توهین زهیوی به خبرنگاران با الفاظ نامناسب

این روزها شایعات زیادی پیرامون رحیم زهیوی، مهاجم 29 ساله آبی های خوزستان است و شنیده می شود وی از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد اما وقتی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خواست به وظیفه خود عمل کند و صحت و سقم این موضوع را از خود وی جویا شود با واکنش توهین آمیز این بازیکن روبرو شد.

زهیوی که از پیگیری های خبرنگاران عصبانی بود، ابتدا به وی توهین کرد اما وقتی ما علت توهین و عصبانیت وی را جویا شدیم، بیان کرد:" مگه خبرنگار کیه؟ من هیچ خبرنگاری را نمی شناسم زیرا آنان آدم نیستند و فقط حاشیه درست می کنند".

پس از توهین های شماره 10 آبی ها خبرنگار ما نسبت به این نوع ادبیات معترض شد وی با چند جمله نامناسب به مکالمه پایان داد.

این ادبیات بازیکنی است که پس از مطرح شدن نامش در رسانه ها و پخش شایعه پیوستنش به سرخابی های پایتخت، دیگر حاضر به پاسخگویی به رسانه ها نیست.

امثال رحیم زهیوی که تا چند سال پیش حتی خواب لیگ برتر را نمی دیدند این روز ها با یک پیشنهاد دگرگون می شوند و یادشان می رود که همین رسانه ها و خبرنگاران بودند که موفقیت های وی را به تصویر کشیدند تا امروز مشتری های سرخابی پیدا کند.

پرسپولیس و استقلال ویترین فوتبال ایران هستند و حال که این بازیکنان به خود اجازه می دهند به رسانه ها توهین کنند فردا روز باید منتظر باشیم به هواداران این دو تیم هم بی احترامی کنند.

به هر حال این اتفاقات برای خبرنگاران و اصحاب رسانه عادی است، زیرا آنان زبان گویای مردم هستند و برای منتشر کردن خبرهای صحیح می بایست پیگیر موضوع مورد نظر شوند اما این بازیکنان و مربیان هستند که باید به چشم و گوش مردم احترام بگذارند و پاسخگوی آنها باشند که متاسفانه برخی از افراد هنوز آداب صحبت با رسانه ها را بلد نیستند.

البته نکته جالب تر ماجرا آن است که پس از توهین های زهیوی، وی کوتاه نیامد و ما را تهدید به شکایت هم کرد.

ای کاش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که اینقدر برای عکس گرفتن با یک هوادار و پوشیدن شلوار زرد حساسیت نشان می دهد، کمی هم به ادبیات موجود در فوتبال مان پرداخته و طرز صحبت با رسانه ها را به برخی بازیکنان بیاموزد، به هر حال فایل صوتی این مکالمه موجود است و کاش در پیشنهاد های مالی سنگین به اینگونه بازیکنان، اخلاق مداری هم لحاظ می شد و ظرفیت بازیکن و شناخت فرهنگی اش از ورزش، مبلغ قرارداد وی را مشخص می کرد.

با این اتفاق، پس مهدی رحمتی ،مهدی طارمی... و کمی قبل تر مهدوی کیا، دایی و کریم باقری و خداد عزیزی حق داشتند به همه توهین کنند چون آنها کجا و امثال زهیوی کجا؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟