راز لباس پوشیدن بازیگر معروف لو رفت +عکس

فیلم‌های جانی دپ روی هم رفته بیش از ده میلیارد دلار در جهان فروش داشته ‌است. مجله پیپل تاکنون دوبار در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۹ او را به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان معرفی کرده‌ است. جانی دپ در سال ۱۹۶۳ در کنتاکی به دنیا آمده و بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های تیم برتون از جمله ادوارد دست قیچی به شهرت رسیده است. جانی دپ استایل جالبی دارد و در فیلم‌های مختلفی به شکل‌های بسیار خاص و متفاوتی لباس پوشیده و شخصیت سازی کرده است. جانی دپ استایلی نسبتا عجیب و غیرمنتظره دارد اما یاد گرفتن روش لباس پوشیدن وی خالی از لطف نیست. چگونه مانند جانی دپ لباس بپوشیم؟
کلاه
کلاه بخش اصلی و اساسی استایل جانی دپ است و با آن شناخته می‌شود. این کلاه معمولا لبه دار و در رنگ های قهوه ای یا خاکستری انتخاب می‌شود. او کلاه را که از اواسط قرن بیستم در حال فراموشی بود دوباره زنده کرد و به لباس‌های مردانه وارد کرد

johnny-depp-blazer-800x720

شما هرگز جانی دپ را در یک تیپ کاملا راحتی نمی‌توانید ببینید. او معمولا یک کت به تن دارد. به ویژه کت‌های چهارخانه که در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده می‌کند.

شلوار
کت‌های جانی دپ با شلوار نیز همراه است. اگر شجاعت او را دارد می‌توانید از شلوارهای چهارخانه و طرح دار مشابه کت استفاده کنید. اما جانی دپ همیشه شلوار پارچه ای نمی‌پوشد و گاهی اوقات در استایل راحتی خود از شلوار جین نیز استفاده می‌کند. شلوارهای جین مورد استفاده او هیچ گاه معمولی نیستند و او معمولا ا شلوارهای جین پاره یا متفاوت به روشی دیگر می‌پوشد.

johnny-depp-jeans-800x449

پیراهن
جانی دپ همراه با شلوارهای جین همیشه پیراهن می‌پوشد و خود را از بقیه هالیوودی‌ها متفاوت نگه می‌دارد. طبق معمول پیراهن‌های چهارخانه نیز محبوب جانی دپ هستند.

اکسسوری
جانی دپ مرد اکسسوری‌هاست. او بیشتر اوقات از شال گردن استفاده می‌کند. بیشتر جواهراتی که استفاده می‌کند مثل دستبند و گردنبند حالتی شل و آویزان دارند و به این ترتیب دزد The Thief دریایی درونش را زنده نگه می‌دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع:چی بپوشم؟

کدخبر: 235505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟