چاق های قرمز رکوردها را جابه جاکردند

اظهارات کی روش درباره چاق بودن بازیکنان پرسپولیس بعد از برد سرخپوشان پایتخت برابر تراکتورسازان و اختلاف 9 امتیازی با این تیم تبریزی دست مایه پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت و آنها با گوشه و کنایه به سرمربی تیم ملی اعلام کردند که همین بازیکنان چاق پرسپولیس توانستند با بهترین عملکرد خود رکوردهای خوبی در لیگ برتر به جا بگذارند.

اهالی فوتبال نگران این موضوع بودند که دود اختلافات کی روش و برانکو به چشم بازیکنان ملی پوش پرسپولیس برود و باعث تضعیف روحیه آنها در بازیهای لیگ برتر شود اما نه تنها این اتفاق افتاد بلکه شاهد همدلی و اتحاد بازیکنان پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی بودیم.

برای قهرمان شدن یک تیم عوامل زیادی از جمله داشتن شخصیت قهرمانی نیاز است که پرسپولیس این فاکتور مهم دارد و برانکو تیم فراتر از فوتبال ایران ساخته است.

به هر حال کسب 47 امتیاز از 20 بازی نشان دهنده قدرت بلامنازع پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال است.

تیم پرسپولیس در حالی ششمین برد متوالی خود را برابر تراکتورسازی بدست آورد که تنها تیم سپاهان در لیگ چهاردهم توانسته بود این تعداد برد را کسب کند و در نهایت قهرمان آن دوره لیگ برتر شود.

سابقه نشان داده در لیگهای 16 تیمی اندوخته یک تیم برای قهرمانی باید57 امتیاز باشد که پرسپولیس برای قهرمانی به 10 امتیاز دیگر نیاز دارد تا بعد از 9سال جشن قهرمانی با هواداران خود را در ورزشگاه آزادی Freedom بگیرند.

بازیکنان پرسپولیس به خود باوری رسیدند و در برنامه های تاکنیک پذیر برانکو به راحتی جا افتادند و در نبود چند بازیکن به بهترین شکل انجام وظیفه می کنند.

سرخپوشان پایتخت فاصله امتیازی خود را با تیم دوم به 9 امتیاز رساندند و همین موضوع اطمینان خاطر به آنها داده است که خود را قهرمان بلامنازع در لیگ برتر می دانند.

اگر شاگردان برانکو در بازیهای رودر رو مقابل استقلال و ذوب آهن تیمهای دوم و سوم پیروز شود،به طور حتم قهرمان لیگ برتر می شود.

البته برانکو همانطور که در امورفنی توانایی خود را نشان داده باید بتواند درشکستن غرور کاذب بازیکنان پرسپولیس هم موفق عمل کند واجازه ندهد تیمش به علت غرور بازیکنانش به جای راه قهرمانی به بیراه برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟