خانه تان را با ساعت های زیبا و مدرن به روز کنید! + عکس

اما چه ساعتی و برای چه سبکی؟! بی‌‎درنگ می‌توان گفت سبک مدرن در اولویت است؛ زیرا این سبک در میانه قرن بیستم با تاکید بر سادگی رواج پیدا کرد و با استفاده از رنگ‌های روشن، تجلی حجم به جای جرم Crime و تعادل به جای تعصب بر تقارن، جایگاه ویژه‌ای در معماری به خود اختصاص داده است؛ از طرفی هم در حال حاضر استقبال بی‌نظیری از این سبک شده است، پس با ما همراه باشید تا خرید ساعتی مدرن را تجربه کنید.
ساده چوب
 

ساعت مدرن

به عنصر چوب که عنصری مدرن به حساب می‌آید، توجه کنید؛ زیرا ویژگی غالب سبک مدرن؛ یعنی همان سادگی و عدم استفاده از پیرایش و زیور را همراه خود دارد. سادگی توام با زیبایی ایجادشده از تلفیق خطوطی صیقل‌یافته و اشکال هندسی در سبک مدرن می‌تواند در این نوع از ساعت‌ها جذابیت خیره‌کننده‌ای باقی بگذارد.
پس اگر به دنبال ساعتی مدرن از جنس چوب هستید به خطوط تراشیده شده و یا اشکال هندسی آن نیز توجه کنید؛ زیرا که چوب در سبک کلاسیک هم جای خود را حفظ کرده است. مبادا اشتباه بگیرید!
 

ساعت مدرن

دست سازه‌های قطعه 29
ویژگی بعدی سبک مدرن را می‌توان انتخاب صحیح رنگ دانست، اما می‌دانیم در سبک مدرن از رنگ‌های روشن مثل زرد، نارنجی و... به صورت اندک استفاده می‌شود؛ برای مثال به ترکیب یک رنگ خنثی مانند طوسی با رنگ گرم و روشن مثل زرد توجه کنید که به وضوح سبک مدرن خود را نشان می‌دهند؛ بنابراین با دانستن نکته‌ای کوچک انتخابی صحیح را تجربه کنید.

ساعت مدرن

ساعت های JC
اگر پیرو سبک مدرن هستید و به فرم‌گرایی اهمیت می‌دهید، پس باید برای ساعت مدرن منزلتان از فرم و اشکالی استفاده کنید که سادگی مدرن را زیر پا نگذارد، اما چه فرم و اشکالی این سادگی را به همراه دارد؟ بیشتر افراد، خطوط صاف در حجم را معیار اصلی اشکال مدرن می‌دانند! ولی استفاده از خطوط در حجم‌های توخالی و بدون تکرار از ویژگی‌های نادری است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند؛ نمونه زیر بیانگر این ویژگی مدرن و کمیاب است.

ساعت مدرن

ساعت های 8 

ساعت مدرن

می‌توان حدس زد که ساعت از لوازمی است که آن را در انتهای چیدمان منزل به‌ یاد می‌آورید. اگر این اتفاق رخ دهد نا‌خود‌آگاه مجبور می‌شوید متناسب با رنگ غالب دکوراسیون برای خرید ساعت اقدام کنید، اما کجا و چطور همان رنگی را که می‌خواهید پیدا کنید؟ اینجاست که باید خلاقیت به خرج داده و یا سفارشی خرید کنید. یادتان باشد بیشتر ایده‌های خلاقانه مناسب سبک مدرن و یا معاصر است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟