرسپولیس باید مراقب این مهاجم شش دانگ و گلزن باشند تا دروازه‌شان را تهدید نکند، "والدیویا" هافبک شیلیایی الوحده امارات مصدوم است و به احتمال زیاد نمی‌تواند این تیم اماراتی را مقابل پرسپولیس همراهی کند.

"خاویر آگیره" یکی از سرشناس‌ترین مربیان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هدایت تیم الوحده را بر عهده دارد،وی سابقه مربیگری در تیم‌های ملی مکزیک و ژاپن و تیم‌های باشگاهی اوساسونا، اتلتیکو مادرید، ساراگوسا و اسپانیول را دارد.

فرشاد احمد‌زاده و محسن ربیع‌خواه 2 بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که با تلاش پزشکان به این بازی می‌رسند.

به هر حال شایعه دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دغدغه اصلی برانکو و ملی‌پوشان است اگر سرخپوشان پایتخت بتوانند با تمرکز و دوندگی بالا به مصاف الوحده امارات بروند در آن صورت نخستین برد آسیایی این تیم امکان پذیر خواهد بود.

همچنین ملی‌پوشان پرسپولیس می‌توانند با ارائه بازی جذاب و دیدنی شایستگی‌ها خود را به کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ثابت کنند.

"محمدتقی الجعفری" داور سنگاپوری با کمک 2 هموطنش "مین کیات" و "کوک هینگ" قضاوت Judgment این دیدار را بر عهده دارند.

پرسپولیس در سال 2011 با تیم الوحده امارات همگروه بود و در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت تنها یک امتیاز از این تیم گرفت.

سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی Freedom به تساوی یک بر یک مقابل الوحده امارات دست یافت و در بازی برگشت در امارات بازی را 2 بر صفر به حریف اماراتی واگذار کرد.

پرسپولیسی‌ها در پایان مسابقات گروهی سال 2011 با کسب 5 امتیاز بعد از تیم‌های الاتحاد، بنیاد کار و الوحده رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند تا بدترین نتیجه‌گیری تاریخ پرسپولیس در آسیا رقم بخورد.

به هر حال سرخپوشان پایتخت نسبت به آخرین شکست خود برابر الوحده امارات تغییراتی داشتند و اکنون به دنبال جبران آن باخت هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الوحده امارات به شرح ذیل است؛ عیلرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌زاده، فرشاد احمدزاد، سروش رفیعی، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و مهدی طارمی به احتمال زیاد برابر الحده امارات صف آرایی می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟