توصیه‌های طلایی و مهم برای انتخاب لباس مخصوص افراد ریز اندام +عکس های مدلینگ

افرادی با قد متوسط رو به کوتاه و اندام لاغر و استخوانی، ریز نقش یا ریز اندام محسوب می‌شوند و باید در انتخاب لباس خود توجه کافی داشته باشند تا بلندتر به نظر برسند و چاق و قد کوتاه دیده نشوند. در این مطلب چند روش کاربردی و موثر برای این افراد پیشنهاد می‌دهیم تا با رعایت آن متناسب‌تر و خوش‌اندام‌تر به نظر برسند.

کفش پاشنه بلند بپوشید
کلیدی‌ترین و موثرترین راه برای افزایش قد و بلند به نظر رسیدن پوشیدن کفش پاشنه بلند است. البته منظور ما از کفش پاشنه بلند کفش با پاشنه سوزنی و بلند نیست. بلکه کفش‌های لژدار اسپرت و رسمی نیز شامل این مورد می‌شوند. پس بهتر است در انتخاب کفش خود دقت داشته باشید و کفش‌های لژدار اسپرت و مجلسی را نادیده نگیرید.

8a7ac6b3-59d1-4be7-b4de-12e7b0f2cf4b

سایز لباس را دقیق انتخاب کنید!
اگر ریز نقش هستید از پوشیدن لباس سایز بزرگ (over size) اجتناب کنید تا چاق و نامتناسب به نظر نرسید. انتخاب لباسی دقیقا هم اندازه و هماهنگ با اندامتان موجب می‌شود متناسب‌تر به نظر برسید.

8ce49d31-77b6-4c2a-a4f9-46008b9af490

کیف بزرگ دست نگیرید!
استفاده از کیف بزرگ نه تنها موجب زیبایی ظاهری شما نمی‌شود، بلکه موجب می‌شود ظاهری نامتناسب و زننده داشته باشید. بهترین مدل  کیف برای شما کیف کوچک با بند بلند یا بدون بند است.

دامن ساده بپوشید
از پوشیدن دامن پلیسه، چین‌دار و پفی خودداری کنید. این مدل دامن‌ها موجب می‌شوند قد شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

قد لباستان را هوشمندانه انتخاب کنید
بهترین قد دامن برای افراد ریرنقش دامن کوتاه و تا زانو است، پس از پوشیدن دامن بلند و تا زیر زانو خودداری کنید. شلوار متناسب با افراد ریز نقش شلوار تا روی قوزک پا و در صورت پوشیدن کفش پاشنه‌دار، بلندتر از قوزک پا است. فراموش نکنید شلوار بلند یکی از راه‌های کشیده به نظر رسیدن اندام شما محسوب می‌شود.
45d132cc-6e3e-4974-8548-d625dce00243

جوراب شلواری رنگی نپوشید
جوراب شلواری رنگی نیز یکی دیگر از عواملی است که موجب می‌شود قد شما کوتاه‌تر به نظر برسد. پس اگر دوست ندارید کوتاه قد به نظر برسید جوراب رنگ پا یا جوراب مشکی بپوشید.

مانتو بلند نپوشید
مانتو بلند یکی از رایج‌ترین مدهای چند سال اخیر محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. اگر جثه کوچکی دارد و قدتان بلند نیست بهتر است سراغ مانتوهای بلند نروید و قد مانتوهایتان نهایتا تا زیر زانو باشد تا متناسب و خوش اندام‌تر به نظر برسید.

3e3f8a8f-af76-4f48-8059-276e3f0e1a22

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟