انتشار عکس های 2 عضوجدید سامسونگ

به این ترتیب هنوز چند هفته تا رونمایی از جدیدترین پرچمداران سامسونگ فاصله داریم و هر روز شایعات، تصاویر و ویدیوهای مختلفی منتسب به این گوشی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در جدیدترین گزارش مربوط به این گوشی ها شاهد انتشار تصویری از هر دو مدل کنار یکدیگر هستیم.
 مطابق با تمامی اخباری که تا به امروز درباره گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد که تنها تفاوت اصلی میان این دو گوشی ابعاد نمایشگر آنهاست. انتظار می‌رود که گلکسی S8 دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی و گلکسی S8 پلاس دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی باشد.
تصاویر جدید منتشر شده از این گوشی‌ها آنها را در کنار یکدیگر نمایش می‌دهد و همان طور که قابل پیش بینی بود، نسخه پلاس این گوشی‌ها در مقایسه با نسخه معمولی بسیار بزرگ به نظر می‌رسد. تمای گوشی های هوشمندی که دارای نمایشگر بزرگتر از ۶ اینچ هستند، در گروه فبلت‌ها قرار می‌گیرند اما احتمالا نسبت نمایشگر به بدنه بالای گلکسی S8 پلاس موجب می‌شود که این گوشی در دست آن چنان بزرگ به نظر نرسد.
باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این دو گوشی را از چه جهات دیگری متمایز کرده است زیرا تا به حال تمامی مشخصاتی که از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است، کاملا مشابه است.

636245819925852362

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟