خانه چوبی چرخ دار با قابلیت ذخیره انرژی+ عکس های جالب

حال آن که آیا داشتن این نوع آزادی Freedom عمل در چنین رویایی , می تواند حقیقت داشته باشد؟
بله ,از نمونه هایی که می توان آن را مثال بارزی برای چنین سوالی دانست ؛ اژدهای ماهگون می باشد, اژدهای ماهگون نام خانه کوچکی است که بر روی چرخ هایی قرار دارد و قادر است زندگی صاحب خانه را به سفری ماجراجویانه مبدل کند و او را با خود به مکان های دیدنی ببرد.
هدف از ساخت چنین خانه ای آن است که همراه با دنجی و راحتی آن , سبک زندگی مینیمال گونه را دست یافتنی نشان می دهد. این خانه مینیمال توسط Abel Zimmerman Zyl طرح ریزی و به اجرا در آمده است , با باز کردن درب چوبی آن دنیای کوچک ستودنی ای را به روی خود می گشایید.
خانه-چوبی-چرخ-دار-
در مورد طراحی داخلی و خارجی اژدهای ماهگون ؛
از لحاظ مقیاس بدین تریتب می باشد ؛ ارتفاع آن 13 پا ,طولش 9 پا و عرضش 24 پا است , به راحتی می توان آن را با یک ماشین یک تنی کشید و جابه جا کرد و از این طریق می شود به این رویای زیبا و متحرک که تنها در کتاب داستان ها در مورد آن می خوانیم جامه عمل پوشاند.
در کنار سیار بودنش , ظاهری وسوسه برانگیز و رویاپردازانه ای را شامل است ,با قدم نهادن در این خانه با فضایی گرم و روشن که توسط سقف کمانی شکل آن قاب بندی و به نوعی تزیین شده ,مواجه می شویم .
این خانه با چوب درخت ماهون ساخته شده , ماهون چوبی زیبا که چشم را به رنگ ها و هاله های قرمز افسونگرش جلب می کند. وسایل و تجهیزات خانگی آن شامل ؛ اجاق گاز چوبی , یخچال و ماشین لباس شویی ای با قابلیت ذخیره کنندگی انرژی , در واقع بیشتر وسایل این خانه توانایی ذخیره سازی انرژی را دارا هستند.
در بالای این خانه ,اتاق زیرشیروانی ای واقع شده که اندازه آن به قدری است که می توان در آن تختی دو نفره نهاد بدون آن که اتاق تنگ و خفه جلوه کند. بافت روی بام آن ظریف و زیبا درست شده است.
برای ساخت چنین محصول منحصر به فردی باید گفت اگر با دقت به جزییات خانه توجه کنید درخواهید یافت که تمام اجزای داخلی و خارجی آن به وسیله دست های هنرمندانه Abel Zimmerman Zyl چیده و ساخته گشته است.
خانه-چوبی-چرخ-دار
خانه-چوبی-چرخ-دار-
انرژی و برق این خانه چگونه تامین می شود؟
در این خانه علاوه بر عناصر زنده ی این طراحی که متشکل شده است از طبیعت و انسان را با وجود اصلی پیرامون خود پیوند می زند ,تکنولوژی خورشیدی نیز در آن به چشم می خورد, انرژی ها با بهره گیری از همین عناصر زنده طبیعت دریافت می شود ,
اژدهای ماهگون با استفاده از کیت های الکترونیکی خورشیدی انرژی مورد نیاز خانه را برای امورات مختلف ذخیره می کند ,این خصوصیت این فرصت را به صاحب خانه می دهد تا در مصرف انرژی ها دقت و حواس خود را معطوف بر صرفه جویی کند.
این خانه این آزادی عمل را برای صاحب خود فراهم می کند تا بدون نگرانی و بدون پشت سر گذاشتن سبک زندگی اش یا استقلال Esteghlal خود بتواند به مکانی که دوست دارد سفر کند و از سفرهای طولانی خود در آن مکان لذت ببرد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

خانه-چوبی-چرخ-دار

کدخبر: 278766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟