ذوب آهن اصفهان 2 - 3 تراکتورسازی تبریز/قلعه نویی و دایی فینالیست شدند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت.

ذوب آهن اصفهان 0 - 0 تراکتورسازی تبریز

ورزشگاه:

فولادشهر

داور:

حسین زرگر

ذوب آهن:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر،محمد رضا حسینی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری ، خالد شفیعی ، هادی محمدی ، محمد ایرانپوریان ، محمدرضا مهدی زاده ، مهدی کیانی ، محمد نوری ، کرار جاسم محمد ، محمد ابراهیمی ، سروش رفیعی ، فرزاد حاتمی

سرمربی: امیر قلعه نویی

گل:

یک بار دیگر احسان پهلوان توانست برای تیمش بدرخشد، پس از گلزنی به پرسپولیسی ها، این بار او شوت سنگین خود را روانه دروازه تراکتوری ها کرد و توانست به زیبایی اولین گل بازی را به ثمر رساند.

تراکتوری ها پس از هجوم بی وقفه خود در دقایق پایانی در نهایت توانستند بازی را به تساوی بکشند، ارسال ایرانپوریان با ضربه سر حاتمی تیر خلاص را به ذوبی ها زد و دروازه این تیم را باز کرد.

در دقیقه 3 نیمه اول وقت های اضافه، تیم تراکتورسازی تبریز روی یک ضد حمله سریع به پشت محوطه جریمه ذوب آهن رسید و توپ را در اختیار محمد ابراهیمی قرار داد. این بازیکن هم با یک سر توپ زیبا و دیدنی توپ را روی پای چپ خود قرار داد و موفق شد به شکلی زیبا گل برتری تراکتورسازی را تا اینجا به ثمر برساند.

در آخرین دقیقه وقت های اضافه این ذوبی ها بودند که توانستند به یک ضربه پنالتی برسند و جری بنگستون این توپ را به گل تساوی تبدیل کند.

پس ازآنکه همه تماشاگران بازی را تساوی می پنداشتند محمد نوری با شوتی سرکش و دیدنی موفق شد بازهم تبریزی ها را پیش بیندازد.

دقیقه حساس:

دقیقه 5 – حرکت سریع ذوبی ها با هنرنمایی پهلوان ادامه یافت اما ضربه این بازیکن از زاویه دیرک دروازه تراکتورسازان را به لرزه درآورد و مرتضی تبریزی نیز در ریباند موفق نشد از این فرصت فوق العاده استفاده کند.

دقیقه 24 – حرکت ایرانپوریان از جناح راست تراکتوری ها با ارسال این بازیکن روی دروازه ذوبی ها ایجاد خطر کرد اما ضربه کرار جاسم دقت کافی را برای باز کردن دروازه میزبان نداشت.

دقیقه 42 – پس از دقایق زیادی بالاخره یکی از تیم ها روی دروازه دیگری اجاد خطر کرد، ارسال تراکتوری ها روی ذوب آهن چیزی تا بازکردن دروازه ذوبی ها باقی نمانده بود اما این توپ راهی بیرون از زمین شد.

دقیقه 47-شوت بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با دخالت رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 51 – حمله دیگری از تراکتورسازان بازهم با ضربه کرار دروازه مظاهری را تهدید کرد اما شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 54-شوت جاسم کرار با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه تیم فوتبال ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 55 – ضربه ایستگاهی تبریزی ها توسط هافبک عراقی این تیم نواخته شد و با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60 – محمدرضا حسینی با حرکتی انفجاری و دیدنی از شکاف بین مدافعان تراکتورسازی به خوبی استفاده کرد و توانست به محوطه جریمه تراکتوری ها برسد اما درست زمانی که باید ضربه خود را به سمت دروازه حریف می زد با پاس به گل قصد صاحب توپ کردن دیگر مهاجمان تیمش را داشت که این فرصت از دست رفت.

دقیقه 67 – حرکت محمد ابراهیمی گوشه محوطه جریمه ذوبی ها موقعیت خطرناکی ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن از زاویه بسته به بیرون رفت.

دقیقه 70-مرتضی تبریزی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن که عصبی شده با کارت قرمز داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه 81 – در حالیکه تنها 10 دقیقه تا پایان دیدار باقی مانده است پاس عالی جاسم به ایرانپوریان رسید اما ضربه مدافع راست تراکتوری ها با واکنش دیدنی رشید مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 81 – ارسال کرنر تراکتوری ها با ضربه بنگر دروازه ذوبی ها را به شدت تهدید کرد اما این توپ نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 83 – ضربه محکم و سرکش کیانی چیزی نمانده بود تا تبریزی ها را صاحب گل کند اما شوت دیدنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86 – شوت سرکش ابراهیمی با سوپر سیو رشید مظاهری راهی کرنر شد، این دومین حرکت استثنایی این دروازه بان در دقایق اخیر بود که باعث نجات دروازه ذوبی ها شد.

دقیقه 3 + 90 – ارسال مهدی پور با واکنش دیدنی اخباری راهی کرنر شد.

دقیقه 3 + 90 – کرنر ذوبی ها به اسماعیلی فر رسید اما این بازیکن نتوانست به خوبی از این فرصت استفاده کند.

دقیقه 108-ضربه مهدی رجب زاده راهی به دروازه تیم فوتبال تراکتورسازی پیدا نکرد.

دقیقه 105 – ارسال ضربه ایستگاهی توسط ذوبی ها مهمترین خطر این دقایق را روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد اما ضربه اصفهانی ها به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 110-اعتراض جاسم کرار به داور مسابقه باعث شد کارت زرد دوم را دریافت و از زمین بازی اخراج شود.

حاشیه:

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در میان تماشاگران حضور دارد و ایستاده بازی را تماشا می‌کند.

* پیش از بازی حامد محضرنیا خواننده اصفهانی ترانه‌ای را در وصف این باشگاه اجرا کرد که مورد عکس العمل هواداران تراکتورسازی واقع شد.

* باتوجه به حساسیت این بازی از سوی تبریزی‌ها استقبال خوبی صورت گرفته است و حدود 750 هوادار این تیم بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند؛ در ابتدای بازی نیز با رها کردن بادکنک‌های قرمز از تیم محبوب‌شان حمایت کردند.

* تیم تراکتورسازی با بنر تبریک کریسمس به میدان آمد و تیم ذوب‌آهن نیز با بنر گرامیداشت حماسه 9 دی به میدان آمد.

* محسن بنگر بازیکن سابق سپاهان در ابتدای بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن آمد؛ همچنین مهدی کیانی و هادی محمدی نیز به سمت نیمکت ذوب‌ آمدند.

* در ابتدای بازی مرتضی تبریزی و محمدرشید مظاهری از تیم ذوب‌آهن به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و با قلعه‌نویی خوش و بش کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟