بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ شانزدهم

تعداد گل های پایینی که در بازی های هفته بیستم لیگ برتر به ثمر رسید باعث شد تا بازیکنان صدرنشین در جدول گلزنان و گلسازهای لیگ تغییری نکنند و همچنان مهاجم فولادی ها و هافبک نفتی ها در صدر قرار دارند.


• بهترین گلزنان


ساسان انصاری - 12 گل
مهاجم اول فولادی ها با ناکامی در بازی اخیر، در ششمین دیدار خود نیز نتوانست گلزنی کند تا همچنان با 12 گل آقای گل لیگ برتر محسوب شود، انصاری این تعداد گل را در 9 بازی پیاپی برای فولادی ها به ثمر رساند.


مهدی طارمی - 10 گل
مهاجم اصلی سرخ پوشان و مدافع عنوان آقای گلی لیگ برتر، در دیدار حساس برابر تراکتورسازی نیز موفق به گلزنی شد، او با این گل موفق شد تعداد گل های خود را به عدد 10 برساند و در یک قدمی صدر قرار داشته باشد.


مرتضی تبریزی - 9 گل
کاپیتان دوم ذوبی ها در دیدارهای اخیر این تیم موفق به باز کردن دروازه حریف نشد تا همچنان 9 گله باشد و در رده سوم بهترین گلزنان قرار بگیرد.


محمد قاضی - 8 گل
مهاجم باتجربه نفتی ها در لیگ شانزدهم موفق شد یکی از بهترین دوران بازی خود را پشت سر بگذارد، او در بازی برابر نفت آبادان ناکام بود کماکان با 8 گل زده در رده چهارم گلزنان لیگ قرار دارد.


گادوین منشا - 8 گل
مهاجم زهردار پیکانی ها که در میانه های نیم فصل اول به این تیم پیوست تاکنون موفق شده آمار بسیار خوبی از خود به جا بگذارد، او در بازی برابر سپاهان نیز موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند.

بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ شانزدهم

بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ شانزدهم

بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ شانزدهم


• بهترین گلسازها


ایمان مبعلی - 8 پاس گل
هافبک باتجربه نفتی ها با پاس های بی نقص خود عنوان بهترین گلساز لیگ شانزدهم را یدک می کشد، مبعلی در دو بازی اخیر نتوانسته موقعیت گلزنی بوجود بیاورد تا همچنان با 8 پاس گل در صدر بایستد.


محمد ایرانپوریان - 6 پاس گل
مدافع تراکتوری ها با یک مصدومیت بد موقع فرصت رسیدن به صدر را از دست داد، او که یک بازی اخیر را برای تیمش به میدان رفت ناموفق ظاهر شد تا فعلا با 6 پاس گل در رده دوم بهترین گلسازها بایستد.


کاوه رضایی - 6 پاس گل
مهاجم استقلالی ها که در گلزنی نیز موفق بوده خود را به عنوان یکی از بهترین گلسازهای لیگ معرفی کرده است، او تاکنون توانسته 6 بار برای استقلالی ها ایجاد موقعیت گلزنی کند.


سروش رفیعی - 5 پاس گل
ستاره پرسپولیسی ها در بازی اخیر این تیم توانست بهترین عملکرد را داشته باشد و با دو پاس گلی که برای سایر بازیکنان این تیم مهیا کرد تعداد پاس های خود را به عدد 5 رساند.


احسان حاج صفی - 5 پاس گل
کاپیتان سپاهانی ها که از ابتدای لیگ به همراه این تیم در لیگ حضور نداشت پس از بازگشت به جمع اصفهانی ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و علاوه بر گلزنی در گلسازی نیز موفق شود.

بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ شانزدهم

بهترین گلزنان و گلسازهای لیگ شانزدهم

کدخبر: 243270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟