انتقاد برانکو از پنالتی بارسلونایی

سرمربی سرخپوشان که از برد روز گذشته تیمش در دیدار مقابل سپاهان خرسند است حرفهای خود را از بازی های آسیایی پرسپولیس و دیدار اول این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال آغاز کرد.

الهلال مشکلات ما را ندارد
تیم الهلال تیم خیلی خوبی است و الان هم در شرایط مناسبی به سر می برد، آنها آخرین بازی خود را با 4 گل برده اند و البته مشکلات ما را در نیمکت ندارند. 4 بازی آنها را دیده ایم و کاملا آماده به مصاف این تیم می رویم، همه بچه ها هم سرحال هستند. البته مشکل خروج از کشور بازیکنان جوان را داریم و به جز این چیز خاصی نیست.

سپاهان بیرون از خانه بهتر است
بازی دیروز خیلی برای ما سخت بود. وقتی دربی را می بازید و 4 روز بعد به زمین می روید، نیاز به یک روحیه و ا نرژی جدید دارید. من به بازیکنانم تبریک می گویم برای این برد و به خاطر انگیزه ای که داشتند. چون آنها توانشان را گذاشتند آن هم مقابل یک تیم بسیار خوب. تیمی که در تبریز تراکتور را برده بود و همیشه بیرون از خانه بهتر بازی می کند. ما بازی را در کنترل خود داشتیم و در برخی از لحظات هم اشتباهات ما را آزار داد. مخصوصا موقع پنالتی...

به هواداران افتخار می کنم
بعد از سی و چند سال در رفت و برگشت شکست دادیم. البته همانطور که گفتم در برخی لحظات اشتباهاتی داشتیم اما خب این فوتبال است. تبریک ویژه می گویم به ویسی. خیلی خوشحالم که هواداران همچنان حمایت می کنند و دیروز 70 هزار نفر به ورزشگاه آمدند که باعث افتخار ماست واین یکدستی و هماهنگی در تیم هم امیدوارم می کند.

مخالف این ریسک بودم
من در آن لحظات درگیر لحظات بازی بودم و قطعا پنالتی جالبی به ثمر رسید اما می توانم بگویم که مخالف اینکار بودم. به خاطر اینکه ریسک این کار خیلی بالا بود. البته همانطور که گفتم از زیبایی گل لذت بردم. اما هم از نظر بازی جوانمردانه و هم از نظر ریسکی که زدن این پنالتی داشت از اینکار راضی نبودم.

 

کدخبر: 245931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟